مرکز خرید لاکچری سنترال ویلیج (Central Village) بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
مرکز خرید لاکچری سنترال ویلیج (Central Village) بانکوک

سنترال ویلیج تنها ۱۰ دقیقه از فرودگاه Suvarnabhumi فاصله دارد و در واقع یک مرکز خرید لاکچری بسیار عالی است که همیشه تخفیف‌هایی عالی برای مشتریانش به همراه دارد. برندهای جذاب بین‌المللی را میزبانی می‌کند و ما امروز می‌خواهیم ببینیم، چرا در میان انبوهی از مراکز خرید مختلف بانکوک، چرا باید به سراغ سنترال ویلیج بروید.

 

چطور به مرکز خرید سنترال ویلیج برسید

دو راه برای رفتن به این مکان دارید. اول این که خود این مرکز خرید اتوبوس‌هایی را در سه نقطه مختلف شهر به صورت رایگان برای رفتن به آ‌ن‌جا در نظر گرفته است. یکی در Central World، دیگری در ایستگاه BTS Udomsuk  و در نهایت یکی هم در خود فرودگاه. غیر از آن باید حتما از تاکسی استفاده کنید که بسته به جایی که از آن عازم می‌شوید، هزینه‌ی آن متفاوت خواهد بود. برای برگشت نیز هم تاکسی و هم همین اتوبوس‌ها در اختیار شماها قرار داده می‌شوند.

Central Village

ساعت خرید برای خانم‌ها!

کم‌تر بانویی در دنیاست که به خرید کردن علاقه نداشته باشد! مخصوصا در جایی مثل سنترال ویلیج که می‌توانید برندهای مختلف را ببینید و گاهی از میان اجناس لوکس و جذاب، قیمت‌های مناسبی نیز پیدا کنید. حتما تمامی مغازه‌ها رو خوب بگردید، انواع برندهای بین‌المللی از اروپایی و آمریکایی گرفته تا برندهای شرقی ژاپنی و کره‌ای در این مرکز خرید بزرگ و زیبا حضور دارند.

 

۷ تفریح زنانه در سفر به بانکوک

Central Village

حتی آقایان نیز عاشق این‌جا خواهند شد

در این مرکز خرید فقط برندهای لاکست یا کلوین کلاین را پیدا نمی‌کنید که اجناس آقایان را ارائه می‌کنند، بلکه پوما، آدیداس، اونیتسوکا تایگر و خیلی دیگر از برندهای دیگر نیز هستند که آقایان به فروشگاه‌هایشان مراجعه کنند. اجناس مردانه در دسته‌های مختلفی از جمله پوشاک، کیف و کفش، عینک و لوازم ورزشی در سنترال ویلیج فروش می‌رسند. مخصوصا در زمینه لوازم ورزشی که مجموعه‌هایی عالی را برای خرید پیدا می‌کنید.

Central Village

جایی عالی برای بچه‌ها

بچه‌های شما نیز لایق بهترین برندها هستند. حالا این موضوع می‌خواهد فروشگاه‌های لباس باشند یا جایی که بخواهید برایشان اسباب بازی بخرید. از Toys R Us تا My Little Pony چندین برند عالی در سنترال ویلیج حضور دارند تا بتوانید بهترین‌ها را برای بچه‌ها تهیه کنید. حتی یک فروشگاه مخصوص لگو نیز وجود دارد تا بچه‌ها بتوانند برای خود لگو نیز انتخاب کنند. یک محوطه بازی مخصوص سنین خیلی پایین نیز در این محل در نظر گرفته شده تا بتوانید ساعتی آن‌ها را سرگرم کنید. این زمین بازی در فضای باز قرار گرفته و چند بازی ساده در آن تعبیه گردیده است.

 

معرفی بهترین بازارهای شبانه بانکوک

Central Village

Thai Pavilion

پیشنهاد می‌کنیم، حالا که به سنترال ویلیج حتما سری به Thai Pavilion بزنید و از محصولات تایلندی آن برای سوغات بخرید. این فروشگاه بزرگ از ادویه جات و غذاهای تایلندی ، تا پارچه و کیف و این چیزها را برای فروش در اختیارتان می‌گذارد.

Thai Pavilion

خوردن غذاهای خوشمزه

سنترال ویلیج همچون دیگر مراکز خرید لوکس، دارای چند رستوران عالی برای خوردن غذاهای خوشمزه نیز هست. رستوران‌های Fuji و Laem Charoen Seafood از جمله بهترین‌ها در این مکان هستند که غذاهایی بسیار با کیفیت و جذاب ارائه می‌کنند. اما اگر می‌خواهید جایی نسبتا ارزان‌تر را برای خرید امتحان کنید، بهتر است به سراغ Food Village بروید که یک فود کورت عالی با قیمت‌هایی مناسب است.

 

۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

Central Village

جاهایی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی

حتما دوست دارید در تور تایلند، چند عکس اینستاگرامی عالی از سفر خود بگیرید. پس موقع سر زدن به سنترال ویلیج هم این فرصت را دارید تا در چند لوکیشن عالی، عکس‌هایی زیبا بگیرید. بعضی از این مکان‌ها عملا برای عکاسی درست شده‌اند، بعضی به خاطر طراحی زیبای مرکز خرید برای عکاسی مناسب هستند و بعضی هم همچون دکور کریسمس، به صورت مناسبتی در سنترال ویلیج قرار داده می‌شوند.

Central Village

کمی استراحت و آرامش

بعد از خرید و تفریح و خوردن غذا، وقت آن رسیده کمی خود را مهمان یک فضای آرامش بخش کنید. GOOD DAY بهترین مکان برای این موقع است، مخصوصا اگر خیلی خرج کرده باشید و واقعا به آرامش احتیاج داشته باشید. این مکان مرکزی برای ارائه ماساژ و همچنین خدمات ناخن است.

 

انواع ماساژ تایلندی که در سفر باید تجربه کنید

Central Village

Tops Supermarket

در آخر فراموش نکنید که سنترال ویلیج دارای یک سوپرمارکت بسیار بزرگ و فوق‌العاده عالی هم هست که اگر بخواهید خریدی کنید یا حتی غذای سرد برای وعده ناهار بخورید، می‌توانید به آن‌جا مراجعه نمایید.

۳۰ فروردین ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 27 خرداد 1400)

نظرات کاربران