بهترین مراکز خرید بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین مراکز خرید بانکوک

مراکز خرید بانکوک یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آیند که تنها شامل مراکز لاکچری نشده و چندین مکان برای خرید مقرون به صرفه نیز در این شهر پیدا می‌شود. بسیاری از مراکز خرید بزرگ بانکوک شامل فود کورت‌، سوپرمارکت، سالن‌های سینما، سالن‌های بازی و بخش‌های تفریحی مختلف نیز می‌شوند که آن‌ها را به مکان‌های مفرح برای خانواده‌ها بدل می‌کنند. اگر می‌خواهید با بهترین مراکز خرید بانکوک آشنا شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

مرکز سیام پاراگون بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک مجموعه لوکس و بسیار معروف است که با نمای شیشه‌ و آهن خود، از نمادهای محله سیام و از مهم‌ترین مراکز خرید بانکوک به حساب می‌آید. این مجموعه دارای ۲۵۰ فروشگاه مختلف بوده و بزرگ‌ترین آکواریوم در جنوب شرق آسیا را در خود میزبانی می‌کند. سیام پاراگون از بسیاری برندهای مهم دنیا مثل پرادا، لوییز ویتون، ورساچه و ... میزبانی کرده، یک مجموعه سینمایی مدرن با ۱۶ سالن و چندین رستوران خاص در خود دارد و در تور بانکوک، حتما باید سری به آن‌جا بزنید.

آدرس: 991 Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok

عکس: hotels.com

 

مرکز خرید سنترال ورد بانکوک

سنترال ورد نیز از مراکز خرید بزرگ و محبوب بانکوک به حساب می‌آید که دارای بخش‌های تفریحی متعدد و فروشگاه‌هایی پرتعداد است. از آن جاهایی که اگر در تور تایلند به سراغش بروید، به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد. این مجموعه همیشه مملو از جمعیت بوده و در روزهای خاصی از سال همچون سال نو چینی یا سا نو میلادی یا فستیوال آب، برنامه‌هایی اختصاصی نیز برپا می‌کند. سنترال ورد نیز دارای یک مجموعه سینمایی با ۱۵ سالن مختلف، بیش از ۱۰۰ رستوران و کافه، پیس یخ برای اسکیت تفریحی، سالن‌های بازی کودکان و پارک دانش است.

آدرس: 999/9 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok

 

۸ مکان جذاب بانکوک برای انواع خریدهای کریسمسی

عکس: tripadvisor.com

 

مرکز خرید آیکون سیام بانکوک

منطقه سیام، بخشی تجاری و از توریستی‌ترین نقاط پایتخت بوده و بعضی از مهم‌ترین مراکز خرید بانکوک همچون آیکون سیام در آن‌جا واقع شده است. مجموعه‌ای که به آن لقب "مادر مراکز خرید" را داده‌اند. در آیکون سیام بیش از ۵۰۰ فروشگاه و ۱۰۰ رستوران از ۳۰ کشور مختلف وجود دارد و از بزرگ‌ترین‌ها به حساب می‌آید که تعداد زیادی برند بین‌المللی جذاب را زیر یک سقف جا داده است. این مرکز خرید دارای یک بازار شناور سرپوشیده، گالری هنری و سالن‌های بازی بوده و قرار گیری در نزدیکی رودخانه، نمایی جذاب به آن‌جا بخشیده است.

آدرس: 299 Charoen Nakhon Rd, Khlong Ton Sai, Khlong San, Bangkok

عکس : facebook.com

 

مرکز خرید ام‌بی‌کی سنتر بانکوک

بر خلاف گزینه‌های قبلی، ام‌بی‌کی سنتر، جایی برای خرید نسبتا ارزان به حساب می‌آید. این مجموعه شامل ۲۰۰۰ فروشگاه کوچک و بزرگ شده که در ۷ طبقه تقسیم شده‌اند و ساعت‌ها برای گشت و گذار در میان محصولات بسیار متنوع آن‌جا وقت لازم دارید. در این محل می‌توانید محصولاتی مثل پوشاک، لوازم الکترونیک، بازی‌های کامپیوتری، چمدان، لوازم شخصی، زیرورآلات و خیلی چیزهای دیگر خرداری کرده و در موقع خرید، کمی چانه زنی نیز کنید!

آدرس: 444 Phayathai Road, Wang Mai, Pathumwan, Bangkok

 

آشنایی با خانه جیم تامپسون بانکوک

عکس : ibisstylesbangkoksilom.com

 

مرکز خرید ام‌ کوارتیر بانکوک

ام‌ کوارتیر از جمله مراکز خرید بانکوک است که در عین محبوبیت در سیام واقع نشده و بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه را میزبانی می‌کند که اکثر آن‌ها برندهای بین‌المللی هستند. مجموعه ام‌ کوارتیر دارای چندین و چند رستوران و کافه بوده و یک مجموعه سینمایی جذاب که فیلم‌های روز دنیا را پخش می‌کند نیز در آن‌جا وجود دارد. این مرکز خرید در واقع از سه ساختمان جدا از هم تشکیل شده که با راهروهایی به هم متصل شده‌اند. فضای سبز بیرونی، یک آبنمای زیبا و نزدیکی به ایستگاهتران هوایی فروم فونگ از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید ام کوارتیر هستند.

آدرس: 693, 695, 622, 626 Sukhumvit Rd, Khlong Tan, Watthana, Bangkok

عکس: tripadvisor.com

 

مرکز خرید سیام دیسکاوری بانکوک

سیام دیسکاوری در کنار شباهت‌های زیاد به مراکز خرید دیگر، دارای تفاوتی مهم بوده و آن هم طراحی داخلی بناست. این مجموعه هم میزبان تعداد زیادی از برندهای بین‌المللی بوده و هر طبقه از آن، تمی به خصوص دارد و تنها محصولاتی از آن دسته به فروش می‌رسد. مثلا یک طبقه کاملا برای تجهیزات الکترونیک در نظر گرفته شده و طبقه‌ای دیگر به پوشاک بانوان و همچنین فروشگاه‌های بزرگ به ارائه بهتر محصولات و نمایش آن‌ها کمک می‌کنند. از دیگر جذابیت‌های سیام دیسکاوری می‌توان به وجود یکی از شعب موزه مجسمه‌های مومی مادام تسو اشاره کرد.

آدرس: 989 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok

 

تفریحات شبانه در ۱۰ مکان عالی در بانکوک

عکس : hotels.com

 

مرکز خرید سیام سنتر بانکوک

یکی دیگر از مراکز خرید منطقه سیام که یکی از پاتوق‌های جوانان شهر بوده و همیشه تعداد زیادی از مردم محلی را در آن‌جا مشاهده خواهید کرد. سیام سنتر مرکز طراحان مد تایلندی بوده و محصولات خاص و جالب توجهی را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. از طرفی، برندهایی مثل آدیداس، ویکتوریا سکرت و پول اند بیر نیز در این محل حضور دارند و فروشگاه‌های لوازم الکترونیک و موبایل نیز تنوعی عالی به آن‌جا بخشیده است. طراحی شاد و نورانی، فضای بیرونی جذاب و بزرگ و رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، فضایی شاد و دوست داشتنی به سیام سنتر داده است و آن‌جا را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید بانکوک بدل کرده.

آدرس: 979 Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok

عکس: novotelbangkokplatinum.com

 

مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

احتمالا اولین بار که اسم ترمینال 21 را بشنوید، فکر می‌کنید با یک ایستگاه قطار مواجهید تا یک مرکز خرید! اما این برند در واقع مراکز خرید زنجیره‌ای هستند که در چندین شهر مهم جهان شعبه دارند. ترمینال 21 بانکوک بنایی ۹ طبقه است که ۶۰۰ فروشگاه مختل، مجموعه‌ای سینمایی، سوپرمارکتی بسیار بزرگ، سالن ورزش و چند بخش دیگر را شامل شده و طبقه پنجم آن به صورت اختصاصی یک فود کورت بزرگ و متنوع است. از نکات جالب توجه دیگر، تم طراحی داخلی است که در هر طبقه فرق می‌کند و جذابیتی مضاعف به این مرکز خرید داده است.

آدرس: Sukhumvit Road, Khlong Toei, Watthana, Bangkok

 

۹ مکان دیدنی جدید در بانکونک

عکس: hotels.com

 

مرکز خرید گیسورن ویلیج بانکوک

گیسورن ویلیج مرکز خرید نسبتا کوچک اما لاکچری است که نمای آن را با مرمر زیبا کار کرده‌اند و در داخل نیز، تنها با برندهای لاکچری همچون گوچی، هیوگو باس، لوییس ویتون، پرادا و ... مواجه هستید. بر خلاف خیلی از مراکز خرید دیگر، این مکان کاملا برای خرید کردن درست شده و تنها آن‌هایی که می‌خواهند از چنین برندهایی اجناس خود را تهیه کنند، باید به این محل بروند. طراحی داخلی گیسورن ویلیج نیز فوق‌العاده زیباست و شما را مجذوب خود خواهد کرد. حتی طراحی کلی فروشگاه‌ها نیز هر کدام با هم متفاوت است و حضور در هر کدام، تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان محسوب می‌شود.

آدرس: 999 Ploenchit Rd, Lumphini, Pathumwan, Bangkok

عکس: timeout.com

 

مرکز خرید پلاتینیوم فشن مال بانکوک

همان‌طور که از اسم این مرکز خرید پیداست، پلاتینیوم فشن مال، به صورت اختصاصی برای پوشاک تهیه دیده شده و بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه مختلف در چهار طبقه این مرکز خرید بزرگ به فعالیت می‌پردازند. با این که پلاتینیوم فشن مال در سیام نیست، نزدیکی به ایستگاه ترن هوایی و مترو، باعث شده تا دسترسی به آن‌جا خیلی ساده باشد. تنوع محصولات با قیمت‌های مختلف، باعث شده تا پلاتینیوم فشن مال از بهترین مراکز خرید بانکوک به حساب بیاید و خیلی‌ها برای خرید لباس با قیمت مناسب و جنس خوب به آن‌جا مراجعه کنند.

آدرس: 222 Phetchaburi Rd, Thanon Phetchaburi, Ratchathewi, Bangkok

 

معرفی موزه‌های برتر بانکوک

عکس: agoda.com

 

مرکز خرید گیتوی اکامای بانکوک

گیتوی اکامای سعی کرده تا متمایز از دیگر مراکز خرید بانکوک باشد. تم کلی این مجموعه استایل ژاپنی دارد و این نه تنها در دکورها و برندهای ژاپنی حاضر در مجموعه، بلکه حتی در رستوران‌های این محل نیز کاملا پیداست. برای کسانی که به غذاهای ژاپنی علاقه دارند، فوت کورت گیتوی اکامای را پیشنهاد می‌کنیم و همچنین اگر به دنبال محصولات الکترونیک ژاپنی، لوازم آرایش و پوشاک با قیمت‌های متوسط هستید، بهتر است سری به این مکان بزنید.

آدرس: 982/22 Sukhumvit Rd, Phra Khanong, Khlong Toei, Bangkok

عکس: novotelbangkokplatinum.com

 

مرکز خرید پانتیپ پلازا بانکوک

پانتیپ پلازا تنها مکان در میان مراکز خرید بانکوک است که به صورت کامل به محصولات کامپیوتری و دوربین اختصاص دارد. بخش زیادی از فروشگاه‌های این مجموعه به ارائه کنندگان سخت‌افزار اختصاص داشته و محصولات متنوعی را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. اگر چه قیمت‌ها در پانتیپ پلازا بسیار خوب است اما متاسفانه وجود محصولات تقلبی متعدد، در سال‌ها اخیر از محبوبیت این مرکز خرید کاسته.

آدرس: Phetchaburi Rd, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok

عکس: hotels.com

 

منبع

 

۲۴ آذر ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 07 آبان 1402)

نظرات کاربران