۵ شهربازی معروف و هیجان‌انگیز بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۵ شهربازی معروف و هیجان‌انگیز بانکوک

بانکوک یکی از پرامکانات‌ترین شهرهای تایلند به حساب می‌آید که روزهای خوشی برای مسافرانش می‌سازد. شهری با بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها و همینطور جاذبه‌های مدرن گردشگری. شهری که یکی از بهترین نقاط تایلند برای سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید. شهری که در پناه نقاط سرسبز و بارانی‌اش می‌شود سکوت و آرامش گم کرده در زندگی را یافت و در کافه‌ها و خیابان‌هایش می‌توان از یکنواختی زندگی به شور و هیجان آمد. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید تا ۵ شهربازی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. شهربازی‌هایی که برخی‌هاشان برای کودکان و خردسالان مناسب هستند.


۱- دریم ورلد

در سال ۱۹۹۳ میلادی در زمینی به مساحت ۱۶۰ هکتار یک شهر بازی دریم ورلد در بانکوک افتتاح شد که آن سالها یکی از بزرگترین و پرامکانات‌ترین شهربازی‌های شرق آسیا به حساب می‌آمد. شهری که روبه‌روز به بازی‌های آن افزوده می‌شد تا نه تنها مرکز هیجان تایلند باشد که مرکز هیجان شرق آسیا نیز باشد. شهری که امروزه نیز یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های هیجانی شهر بانکوک به حساب می‌آید و هرشب پذیرای سیل عظیمی از گردشگران شهر است و یکی از اصلی‌ترین مکان‌های تفریح‌های خانوادگی بانکوک به حساب می‌آید. شهری که مهیج‌ترین بازی‌های تایلند را در خود دارد و یک مکان تفریحی عالی هم مناسب کودکان به حساب می‌آید و هم بزرگسالان. شهری که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب می‌توانید به آن مراجعه کنید و برای ورود به داخل آن باید نزدیک به هزار بات هزینه بپردازید.

 

این برنامه‌های تفریحی بانکوک را حتما با کودکانتان تجربه کنید

 دریم ورلد


نشانی: تایلند، بانکوک، بخش تانیابوری، منطقه بوئنگ ییتو، ناحیه مو 1، جاده رونگسیت اونگکاراک


۲- شهربازی ایمجینیا

ایمجینیا یکی از شهربازی‌های عالی مختص کودکان است که می‌تواند حسابی آنها را در بانکوک سرگرم کند. شهری که کودکان زیر ۱۲ سال باید با همراهی والدین‌شان وارد آن شوند. شهری که در مرکزخرید امپریوم واقع شده است و می‌تواند سبب شود به هنگام رفتن به این مرکزخرید شما به گشت و گذارتان برای خرید سوغاتی بپردازید و فرزندتان به بازی. شهری که وسایل بازی دیجیتال را در کنار وسایل بازی فیزیکی دارد و تمامی دستگاه‌هایش از امنیت بالایی برخوردار هستند. درهای این شهربازی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. شهری که برای ورود فرزندان‌تان به آن باید ۲۰۰ بات بپردازید.

 

جدیدترین مراکز خرید بانکوک که باید از آن‌ها دیدن کنید

شهربازی ایمجینیا


نشانی: بانکوک، منطقه لانگ توئی، جاده سوخومویت ۲۴، مرکز خرید امپوریوم، طبقه سوم


۳- فاناریوم

فاناریوم یک شهربازی مخصوص کودکان است که با مراجعه به آن می‌توانید یک روز خاص و هیجان‌انگیز برای فرزندان‌تان بسازید. شهری که علاوه بر بازی‌های کم خطر، جشن‌ها و دورهمی‌های مختلف می‌گیرد که در آن فرزندان‌تان می‌توانند با فرهنگ‌ها و سنت‌های دیگر آشنا شوند. شهری که یک نکته منفی دارد و آن اینکه به داخل آن نمی‌توانید خوراکی ببرید و همین باعث می‌شود که هزینه خوراک و خوراک نیز علاوه بر هزینه بازی‌ها و ورودیه به شما اضافه شود. درهای این شهربازی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و مورد استقبال گردشگرانی که به صورت خانوادگی به بانکوک سفر کرده‌اند می‌باشد.

 

بهترین رستوران‌های بانکوک برای عاشقان پیتزا

 فاناریوم


هزینه‌ی ورود به فاناریوم:
تا قد 105 سانتی متر 220 بات تایلند، قد 105 سانت تا 13 سال از 350 بات تایلند، بالای 13 سال از 130 بات تایلند
نشانی: تایلند، بانکوک، منطقه واتانا، جاده سوخومویت 26، شهربازی فاناریوم


۴- شهربازی سیام

یک شهربازی عالی که هم می‌تواند شما را در خشکی به هیجان برساند و هم در آب. شهری به مساحت ۱۰۰ هکتار که در مجموعه‌اش هم پارک آبی دارد و هم پارک غیر آبی که انواع وسایل هیجان‌انگیز را در خود فراهم آورده است. این مجموعه در سال ۱۹۸۰ میلادی تاسیس شده است و از آن زمان تا به امروز یکی از مهمترین مراکز تفریحی و سرگرمی تایلند به حساب می‌آید. درهای این شهربازی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی مراجعه‌کنندگانش باز است تا برای آنها یک روز خاطره‌انگیز از سفر با تور تایلند بسازد. هزینه ورودیه به این شهربازی برای افراد با سنین مختلف متفاوت است.

 

مرکز خرید Siam Paragon بانکوک؛ دنیای لاکچری و سرگرمی

شهربازی سیام


نشانی: بانکوک، منطقه خان نا یائو، منطقه خان نایائو، ناحیه خان نایائو، جاده سوان سایام


۵- شهربازی سیاره دایناسورها

اگر دوست دارید فرزندان‌تان با تاریخچه زمین و موجوداتی که در گذشته روی آن زیست می‌کردند آشنا شوند، در سفرتان با تور بانکوک به شما توصیه می‌کنیم به این شهربازی مراجعه کنید. شهری که درهایش در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 شهربازی سیاره دایناسورها


نشانی: بانکوک، منطقه خلانگ تان، جاده سوخومویت، مجموعه ای اِم، شهربازی دایناسور پلنت

۰۷ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران