۱۰ مرکز خرید معروف در سیام بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۱۰ مرکز خرید معروف در سیام بانکوک

اگر از افرادی که حتی یک بار با تور بانکوک سفر کرده باشند، بپرسید بهترین مکان در این شهر برای خرید کجا است، جوابشان قاطع خواهد بود: سیام! این منطقه از بانکوک مملو از بازار و مرکز خرید پاساژ است. چند مورد از بهترین مراکز خرید شهر نیز در این جا واقع شده‌اند و ما هم قصد داریم بهترین‌ مراکز خریدی که در سیام پیدا خواهید کرد را در یک لیست به شما معرفی کنیم.


۱- Siam Paragon

مرکز خرید سیام پاراگون یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در کل بانکوک است. جایی که بخش زیادی از برندهای معروف دنیا در آن حضور دارند، بزرگ‌ترین آکواریوم جنوب شرق آسیا را در خود ساخته، مجموعه سینمایی ۱۶ سالنه دارد و چند مورد از بهترین رستوران‌ها را میزبانی می‌کند. این مرکز خرید لوکس، زیبا و فوق‌العاده است و با توجه به نزدیکی آن به ایستگاه Siam BTS Skytrain، به راحتی قابل دسترس است.

 


۲- Central World

Central World یک مجموعه‌ی بسیار بزرگ خرید در بانکوک است که تجربه‌ای کاملا متفاوت برایتان در خرید ایجاد می‌کند. برندهای معتبر لباس، گجت‌های الکترونیکی، انواع فروشگاه‌های کتاب و در مجموع هر آن چیزی که فکر می‌کنید در این مرکز خرید وجود دارد. برای تفریح هم می‌توانید از پیست اسکیت روی یخ استفاده کنید، به مجموعه‌ی سینمایی بروید و یا از پارک این مرکز خرید استفاده کنید. از بزرگی Central World همین بس که این مجموعه دارای ۵۰۰ فروشگاه، ۱۰۰ رستوران و کافه، مجموعه سینمایی با ۱۵ سالن، یک پارک بازی مخصوص کودکان، مرکز تفریحی بزرگسالان، مرکز آموزشی و ... است.

 


۳- MBK

این مرکز خرید چند ساختمانه، یکی از معروف‌ترین مراکز خرید بانکوک و از قدیمی‌ترین‌ها است که البته از سال ۱۹۸۶ که افتتاح شد، چندین بار مورد بازسازی قرار گرفت. حالا این مکان بیش از ۲ هزار فروشگاه مختلف دارد که بخش زیادی از آن‌ها در زمینه پوشاک، مد و لوازم شخصی فعالیت دارند، اما به راحتی می‌توانید فروشگاه‌های معتبر لوازم الکترونیک و موبایل، اسباب بازی، لوازم خانه، دوربین‌های دیجیتال و ... را پیدا کنید. فود کورت این مرکز خرید مملو از غذاهای خوشمزه است و مجموعه تفریحی آن نیز شامل سینمایی بزرگ و چند سالنه، پارک بازی‌های کامپیوتری، کارائوکه، پارک بازی و ... می‌شود.

 

راهنمای خرید لوازم آرایش و زیبایی در بانکوک

 


۴- Siam Center

سیام سنتر در سال ۲۰۱۳ و بعد از یک بازسازی بزرگ دوباره درهایش را به روی عموم باز کرد و با ارائه کردن ۲۰۰ فروشگاه از برندهای تایلندی و بین‌المللی، تجربه‌ای متفاوت از خرید نسبت به بسیاری همتایانش ایجاد کرد. البته وقتی از برندهای تایلندی در سیام سنتر صحبت می‌کنید، از طراحان بسیار خوب این کشور و برندهای با ارزش تایلند حرف می‌زنیم. فضای متفاوت و جذاب، فروشگاه‌های متنوع و انتخاب‌های خوبی که پیش رو دارید، از امتیازهای مهمی هستند که سیام سنتر به شما عرضه می‌کند.

 


۵- Siam Discovery

سیام دیسکاری بیشتر به جای این که دنبال زرق و برق باشد، به فکر میزبانی فروشگاه‌هایی خاص است. برندهایی که اگر چه ممکن است در مراکز خرید لاکچری سیام، آنقدرها چشم گیر نباشند، اما بسیار عالی بوده و مجموعه‌هایی جوان پسند و زیبا را ارائه می‌کنند. هر کدام از طبقات این مرکز خرید تم خاص دارند؛ مد، محصولات زیبایی و بهداشتی  تایلندی و لوازم شخصی مربوط به سه طبقه اول می‌شوند که شامل برندهای ورزشی نیز هستند و طبقات چهارم و پنجم به لوازم خانگی، آلات موسیقی، دکور و .. اختصاص دارند. این مجموعه جدا از چند رستوران بین‌المللی، میزبان یک اسپای عالی و موزه‌ی تندیس‌های مومی نیز هست که با عنوان Madame Tussauds Wax Museum از آن بازدید کنید.

 

۵ مرکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک برای عاشقان خرید


۶- Siam Square

سیام اسکوئر را می‌توان یک مکان کاملا متفاوت در میان سیل مراکز خرید این منطقه به حساب آورد. جایی که هم در ظاهر و هم در باطن نسبت به دیگر مراکز این محدوده متفاوت است و در کنار میزبانی برندهای مختلف، می‌توانید چیزهای جالب و تکی را در آن برای خرید پیدا کنید. از نظر قیمتی نیز سیام اسکوئر در جمله ارزان‌ترین مراکز خرید در بانکوک به حساب می‌آید.

 


۷- Gaysorn

این مرکز خرید تنها مختص به برندهای خیلی لوکس است و به همین منوال لاکچری‌ترین مرکز خرید سیام و شاید کل بانکوک به حساب بیاید. فروشگاه‌هایی که در این مکان پیدا خواهید کرد، برندهایی همچون گوچی یا پرادا هستند. البته گزیده‌ای از برندهای خاص طراحی لباس تایلندی همچون Fly Now نیز در این مکان وجود دارد که از نظر قیمتی، خیلی ارزان‌تر از برندهایی که از آن‌ها اسم بردیم نیستند. حتی رستوران‌هایی که در Gaysorn هستند نیز از بهترین‌ها بوده و همگی تجربه‌هایی گران برای خوردن غذا به شمار می‌روند.

 

تجربه‌ی اولین سفر به جاذبه‌های شهر بانکوک


۸- Siam Square One

Siam Square One از جدیدترین مراکز خرید در بانکوک است که در این ناحیه بازگشایی شده است. فروشگاه‌های این مرکز خرید ترکیبی از فروشگاه‌های صنعت مد همچون لباس، کیف، کفش و ... هستند، اما می‌توان معدود فروشگاه‌های لوازم الکترونیک یا اسباب بازی فروشی و فروشگاه‌های بهداشتی و زیبایی را نیز در آن پیدا کنید. یکی از بخش‌های جذاب Siam Square One رستوران‌های متنوع آن است که انتخاب‌های زیاد آسیایی از رستوران‌های ژاپنی تا انواع رستوران‌های تایلندی و چینی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 


۹- Amarin Plaza

اگر به دنبال خرید لباس با قیمت مناسب هستید، Amarin Plaza می‌توانید انتخابی عالی برای شما باشد زیرا از فروشگاه های لباس زنانه ارزان در بانکوک است. این مکان که مملو از فروشگاه‌های لباس است، همیشه تخفیف‌های ویژ‌ه‌ای ارائه می‌کند. این تخفیف‌های همیشه شامل برندهای معمولی و ارزان نمی‌شوند، و برندهایی همچون آدیداس و برندهای میان رده‌ی زیادی را شامل می‌شود. این مکان دارای رستوران‌های متعدد بوده و مراکز تفریحی خوبی هم دارد و در مجموع جایی با قیمت مناسب در میان خیل مراکز خرید لوکس و گران به شمار می‌رود.

 


۱۰- Erawan

این مرکز خرید در کنار خیابان معروف راتچاپراسونگ قرار گرفته که مملو از فروشگاه‌های کوچک و بزرگ است و خود این مرکز خرید که در ۵ طبقه ساخته شده، با ۱۳ هزار متر مربع وسعت، جایی عالی و بزرگ مملو از فروشگاه‌های مختلف را به مشتریانش هدیه می‌کند. جدا از برندهای مختلفی که در Erawan حضور دارند، وجود فروشگاه‌های بزرگی که برندهای مختلف را در یک جا جمع کرده‌اند، امتیاز بزرگی برای این مرکز خرید به حساب می‌آورد. در بالاترین طبقه Erawan نیز می‌توانید چند بخش تفریحی، سالن‌های زیبایی و همچنین چند اسپای خیلی خوب پیدا کنید.

 

راهنمای کامل برای کسانی که اولین بار به بانکوک سفر می‌کنند

۲۹ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران