برترین مراکز خرید بانکوک (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
برترین مراکز خرید بانکوک (بخش دوم)

در قسمت اول این مقاله که از این لینک می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، ما ۷ مورد از مراکز خرید بسیار عالی بانکوک را به شما معرفی کردیم اما هنوز تعداد بسیار زیادی از این مراکز باقی مانده تا به مرور آن‌ها بپردازیم. پس بدون فوت وقت به سراغ ۹ مرکز خرید دیگر رفته و به ویژگی‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.در نظر داشته باشید که این مراکز خرید شبیه به خیلی‌های دیگر که در خود بانکوک یا دیگر شهرهای محبوب تایلند خواهید دید، دارای امکانات متنوع از جمله تجهیزات تفریحی و رستوران‌های مختلف هستند.  

 

مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک، تایلند (Central Embassy)

این مکان نه یک جای گران قیمت، بلکه یک مرکز خرید سوپر لاکچری در برج پارک حیات بانکوک به حساب می‌آید که دارای فروشگاه‌هایی از خاص‌ترین برندهای دنیا، بهترین رستوران‌های بانکوک و همچنین ظاهری فوق‌العاده است. سنترال امبسی از آن جاهایی در تور تایلند است که می‌توانید از بهترین طراحان لباس دنیا همچون گوچی، پرادا، ورساچه، چنل و ... ، جدیدت‌رین‌ها را خریداری نمایید. در واقع بیشتر فروشگاه‌هایی که در این محل می‌بینید، اسامی لاکچری و گران‌قیمت هستند و نام‌هایی مثل لاکوسته یا زارا در اقلیت قرار می‌گیرند، هر چند که این برندها نیز در نوع خود، جذابیت بالایی داشته و به هیچ وجه، فروشگاه‌های ارزانی نیستند.

برج پارک حیات ۳۷ طبقه است که این مرکز خرید در طبقه هفتم آن واقع شده. یکی از امتیازات ویژه این مجموعه، وجود چندین رستوران بسیار خوب و مجلل در آن‌جاست که شامل رستوران معروف ژاپنی Maisen و کافه ژاپنی Kyoto Lifestyle می‌شود.

 

امکانات مرکز خرید ICONSIAM بانکوک

آدرس: 1031 Phloen Chit Rd, Pathum Wan

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید سیام سنتر بانکوک، تایلند(Siam Center)

سیام سنتر یکی از مراکز خرید ترند بانکوک است که نه دارای بخش‌های سرگرمی بوده و نه مجموعه سینمایی دارد و با این که دارای چند کافه و رستوران است، اما مهم‌ترین تمرکز آن بر روی فروش بوده و محصولات متنوع در بازه‌‌های قیمتی مختلف در آن‌جا به فروش می‌رسد. در این مجتمع بزرگ فروشگاه‌های متعددی از برندهای مختلف بین‌المللی مثل ویکتوریا سکرت، آدیداس، استیو مدن و ... که همگی با انبوهی از محصولات مختلف انتظار شما را می‌کشند.

سیام سنتر از جمله مراکز خرید معروف بانکوک است که محصولات با کیفیت تایلندی را نیز به فروش می‌رساند و می‌توان گزینه‌های مختلفی از طراحان داخلی این کشور را نیز در آن‌جا پیدا کرد. البته تنوع محصولات در  سیام سنتر تنها به پوشاک ختم نشده و انواع محصولات الکترونیک نیز در این محل به فروش می‌رسد.

آدرس: 979 Rama 1 Road, Pathumwan

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید گیسورن ویلیج بانکوک، تایلند (Gaysorn Village)

گیسورن ویلیج یکی دیگر از مراکز خرید لاکچری بانکوک است که فروشگاه‌های جذاب زیادی در خود دارد. طراحی داخلی این مجموعه زیبا و هنرمندانه بوده و از این بعد، با تمامی مراکز خریدی که در بانکوک می‌بیند، فرق می‌کند. در این مجتمع تجاری بزرگ، جدا ازوجود برندهای پوشاک بسیار خوب مثل جیم تامپسون، فورلا یا هوگو باس، یک سری فروشگاه عالی در زمینه زیورآلات در طبقه سوم خواهید دید که کارهایی فوق‌العاده زیبایی را به فروش می‌رسانند.

در زمینه رستوران و کافی‌شاپ، اگر چه انتخاب‌های گران‌قیمت در گیسورن ویلیج پیدا خواهید کرد، اما گزینه‌های ارزان‌تری نیز وجود دارند که سری به آن‌جاها بزنید، برای خود غذاهای تایلندی خوشمزه یا نوشیدنی سفارش دهید. در مجموع، این مجموعه خیلی بزرگ نیست و بخش‌های تفریحی در خود ندارد اما اگر در سفر با تور تایلند قصد خرید از بهترین‌ها را دارید، گزینه‌ای عالی برایتان محسوب می‌شود.

 

بهترین کافی شاپ‌های محله Ari در بانکوک

آدرس: 999 Ploenchit Road, Lumphini, Pathum Wan

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۸ شب

 

مرکز خرید سنترال چیلدوم بانکوک، تایلند (Central Chidlom)

مرکز خریدی ۷ طبقه که فروشگاه‌هایی متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف را در خود داشته و همچنین یک جای نسبتا گران برای خرید به حساب می‌آید. سنترال چیلدوم از آن جاهایی است که اجناس بسیار متنوعی از پوشاک و لوازم آرایش تا دکور، اسباب بازی و انواع گجت و لوازم الکترونیک را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. این مجموعه‌ی بسیار معروف، یکی از مکان‌های جذاب بانکوک و البته معروف در شهر است که گزینه‌های لوکس و چند برند تایلندی عالی نیز در آن‌جا پیدا خواهید کرد.

سنترال چیلدوم عملا برای خرید است و در دیگر بخش‌ها، فعالیت کمی دارد. این مجموعه از آن جاهایی‌ست که تمامی اعضای خانواده امکان خرید از آن را دارند و می‌توانند، محصولات مورد نظر خود را با قیمتی عالی خریداری کنند. همچنین این را هم در نظر بگیرید که بسیاری از فروشگاه‌های سنترال چیلدوم ، بخش‌هایی از محصولات خود را با تخفیف ارائه می‌کنند که عموما مربوط به محصولات سال گذشته بوده و قیمتی عالی روی آن‌ها گذاشته می‌شود.

آدرس: 1027 Phloen Chit Rd, Lumphini, Pathum Wan

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید پلاتینیوم فشن مال بانکوک، تایلند (Platinum Fashion Mall)

بر خلاف بسیاری از مراکز خرید لوکسی که در نوشته‌ی امروزمان به آن‌ها پرداختیم، پلاتینیوم فشن مال در واقع نسخه‌ی کوچک‌تر وسرپوشیده‌ی بازار چاتوچاک است. تقریبا تمامی ۱۳۰۰ فروشگاه آن که در ۴ طبقه قرار گرفته‌اند به پوشاک اختصاص داشته و محیطی جالب توجه را برای خرید به وجود آورده‌اند. این مکان حدودا ده دقیقه پیاده از ایستگاه BTS چیلدوم فاصله دارد و بسیار در دسترس هم هست.

اگر به دنبال خرید ارزان هستید و محصولات چینی یا تایلندی می‌خواهید بخرید، مستقیم به سراغ پلاتینیوم فشن مال بروید. این مکان جدا از محصولات متنوعی که در زمینه پوشاک ارائه می‌کند، در زمینه لوازم شخصی، کیف، کفش و چیزهایی از این دست نیز فعال بوده و همچنین محصولات چرمی زیادی هم برای فروش دارد که می‌توانید به سراغشان بروید. این مجموعه بزرگ، تو در تو و مملو از مغازه‌های کوچک است و اگر قصد خرید در آن‌جا را دارید، بهتر است زمان زیادی برای این کار خالی کنید.

 

معرفی بهترین مراکز مدیتیشن در بانکوک

آدرس: 222 Phetchaburi Rd, Phetchaburi, Ratchathewi

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید آمارین پلازا بانکوک، تایلند (Amarin Plaza)

آمارین پلازا یک مجتمع ۵ طبقه بوده که نزدیک به یکی از جاذبه‌های محبوب بانکوک به نام ایراوان شراین است. مجموعه‌ای که عموما شامل برندهای گران قیمت بوده و یکی از ویژگی‌های جالب توجه آن، داشتن یک اسپا بزرگ، سالن ورزشی مجهز، فود کورت عالی و همچنین سالن‌های آرایش است.

طبقه همکف مرکز خرید آمارین پلازا عموما به برندهای بین‌المللی بسیار خوب اختصاص داشته و رستوران‌ها و کافه‌های زنجیره‌ای معروفی مثل مک دونالد یا استارباکس در آن‌جا حضور دارند. در طبقات دوم و سوم، هم برندهای جهانی و هم گزینه‌های عالی تایلندی و آسیایی را مشاهده خواهید کرد و طبقه چهارم نیز به صورت کامل به غذا اختصاص دارد. آمارین پلازا در کل، یک مجموعه کامل و بسیار عالی برای خرید از برندهای مختلف بوده که البته بخش زیادی از فروشگاه‌ها آن به پوشاک اختصاص پیدا کرده است.

آدرس: 496-502 Phloen Chit Rd, Lumphini, Pathum Wan

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

مرکز خرید گیتوی اکامای بانکوک، تایلند (Gateway Ekamai)

یکی از مراکز خرید محبوب بانکوک که مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلف با قیمت مناسب را میزبانی کرده و یک بخش بزرگ محصولات الکترونیک و کامپیوتری دارد که در آن‌جا می‌توانید، جدیدترین محصولات در این حوضه را خریداری نمایید. تم ژاپنی این مجموعه را تقریبا در هر جایی از آن می‌توانید مشاهده کنید. جدا از "گربه‌ی شانس" معروفی که در سردر مجموعه گنجانده شده، طراحی بعضی از بخش‌ها و همچنین حضور برندهای مختلف ژاپنی در این محل، گواه این مدعاست. حتی در فود کورت نیز، غذاهای ژاپنی متعددی را می‌توانید تجربه کنید.

همان‌طور که گفتیم، فروشگاه‌های متعددی در این محل گنجانده شده که به فروش محصولاتی با قیمت مناسب می‌پردازند. تنوع محصولات نیز عالی‌ست و از لباس بزرگسال و بچه تا اسباب بازی و چیزهایی از این دست را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. همچنین برای تفریح، یک مجموعه بازی‌های آرکید و کامپیوتری در این محل وجود دارد و استودیو یوگا نیز برای دوست داران این رشته در نظر گرفته شده است.

 

گردش در منطقه دیدنی واتانا، بانکوک

آدرس: 982/22 Sukhumvit Rd, Phra Khanong, Khlong Toei

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

مرکز خرید پانتیپ پلازا بانکوک، تایلند (Pantip Plaza)

پانتیپ پلازا به صورت اختصاصی به تجهیزات کامپیوتر و الکترونیک اختصاص داشته و برترین و جدیدتیرن‌ها در کنار انواع گجت‌ها را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. مهم نیست به دنبال جدیدترین پردازنده‌ها، کارت‌های گرافیک قدرتمند یا تازه‌ترین مادربردها باشید یا این که لوازم جانبی ارزان‌ قیمت، مودم یا حتی گجت‌های عجیب و نرم‌افزار بخواهید، همه‌‌ی آن‌ها را در پانتیپ پلازا پیدا خواهید کرد.

یکی از چیزهایی که در بازدید از مرکز خرید پانتیپ پلازا باید در نظر بگیرید این است که این محل، هم چیزهای خوب و هم قطعات بد در خود دارد. پس باید با دانش کافی وارد آن‌جا شده و محصولاتی را خریداری کنید که از آن‌ها درست سر در می‌آورید. برای مثال، در میان فلش درایو‌های مختلفی که در آن‌جا مشاهده خواهید کرد، گزینه‌ی فیک چینی زیادی وجود دارد در صورتی که در مورد پردازنده‌ها، کم‌تر این مورد به چشم می‌خورد.

آدرس: Phetchaburi Rd, Makkasan, Ratchathewi

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

مرکز خرید سنترال راما ۹ بانکوک، تایلند (Central Rama 9)

در لیست امروز ما نیز یک مرکز خرید بزرگ با فروشگاه‌های متعدد و البته بخش‌های تفریحی نیز گنجانده شد هتا آن‌ها که به دنبال چنین مراکزی هستند، بتوانند در سفر به بانکوک، از چنین جایی نیز بازدید به عمل بیاورند. این مجموعه بزرگ و ۷ طبقه، شامل ۳۰۰ فروشگاه، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد، یک مجموعه سینمایی بزرگ و بسیاری بخش‌های دیگر می‌شود.

همچنین در مرکز سنترال راما ۹ یک پیست یخی بسیار عالی گنجانده شده و برای تفریح و بازی، امکانات لازم نیز در اختیارتان گنجانده می‌شود. فروشگاه‌های این مکان، عموما شامل برندهای متوسط با قیمت‌های مناسب است و از تنوع خیلی خوبی نیز برخوردار بوده، برای همه جایی عالی جهت خرید به حساب می‌آید. اینجا یکی از مراکز خرید ارزان بانکوک محسوب می‌شود.

 

گشت و گذار در شهر قدیمی بانکوک

آدرس: 9 9 Ratchadaphisek Rd, Huai Khwang

ساعات فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

منبع

۲۸ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران