۱۰ مرکز ماساژ فوق‌العاده در بانکوک، شهر مراقبت از سلامتی و تفریحات

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۱۰ مرکز ماساژ فوق‌العاده در بانکوک، شهر مراقبت از سلامتی و تفریحات

بانکوک شهر تفریحات هیجان‌انگیز، پایتخت زیبایی‌های کشور تایلند، شهر معابد باشکوه، یکی از پرطرفدارترین شهرهای کشور تایلند برای گشت و گذار است. شهری که شب و روز نمی‌شناسد و همواره بیدار و پر رویداد است. شهری که بهترین مراکز مراقبت از زیبایی و ماساژ را در خود جای داده است. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر می‌خواهید یک ماساژ درجه یک را تجربه کنید. همراه ما باشید تا ۱۰ مرکز ماساژ معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. مراکزی که هرکدام در یک مکان عالی و فوق‌العاده در شهر بانکوک واقع شده‌اند.

 


۱- Myth massage


یک مرکز فوق‌العاده و زیبا، جاییکه می‌شود یک نیمروز از سفر به تایلتد را به آن اختصاص داد و خاطره‌ای خوش ساخت. جاییکه طرفداران زیادی در میان گردشگران دارد و برای بومیان نیز رفتن به آن یکی از کارهایی است که حتما برای سلامتی‌شان انجام می‌دهند. مرکزی که می‌توانید ماساژهای مختلف را با توجه به گرفتگی‌های عضلانی‌تان در آن تجربه کنید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و با بهترین ماساژورهای خانم و آقا به مشتریانش خدمات ارائه می‌کند.

 

بهترین سالن‌های آرایش و زیبایی بانکوک

 

 

Myth massage

 


نشانی: خت پاتونگ وان، خاوائنگ لومپینی، سوی لوئان رودی

 


۲- Siam kempinski spa


در تمامی فصول سال، در یک هتل فوق‌العاده که در مجاورت یک مرکزخرید بزرگ این شهر قرار دارد مرکزی واقع شده است که یکی از بهترین مراکز ماساژ و مراقبت از زیبایی شهر بانکوک است. جاییکه تمرکزش بر روی ماساژ به وسیله‌ی گل‌ها و گیاهان معطر است و استفاده از روغن‌ها و گیاهان دارویی برای ماساژ یکی از مهمترین ویژگی‌های ماساژ گرفتن در این مرکز به حساب می‌آید. همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌شود به این مرکز مراجعه کرد و بهترین ماساژها را از دستان پرتوان ماساژورهایش گرفت.

 

 

Siam kempinski spa

 


نشانی: خت پاتون وان، ۹/۹۹۱

 


۳- The oriental spa


یک جای زیبا، از آنهایی که دیدن و بودن در فضایش حال و هوای آدم را عوض می‌کند، از آنها که طراحی داخلی و تزئیناتش برای همیشه در خاطر می‌ماند. مرکزی که در بانکوک پایتخت تایلند واقع شده است تا مسافران این شهر به آن بروند و تن خود را به دست بهترین ماساژورهای این شهر بسپارند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. نکته‌ی ویژه درباره‌ی این مرکز آن است که اتاق‌هایی ویژه جهت ماساژ زوج‌ها و افراد مجرد دارد.

 

 

The oriental spa

 


نشانی: خت بانگ راک، خوائنگ بانک راک، خیابان اُرینتال ۴۸

 


۴- Yunomori onsen and spa


یک مکان تاریخی، زیبا و رازآلود که مربوط به ژاپنی‌های بانکوک است و توسط آنها اداره می‌شود. مرکزی که انواع ماساژها را می‌شود در آن گرفت و خون دوباره‌ای در بافت‌های مرده پوست به جریان انداخت. مرکزی که در میان تایلندی‌های شهر بانکوک نیز محبوبیت دارد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

پیشنهاد گشت‌وگذار یک روزه در بانکوک

 

 

Yunomori onsen and spa

 


نشانی: خت خلونگ توئی، خوائنگ خلانگ تان، کوچه ۲۶

 


۵- Luxsa spa


در یک فضای جنگلی، در جاییکه صدای پرندگان می‌آید و بوی خوش سرسبزی‌ها، در جاییکه نسیم‌های مطبوع می‌وزد، مرکزی واقع شده است که رفتن به آن می‌تواند حال روح و جسم شما را عوض کند. مرکزی که می‌شود بهترین ماساژها را از دست‌های پرتوان ماساژورهای زن و مردش گرفت. مرکزی که رفتن به آن خودش یکی از تفریحات خاطره‌انگیز سفر به بانکوک به حساب می‌آید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Luxsa spa

 


نشانی: خت پاتوم، خائنگ لوپینی، سوی ماهادلخئونگ ۲۵۰/۳

 


۶- Banyan tree spa


یک مرکز لوکس در یک هتل لاکچری در بانکوک. مرکزی که هزینه گرفتن ماساژ در آن چنان ارزان نیست و برای کسانیکه در یک سفر لاکچری به بانکوک رفته‌اند پیشنهاد می‌شود. مرکزی که بهترین ماساژورها را در بهترین مکان و تزئینات در خودش جمع کرده است تا به انها خدمات مربوط به زیبایی و سلامتی را ارزانی دارد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Banyan tree spa

 


نشانی: جاده ساتون ۱۰۰/۲۱

 


۷- Devarana spa


یک مرکز باشکوه و تمییز. جایی لوکس که افراد ثروتمند بانکوک و یا بیشتر توریست‌های اروپایی برای گرفتن ماساژ به آن مراجعه می‌کنند. مرکزی که اتاق‌های مجزا برای ماساژ گرفتن زوج‌ها و افراد مجرد دارد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Devarana spa

 


نشانی: سیلمون، جاده راما سوم

 


۸- Spa 1930


مرکزی زیبا که انواع ماساژهای شرقی را می‌شود در آن گرفت. اگر اهل تنش و استرس هستید و حالا در سفر به بانکوک می‌خواهید آرامش و ریلکسیشن را تجربه کنید باید به این مرکز بروید. جاییکه حال و هوایی نو به مشتریانش می‌بخشد.

 

 

Spa 1930

 


نشانی: خت پاتوم، خائونگ لومپینی

 


۹- Bhawa spa


یک مرکز تاریخی که در آن می‌توانید انواع ماساژهای شرقی با آموزه‌های هندی را در آن تجربه کرد. مرکزی که همه روزه درهایش از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Bhawa spa

 


نشانی: خت پاتوم، خائونگ لومپینی

 


۱۰- The Oasis spa


یک مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ. از آن مرکزها که بیشتر روزهای سال شلوغ است و ممکن است .قتی به آنجا می‌روید جایی برایتان نباشد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

The Oasis spa

 


نشانی: خلونگ توئی نوآ، جاده سوخومیت ۴۹

 

۲۳ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران