تفریحات شبانه در ۱۰ مکان عالی در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
تفریحات شبانه در ۱۰ مکان عالی در بانکوک

واقعیت درونی و تب و تاب واقعی بانکوک را می‌توان در شب‌های این شهر جستجو کرد. شهری که تا صبح خواب ندارد و هر شب، جمعیت گردشگران زیادی در خیابان‌های آن پرسه می‌زنند و به تفریحات مختلف می‌پردازند. اگر قصد شرکت در تفریحات شبانه در تور تایلند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم، یکی از این ۱۰ مکان را برای چنین تفریحاتی انتخاب کنید.

 

محله‌ چینی‌های بانکوک (Chinatown)

یکی از جاهایی که حتما برای تفریحات شبانه خود بانکوک باید در نظر بگیرید، محله چینی‌هاست. این منطقه منحصر به فرد با هر محله‌ی دیگری در بانکوک متفاوت بوده و تابلوهای نئون و نورانی این خیابان را پر می‌کنند. رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در این محله وجودداشته و بارهای روفتتاپ و پاب‌های محلی، جایی عالی برای سفارش یک نوشیدنی عالی و لذت بردن از فضای محله چینی‌هاست.

از جمله جذاب‌ترین بارهای محله چینی‌های بانکوک می‌تون به گرند چاینا بانکوک روفتاپ بار (Grand China Bangkok Rooftop Bar)، تپ بار (Tep Bar) یا رد روز جز بار (Red Rose Jazz Bar) اشاره کرد. محله چینی‌ها بدون شک یکی از محبوب‌ترین نقاط بانکوک در شب‌های این شهر به حساب می‌آید و افراد زیادی با سلایق مختلف در آن‌جا جمع می‌شوند. در کنار مکان‌های مختلف برای صرف غذا و نوشیدنی، بازار شبانه محله چینی‌ها برای خرید نیز مناسب به نظر می‌آید.

خیابان خائو سان بانکوک (Khao San Road)

اشاره به تفریحات شبانه بدون در نظر گرفتن خیابان خائو سان بانکوک، اصلا امکان پذیر نیست. خیابانی از گذشته‌ به عنوان یکی از بهترین جاها برای تفریحات شبانه در بانکوک به حساب می‌آمده و جمعیت بسیار زیادی هر شب به آن‌جا می‌روند. خائو سان نه تنها محل تجمع کوله گردهاست، بلکه گردشگران از هر قشری به این محل می‌آیند تا شبی شلوغ و جذاب را سرکنند.

خیابان خائو سالن مملو از کلاب‌های شبانه، بارهای مختلف، پاب‌های بزرگ و بازارهای شبانه بوده و از هر گوشه‌اش، صدای موسیقی به گوش می‌رسد. جشن‌های شبانه در این خیابان تا دم صبح به طول می‌انجامد و در خیلی جاها، جوانان محلی به نواختن موسیقی زنده می‌پردازند. در این خیابان هر چه که بخواهید پیدا می‌کنید. از کلاب‌های بزرگ و جذاب گرفته تا رستوران‌هایی که تا نیمه شب غذای با کیفیت سرو می‌کنند.

 

میدان سیام و راتچاپراسونگ در بانکوک

تونگلور بانکوک (Thonglor)

یکی از مکان‌های ترند بانکوک که این روزها جزو انتخاب‌های اول جوانان محلی و توریست‌ها برای گشت و گذارهای شبانه در بانکوک به حساب می‌آید. این منطقه تا چند سال قبل به این شکل نبوده وساخت و سازهای مختلف، سر بر آوردن کافه‌ها و بارهای متنوع و کلاب‌هایی که موسیقی زنده پخش می‌کنند، حال و هوای تونگلور را به کلی در بانکوک تغییر داده است.

در این منطقه از بانکوک نیست بارهای بسیار خوبی از جمله بارهای روفتاپ مثل بان پئون روفتاپ بار (The Baan Peun Rooftop Bar) را پیدا می‌کنید که جزو بهترین‌ها در کل بانکوک به حساب می‌آیند. در کنار تمام مراکزی که به آن‌ها اشاره کردیم، این مکان مملو از دکه‌های غذاهای خیابانی بانکوک نیز هست و با قیمتی پایین، امکان صرف یک شام خوشمزه را نیز خواهید داشت. برای رفتن به یک کلاب عالی و جذاب نیز، پیشنهاد می‌کنیم، سری به کلاب EDM بزنید.

سوی کابوی بانکوک (Soi Cowboy)

همچون اسمش، این مکان مملو از بارها و کلاب‌هایی به سبک غرب بوده و چراغ‌های نئون پر تعداد آن چشم شما را خیره خواهد کرد. کلاب‌های شبانه و بارهای بی‌شماری در سوی کابوی بانکوک وجود دارند که انتخاب را برای هر کس سخت می‌کند. مخصوصا این که اغلب آن‌ها با موسیقی شلوغ و جذاب خود، سعی دارند تا شما را جذب خود کنند.

بعضی از معروف‌ترین بارهای کل بانکوک در سوی کابوی قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به باکارا (Baccara)، دژاوو (Deja Vu) و کیس (Kiss) اشاره کرد. اگر قصد ماجراجویی، شرکت در جشن‌های بزرگ و شلوغ و قدم زدن زیر چراغ‌های نئون و رفتن به بارهای مختلف را دارید، سوی کابوی یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

 

۹ مکان دیدنی جدید در بانکونک

خیابان رویال سیتی بانکوک (Royal City Avenue )

این خیابان که با حروف اختصاری RCA شناخته می‌شود، در طول روز به خاطر فروشگاه‌های متعدد و بازارهایش شلوغ بوده و در طول شب نیز بارهای متعدد و کلاب‌هایش شروع به فعالیت می‌کنند و یک بازار شبانه شلوغ در آن‌جا شکل می‌گیرد که از بهترین بازارهای شبانه بانکوک است. خیابان رویال سیتی در طول شب به یک مرکز سرگرمی بزرگ بدل می‌شود که انرژی بالایی داشته و همه در آن‌جا به رقص و پایکوبی مشغول هستند.

پارتی‌های بزرگ در کلاب‌های شبانه معروف و جشن‌های بی‌پایان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های خیابان رویال سیتی به حساب می‌آید. از جمله کلاب‌های شبانه بسیار معروف در این نقطه از شهر می‌توان به روت 66 (Route 66) اشاره کرد که از جمله پربازدیدترین کلاب‌های شبانه در شهر نیز هست. برای اهل غذا نیز، دکه‌های غذاهای خیابانی پرتعدادی در این خیابان وجود دارند که می‌توانید به سراغشان بروید و غذاخوری‌های زیادی هستند که با هزینه‌ی پایین، می‌توانید شام خود را در آن‌جا صرف کنید.

سی لوم بانکوک (Si Lom)

سی لوم نیز در طول روز یک منطقه تجاری بوده و فروشگاه‌های بزرگ و مراکز خرید سیلوم بانکوک، از گردشگران میزبانی می‌کنند اما شب‌ها به یک نقطه شلوغ برای تفریحات شبانه و پارتی‌های جذاب بدل شده و به همین ترتیب، جمعیت نسبتا زیادی نیز هر شب به آن‌جا می‌روند. منطقه سی لوم بانکوک کمی نسبت به دیگر جاها متفاوت بوده و کلاب‌های مجلل‌تر و بارهای گران‌تری در آن‌جا وجود دارند.

حتی در زمینه‌ی خورد و خوراک نیست، رستوران‌های سیلوم بانکوک هستند که بهترین غذاها را در اختیار شما قرار می‌دهند. از نظر تعداد بار، این منطقه هیچ چیز کم نداشته و هر جور باری که فکرش را کنید را در خود دارد و جدا از مراکز خرید لوکسی که تا دیروقت فعال می‌مانند، یک بازار شبانه نیز در این منطقه راه می‌افتد.

خیابان سوخومیت بانکوک (Sukhumvit Road)

یکی دیگر از خیابان‌های بسیار معروف بانکوک که مهم نیست چه ساعتی از روز به آن‌جا بروید، همیشه آن‌جا را شلوغ پیدا خواهید کرد. شب‌ها نیز این محل میزبان جمعیت زیادی از توریست‌ها بوده و هر گوشه از آن با تابلوهای درخشان‌ها بارها و کلاب‌های مختلف روشن می‌شود. اگر می‌خواهید یک تجربه رویایی در سوخومیت داشته باشید، پیشنهاد ما این است که سری به روف‌تاپ‌های مجلل این منطقه بزنید. اوکتیو (Octave) با نمای ۳۶۰ درجه از بانکوک و قرار گیری در طبقه ۴۵ هتل ماریوت، انتخابی عالی در این زمینه است و تصویری رویایی از بانکوک چراغانی را برایتان به نمایش خواهد گذاشت.

در خیابان سوخومیت، تعداد زیادی بار و کلاب مختلف پیدا می‌کنید که تنوع بسیار خوبی دارند و سلایق مختلف و بودجه‌های متفاوت را پوشش می‌دهند. البته خیابان سوخومیت بزرگ است و ما در واقع بخشی تجاری از آن را که توریستی‌تر است مد نظر داریم، مضاف بر این که خیلی از بارهای کوچک و کلاب‌ها، در کوچه‌های منتهی به این خیابان قرار گرفته‌اند.

 

بهترین کافی شاپ‌های محله Ari در بانکوک

هوای خوانگ بانکوک (Huai Khwang)

جاذبه‌های هوای خوانگ تنها مختص به مراکز فرهنگی آن نیست و شب‌های شلوغ آن نیز، بخشی از این جذابیت را شکل می‌دهند. اگر دیدگاهتان نسبت به شبی عالی در تور تایلند، خوردن غذاهای عالی، صرف نوشیدنی‌های با کیفیت و خرید است، هوای خوانگ انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود.

در این منطقه تعداد بسیار زیادی رستوران‌های عالی، مراکز خرید و بارهای متنوع و با کیفیت وجود دارد و البته بازار شبانه هوای خوانگ نیز، هر شب در این محل برپا می‌شود. جایی که می‌توانید، انواع سوغات تایلند جالب توجه و ارزان را تهیه کنید و با خود به خانه ببرید. این منطقه محبوب در بانکوک، بسیاری از بهترین هتل‌های بانکوک را نیز در خود داشته و دسترسی به آن‌جا بسیار راحت است.

منطقه سیام بانکوک (Siam Area)

سیام از هر نظر، یکی از لاکچری‌ترین مناطق بانکوک برای گردشگران به حساب می‌آید. جایی که لوکس‌ترین مراکز خرید در کنار هم قرار گرفته و شما می‌توانید در طول روز و شب به آن‌جاها مراجعه کرده و در مراکز خرید معروف سیام بانکوک از بهترین برندهای بین‌المللی خرید کنید. این منطقه‌ی خاص شب‌ها نیز انتخاب‌های زیادی پیش روی شما می‌گذارد. بهترین رستوران‌ها و بارها در منطقه سیام قرار گرفته‌اند که هر کدام می‌توانند، تجربه‌ای عالی در این سفر برایتان رقم بزنند.

از جمله ویژگی‌های سیام در طول شب، وجود چندین روفتاپ فوق‌العاده عالی با مناظر زیباست. همچنین چندین کلاب عالی با موسیقی فوق‌العاده و نورپردازی معرکه هستند که می‌توانید در این منطقه به آن‌جاها مراجعه کنید. باید در نظر داشته باشید که آن‌هایی که به سیام می‌آیند، بر خلاف جاهایی مثل خیابان خائو سان، کوله‌گردها نیستند و از همین رو، هزینه‌های تفریحات شبانه در این محل نیز، بالاتر از جاهای دیگر شهر خواهد بود.

 

آشنایی با ۱۱ کافه باغ در بانکوک

بانگ خو لائم بانکوک (Bang Kho Laem)

بانگ خو لائم در کنار رودخانه قرار گرفته و در واقع یک مرکز خرید روباز به حساب می‌آید که تا ساعات پایانی شب به فعالیت می‌پردازد. این منطقه البته در سال جاری پیشرف زیادی داشته و بارهای متعددی نیز به آن اضافه شده است. همچنین در اطراف این مجموعه، کلاب‌های متعددی را پیدا خواهید کرد تا به آن‌جاها مراجعه کنید.

این مکان از هر نظر برای یک شب رویایی دو نفره عالی است. هم می‌توانید برای قدم زدن به کنار آب بروید و قایق‌هایی که در آب حرکت می‌کنند را ببینید و هم این‌که در میان فروشگاه‌ها به خرید مشغول شوید. در کنار این‌ها، رستوران‌ها و بارهای متعددی که در این محل وجود دارند را نیز نباید به هیچ وجه فراموش کرد.

 

آشنایی با منطقه فایا بانکوک

منبع

 

۲۱ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران