۵ مکان عالی در بانکوک برای تجربه ماساژ تایلندی

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۵ مکان عالی در بانکوک برای تجربه ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی یکی از محبوب‌ترین انواع ماساژها در دنیاست و نه تنها در خود تایلند، بلکه در خیلی از اسپاهای دنیا ارائه می‌شود. پس وقتی به سفر با تور تایلند می‌روید، این تجربه باید جزو لیست کارهایی باشد، که حتما انجام می‌دهید. اما با توجه به این که تنوع مراکزی که این شکل ماساژ را ارائه می‌کنند، بسیار زیاد است، ما تصمیم گرفتیم ۵ مرکز معروف را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از میان آن‌ها برای خود جایی در نظر بگیرید.

 

ماساژ تایلندی

این شکل ماساژ، بر خلاف ماساژ‌های غربی بر روی فشار مستقیم بر روی نقاط مختلف بدن تمرکز دارد. ماساژ عموما از کف پا آغاز می‌شود و به آرامی به بالای بدن منتقل می‌شود. ماساژورها هر چه ماهرتر باشند، با مانور و میزان فشار مناسب، می‌توانند آرامش بهتری به مشتری خود منتقل کنند. ماساژ تایلندی با بهتر کردن گردش خون و ایجاد آرامش، باعث کاهش استرس، بهبود سردرد و تقویت افراد می‌شود. این مهم مخصوصا برای مسافران بسیار لذت بخش خواهد بود و می‌توانند با انرژی بهتر به ادامه‌‌ی سفر بپردازند.

 

 جاذبه‌های تاریخی کم‌تر دیده شده‌ی شهر قدیم بانکوک

ماساژ تایلندی

 

چند نکته هم هست که بهتر است در زمان مراجعه برای ماساژ حتما به آن‌ها توجه کنید. برای مثال همیشه کمی زودتر به سالن بروید تا قبل از شروع ماساژ آرامش داشته باشید. انتخاب یک مرکز مناسب به شما افراد ماهرتری ارائه می‌کند که در مجموع به تجربه بهتر از این ماساژ منجر می‌شود. با لباس راحت برای ماساژ مراجعه کنید و از پوشیدن شلوار جین یا لباس‌های تنگ خودداری کنید. اما اگر بیماری قلبی، پوکی استخوان یا مشکلات نخاعی دارید، بهتر است از خیر این ماساژ بگذرید.

 

۵ مرکز عالی برای ماساژ تایلندی در بانکوک

 

  1. مراکز محلی ماساژ

بعید است وارد خیابانی در بانکوک شوید و این مراکز ماساژ را نبینید. اغلب این مراکز چند طبقه دارند که در طبقه اول صندلی‌هایی برای ماساژ‌ پا در نظر گرفته شده است و اگر به طبقات بالاتر بروید، می‌توانید خود را در اختیار ماساژورهای بهتر و البته با زمان بازتر برای کل بدن در اختیار داشته باشید. در مجموع این مراکز از نظر قیمتی بسیار پایین هستند و میانگین ماساژ کامل در آن‌ها حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ بات است. چون تعداد بی‌شماری از آن‌ها در بانکوک وجود دارد، واقعا نمی‌شود دست روی یکی گذاشت و گفت که این بهترین است. اما در مجموع برای کسانی که می‌خواهند با مبلغی پایین، کمی استرس را از بدنشان دور کرده و آرامش بگیرند، این مکان‌ها انتخابی مناسب محسوب می‌شوند.

 

  آبتنی و هیجان در ۵ پارک آبی برتر بانکوک 

مراکز محلی ماساژ

 

  1. Asia Herb Association

Asia Herb Association در ۵ مرکز مختلف در نقاط متفاوتی از شهر فعالیت می‌کند و یکی از اهداف آن این است که در کنار ارائه خدمات برای گردشگران، برای افراد محلی نیز جایی مناسب باشد. شما در Asia Herb Association همیشه افراد انگلیسی زبان را پیدا خواهید کرد و درمان‌ها و ماساژ‌هایی که ارائه می‌شوند نیز تنوع بسیار خوبی دارند. از ماساژ کاملا سنتی تا ماساژ با روغن محلی و همچنین ماساژ‌هایی که روی نقاط خاص متمرکز باشد. ما آدرس یکی از این محل‌ها را در زیر برای شما آورده‌ایم، فقط در نظر داشته باشید که Asia Herb Association همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ شب فعالیت دارد و تنها ۵ ساعت در روز تعطیل است.

 

Asia Herb Association

 

آدرس: 50/6 Sukhumvit 24, Khlong Tan, Khlong Toei, Bangkok

 

  1. Wat Pho traditional Thai massage

اگر واقعا می‌خواهید تجربه یک ماساژ تایلندی تمام سنتی را داشته باشید، این مکان انتخابی ویژه برایتان خواهد بود. روش‌هایی که در این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد، نسل‌هاست که بین مردم تایلند مرسوم بوده و این کار در فضایی عالی با امکانات بسیار خوب انجام می‌شود. این محل از صبح ساعت ۸:۳۰ تا ۷ بعد از ظهر فعالیت می‌کند و جایی با قیمت متوسط محسوب می‌شود.

 

 دسرهای خوشمزه را در این ۷ کافه‌ی معروف بانکوک میل کنید

Wat Pho traditional Thai massage

 

آدرس: 392 / 33-34 Soi Phenphat 1, Grand Palace, Phra Nakhon, Bangkok

 

  1. Health Land

از فعالیت‌های سلامتی تا زیبایی، این قصر نسبتا قدیمی که حالا به یک اسپا که بیشتر به بیمارستانی سنتی می‌ماند بدل شده است، جایی عالی برای آن‌هاست که می‌خواهند سرویس‌های مختلف ماساژ و اسپا را یک جا داشته باشند. انتخاب‌های جذابی در Health Land برای شما مهیاست که از جمله آن‌ها می‌توان به ماساژ دو ساعته تایلندی اشاره کرد. اما در مجموع با نگاهی گذرا به لیست سرویس‌های این محل، حتما چیزی که مطابق سلیقه شما باشد را پیدا خواهید کرد. Health Land از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز کرده و نیمه شب تعطیل می‌شود.

 

Health Land

 

آدرس:  55/5 Asok Montri Rd, Khlong Toei, Watthana, Bangkok

 

  1. Massage by the blind

این مکان کاملا متفاوت از مراکز دیگر ماساژ در بانکوک یا هر جای دیگری است. گفته می‌شود کسانی که نابینا هستند، حس لامسه بسیار قوی‌تری دارند و می‌توانند ماساژورهای بهتری باشند. تمامی ماساژورهای این محل هم همگی نابینا بوده و از طرفی Massage by the blind جایی برای آن‌هاست که بتوانند کار پیدا کنند، آموزش ببینند و هزینه‌ی زندگی‌شان را تامین کنند. اگر برای بار اول است که می‌خواهید به این مرکز مراجعه کنید، احتمالا هم برایتان عجیب باشد و هم اطمینانتان به Massage by the blind کم باشد، اما ماساژورها رفتاری بسیار دوستانه داشته و با آموزش‌هایی که دیده‌اند، بسیار ماهرانه روند ماساژ را پیش می‌برند و در نهایت شما با تجربه‌ای عالی از این مکان بیرون خواهید رفت. زمان فعالیت Massage by the blind بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

 

 راهنمای خرید لوازم آرایش و زیبایی در بانکوک 

Massage by the blind

 

آدرس: 56-58 N Sathorn Rd, Silom, Bang Rak, Bangkok

۱۰ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران