در سفر به بانکوک از محصولات مراقبت و آرایشی مقرون به صرفه تایلندی بخرید

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
در سفر به بانکوک از محصولات مراقبت و آرایشی مقرون به صرفه تایلندی بخرید

بیشتر مردم بانکوک را به لباس‌های پنبه‌ای باکیفیت و مقرون به صرفه می‌شناسند و کم‌تر کسی می‌داند که در این شهر می‌تواند برندهای مقرون به صرفه محبوب لوازم آرایشی و مراقبت پوست را خریداری کرد. شما می‌توانید برندهای خاص و منحصر به فردی که بین مردم این کشور بسیار شناخته شده و پرطرفدار هستند را پیدا کنید. برندهایی که در ترکیبات خود از سرم‌های جوان‌کننده و مواد آلی استفاده می‌کنند و در عوض قیمت‌های مناسبی دارند به راحتی در دسترس شما هستند. شما می‌توانید از این محصولات حتی به عنوان سوغاتی سفر تور تایلند برای نزدیکان هم خریداری نمایید.

 

 

Cathydoll

این برند در اصل کره‌ایست اما در تایلند هم فعالیت کرده و محصولاتش را به طور مستقیم و با شعبات فعال به فروش می‌رساند. این برند یکی از نام‌هایی‌ست که در عین مقرون به صرفه بودن کیفیت بالایی را به شما ارائه می‌دهد. کتی‌دُل را می‌توانید در تمامی فروشگاه‌های ۷-۱۱ به راحتی پیدا کنید. در بین تمامی محصولانی که این برند عرضه می‌کند ماسک سیاه آن از همه بیشتر طرفدار داشته و از کیفیت بالای آن تعریفات زیادی می‌شود. ماسک سیاه این محصول با ترکیبات طبیعی تمامی منافذ پوست را پوشانده و آن‌ها را از هر نوع آلودگی پاک می‌کند. قیمت این ماسک در تمامی فروشگاه‌ها ۲۰ بات است.

 

معرفی فروشگاه لوازم آرایش و بازی‌سنتر Coco

 

 

Cathydoll

 

 

In2it

این برند تایلندی محبوب نه فقط در این کشور بلکه در همسایگانی مثل مالزی و فیلیپین نیز مشهور بوده و طرفداران زیادی دارد. در بین انواع محصولات In2it، ماسک‌ها و خط چشم‌ها از دیگران فروش بیشتری دارند. اگر شما از افرادی هستید که بر روی چشم‌ها حساسیت ویژه‌ای دارید پس In2it می‌تواند باری از روی دوش شما بردارد. از دیگر محصولات برجسته این شرکت می‌توان به رژلب مایع مات آن اشاره کرد که با رژهای کایلی جنر مقایسه می‌شود.

 

 

In2it

 

 

Sleek Makeup

اگر خریدهای آرایشی و بهداشتی‌تان را به صورت آنلاین انجام می‌دهید احتمالا تا حالا باید اسم Sleek Makeup را شنیده باشید. این محصول یک جایگزین عالی برای برندهای مشهور و بسیار معروف غربی است که محصولاتش به شدت مقرون به صرفه بوده و شما را برای شرکت در مهمانی‌های مهم همراهی می‌کند. با این که شما می‌توانید طیفی از بهترین محصولات این برند را در اختیار داشته باشید اما فراموش نکنید رژگونه‌ها از محبوب‌ترین محصولات این نام تجاری محسوب می‌شوند.

 

۷ فروشگاه ویژه بانکوک برای خریدن شیک‌ترین و ارزان‌ترین لباس‌های زنانه

 

 

Sleek Makeup

 

 

Gino McCray

آیا تا به حال اسم Gino McCray را جایی شنیده‌اید؟ این مارک معروف که در شرق آسیا طرفداران زیادی دارد به واسطه رژگونه‌های زیبا در طیف‌های مختلف شهرت فراوانی پیدا کرده است. این برند مرتبا محصولات متنوعی تولید می‌کند و آن‌ها را در پک‌ها و طرح‌های جدید عرضه کرده و توجهات را به سمت خود می‌کشاند. شما می‌توانید در اینجا رژگونه‌هایی در بسته‌بندی شبیه به مک پیدا کنید که در مقایسه هزینه خیلی کم‌تری برای شما می‌تراشند و انتخابی مناسب شمرده می‌شوند.

 

 

Gino McCray

 

 

Scentio

بعد از معرفی چند محصول آرایشی بد نیست سری به یک برند مراقبت از پوست بزنیم. اگر دوست دارید از کرم‌های مناسب پوست خود استفاده کنید و یا به دنبال روشن‌کننده و شفاف‌کننده پوست، حذف تیرگی و چین و چروک پوست‌تان هستید Scentio ناجی شما خواهد بود. انواع اسکراب صورت، صابون، سرم، و فوم صورت با خواص مختلف نیز ارائه می‌شود که می‌توانید برای خودتان و یا اعضای خانواده بخرید و به آن‌ها هدیه دهید. انواع ماسک‌های پروتئینی، شامپو و لوسیون از دیگر محصولات این برند هستند.

 

معروفترین فروشگاه‌های بانکوک برای خرید اجناس قدیمی و خاص

 

 

Scentio

 

 

Inecto Naturals

اگر از عاشقان روغن نارگیل هستید و مرتبا به دنبال یافتن خواص جدید و اثرات آن بر روی پوست و مو هستید پس Inecto Naturals چیزی‌ست که باید با خودتان به منزل ببرید. Inecto Naturals به راحتی در هر فروشگاه Boots در دسترس بوده و طیف بزرگی از محصولات مبتنی بر روغن نارگیل را عرضه می‌کند. از اسکراب صورت و بدن نارگیل گرفته تا سرم و روغن مو شما طیفی از انواع محصولات را در دسترس خواهید داشت.

 

 

Inecto Naturals

 

 

Botanics

اگر طرفدار استفاده از محصولات ارگانیک هستید بوتانیکس احتمالا می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. کرم دورچشم و سرم این برند نظرات مثبت کاربران را به خودش جلب کرده و شما می‌توانید با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب از کیفیتی عالی بهره‌مند گردید. فقط چند قطره از سرم صورت این محصول تمام پوست شما را پوشش خواهد داد. به همین دلیل هم هست که جوانان به آن خیلی گرایش دارند.

 

۵ مرکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک برای عاشقان خرید

 

 

Botanics

 

 

Beauty Cottage

این برند را می‌توانید در مرکز خرید ترمینال ۲۱ به راحتی پیدا کنید. اولین چیزی توجه شما در این فروشگاه به خود جلب می‌کند طیف وسیع محصولات Beauty Cottage است. محصولات این برند انواع مختلفی داشته از عصاره برنج تا شیر را برای تمامی انواع پوست‌ها در برمی‌گیرند. هر کدام از محصولا برای کاری به خصوص از پوست تا مو و برای انواع مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند و به همین دلیل هم طرفداران زیادی دارند. اگر در اطراف خود دختران نوجوان دارید حتما از این برند آرایشی بهداشتی برای سوغاتی و هدیه دادن خریداری کنید.

 

مرکز خرید Siam Paragon بانکوک؛ دنیای لاکچری و سرگرمی

 

 

Beauty Cottage

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران