امسال سفر به بانکوک را با جشن‌های هیجان‌انگیز هالوین همزمان کنید

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
امسال سفر به بانکوک را با جشن‌های هیجان‌انگیز هالوین همزمان کنید

پایتخت تایلند همیشه جایی ایده‌آل برای شرکت در مراسم هالوین بوده و تور تایلند حوالی تاریخ ۳۱ اکتبر بهترین فرصت برای شماست تا بتوانید در این جشن‌ها شرکت کنید. اما امسال مراسم‌های هیجان‌انگیزتری نسبت به سال‌های دیگر برپا خواهد شد، از برنامه‌های ترسناک ژاپنی تا جشنی با تم فیلم Purge و بسیاری برنامه‌ها که از چند روز قبل از شب هالوین آغاز شده و تا صبحدم ۳۱ اکتبر ادامه پیدا خواهد کرد.


Halloween Improv Comedy Special، خنده به جای جیغ


خیلی زودتر از شب هالوین یعنی در تاریخ ۱۹ اکتبر می‌توانید در کمدی کلاب بانکوک ساعت ۸:۳۰ شب، برنامه‌ای مفرح و طنز با تم هالوین و داستان‌های ترسناک را به تماشا بنشینید. در این نمایش خاص تماشگران نیز درون اجرا به کار گرفته می‌شوند و به طور کلی جو مفرح و عالی آن هم با هنرمنایی Drew McCreadie و چند کمدین محلی در جریان خواهد بود.

 

فعالیت‌های رایگان و جذاب بانکوک که احتمالا از آن‌ها خبر نداشته باشید

 

 

Halloween Improv Comedy

 


آدرس: 595/10 Sukhumwit 33/1, Khlong Tan Nuea Watthana

 


فستیوال فیلم‌های کوتاه ترسناک، وقایع ترسناک ۶۰ ثانیه‌ای


فستیوال فیلم‌های ترسناک ۶۰ ثانیه‌ای چند سالی است که در تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اکتبر در سالن Whiteline بانکوک اجرا می‌شود و فیلم‌های زیادی از سراسر جهان بر روی پرده این سالن به نمایش در می‌آید. بعد از پخش فیلم، هر شب جشنی از ساعت ۹ شب در همین سالن برگزار می‌شود که شرکت در آن رایگان خواهد بود.

 

 

فستیوال فیلم‌های کوتاه ترسناک

 


آدرس: Whiteline, Silom Soi 8

 


October Halloween Special، فستیوال فیلم‌های ترسناک


دیگر فستیوال فیلم این‌بار به فیلم‌های بلند معروف اختصاص دارد که در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اکتبر برگزار می‌شود. فیلم‌هایی عموما مربوط به دهه ۱۹۸۰ میلادی یا حتی قدیمی‌تر که به حال و هوای شب هالوین بخورند. بسیاری از مردم تایلند نسبت به این فستیوال علاقه فراوانی نشان داده‌اند و هر ساله بلیط‌های فیلم‌ها همان روز اول عرضه به فروش می‌رسند.

 

تجربه جذاب فیلم دیدن در سینماهای بانکوک را از دست ندهید

 


آدرس: Bangkok Screening Room, Level 2, 1/3-7 Sala Daeng Soi 1, Silom

 


شب هالوین


و اما در روز ۳۱ اکتبر مراسم‌های زیادی در کافه‌ها و مراکز تفریحی و حتی پارک‌های مختلف بازی برگزار می‌شود، اما چیزهایی که همه انتظار آن‌ها را می‌کشند، چند جشنی است که در ادامه برایتان لیست می‌کنیم:


Purge: Anarchy Halloween


سورپرایز امسال بانکوک این جشن خاص است که تم آن بر اساس فیلم‌های معروف Purge در نظر گرفته شده. البته قرار نیست جرم و جنایت همچون فیلم در آن شب خاص آزاد شود، اما تمام کسانی که در این مراسم شرکت می‌کنند ملزم به پوشیدن لباس‌های مبدلی هستند که در این سری فیلم‌های استفاده شده‌اند. اجارهای متنوعی نیز با حال و هوای Purge اجرا شده و موسیقی در تمام مدت مراسم از ساعت ۹ عصر تا صبحدم ادامه خواهد داشت.

 

نگاهی به مجموعه تفریحی و ابرقهرمانی تازه تاسیس مارول در بانکوک

 

 

Purge

 


آدرس: The Stranger Bar, 114/14 silom4, BangRak

 


Shibari Halloween


این مراسم خاص ژاپنی احتمالا به یکی از ترسناک‌ترین محفل‌های هالوینی بانکوک بدل شود. جایی که به بستن آدم‌ها با طناب و هنرهای اینچنینی اختصاص دارد و یک فروشگاه بزرگ برای فروش اجناس اینچنینی نیز در کنارش احداث می‌شود. به خاطر سر و شکل خشن لباس‌ها، این جشن به هیچ وجه برای سنین پایین توصیه نمی‌شود.

 

 

 Shibari Halloween

 


آدرس: Maison Close BKK,397/399 Charoengkrung 45, Sriphraya, Bangrak

 


Day of the Dead


یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های شب هالوین با حال و هوای موسیقیایی Day of the Dead خواهد بود که در The Club Khaosan برگزار می‌شود و چند DJ مطرح و خواننده تایلندی در آن مراسم به ارجا می‌پردازند. برنامه‌های مخصوص هالوینی از جمله رژه لباس‌های مبدل، جایزه به بهترین لباس، نوشیدنی‌های با تم ترسناک و ... در کنار اجراهای زنده شبی ماندگار را برای علاقه‌مندان به چنین جشن‌هایی در بانکوک خواهد ساخت.

 

 

 Day of the Dead

 


آدرس: 123 Khaosan Rd, Taladyod Pranakorn Krung Thep Maha Nakhon

 


Cirque Noir Halloween


البته اشتباه نکنید، این برنامه یک سیرک کامل نیست، بلکه مراسم پر جنب و جوش و شلوغی است که در The Club at Koi برگزار شده و تم آن سیرک ترسناک نوآر هالوینی‌ست. در این جشن که هزینه‌ای ۷۰۰ باتی برای ورود به آن باید بپردازید، حتما باید لباس مبدل پوشیده و به بهترین لباس در آخر مراسم جایزه‌ای داده خواهد شد.

 

 

Cirque Noir Halloween

 


آدرس: Sathorn Square Tower N Sathon Rd, Khwaeng Silom, Khet Bang Rak, Krung Thep Maha Nakhon

۰۸ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران