۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

بانکوک طیف وسیعی گردشگر، از هر جای دنیا را به خود می‌بیند. از آمریکای جنوبی و مرکزی گرفته تا اروپا یا دورترین نقاط آسیا. همین باعث می‌شود تا این شهر خود را برای پذیرایی از هر آدمی با سلایق و اعتقادات مختلف آماده کند. با توجه به اینکه از این جمع، تعداد زیادی مسلمانانی هستند که برای تفریح به بانکوک سفر می‌کنند، بدون شک چند جای عالی برای خوردن غذاهای حلال نیز در آن تعبیه شده است که ما قصد داریم همان‌ها را امروز به شما معرفی کنیم.


خیابان Sukhumvit که به بخش‌هی تجاری شهر منتهی می‌شود و چند مرکز خرید و بازار مهم از جمله ترمینال ۲۱ در اطراف آن درس شده، محلی عالی برای پیدا کردن تعداد زیادی رستوران و غذاخوری حلال است. پس اگر در این اطراف بودید، کافی است سر بچرخانید تا چند جای مختلف را مشاهده کنید.

 


۱- Nefertiti


بعید است به خیابان Nefertiti بروید و منوی این رستوران را که با چراغ‌های LED زیر پرچم مصر توی چشم می‌زنند را نبینید. این رستوران را به نام یکی از ملکه‌های زیبای مصر باستان، نفرتیتی نام گذاری کرده‌اند و همانطور که از وجنات همه چیز بر می‌آید، شما با غذاهای مصری و عربی مواجهید که کیفیتی عالی، به صورت حلال و البته با قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

 

کافه‌هایی در بانکوک که با دسرهایشان باید عکس اینستاگرامی بگیرید!

 

 

Nefertiti

 


آدرس: 4/8  3/1 Sukhumvit Rd, Khlong Toei Nuea, Watthana

 


۲- Bawarchi Indian


از نظر رستوران‌های هندیِ حلال، هیچ کم و کسری در بانکوک وجود نداشته و چندین و چند مدل از این دست رستوران‌ها در این شهر پیدا خواهید کرد. با این حال Bawarchi به واسطه قیمت مناسب و غذاهای عالی، در صدر لیست این رستوران‌ها قرار می‌گیرد. منوی این رستوران جذاب و متنوع است، از غذاهای گیاهی، مرغ‌های معروف هندی تا گوشت گوسفندی و حتی غذهای دریایی. اگر طرفدار غذاهای تند و طعم کاری هستید، Bawarchi انتخاب شما خواهد بود.

 

 

Bawarchi Indian

 


آدرس: Sukhumvit 4 Alley, Khwaeng Phra Khanong Nuea, Watthana, Krung Thep Maha Nakhon

 


۳- Mezbaan


این رستوران به غذاهای کلاسیک تایلندی، هندی و بنگالی اختصاص دارد. فضای گرم و دوست داشتنی Mezbaan با غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه‌اش، شبیه به یک محیط خانوادگی می‌ماند. حتی اگر به سرویس دهی، تنوع و کیفیت غذاها دقیق شوید می‌بینید که از نظر قیمت نیز Mezbaan کاملا برایتان به صرفه خواهد بود. البته پیشنهاد ما به شما غذاهای مخصوص سر آشپز است که هر روز به یک غذا اختصاص خواهد داشت.

 

 

Mezbaan

 


آدرس: Soi Sukhumvit 13, Khwaeng Khlong Toei Nuea, Ambassador Hotel, Krung Thep Maha Nakhon

 


۴- Al-Hussain


پاپا، صاحب خون گرم و دوست داشتنی این رستوران، جایی برای ارائه غذاهای هندی و عربی و بعضا ترکیبی از این دو پدید آورده. جایی ساده، جذاب با غذاهای بسیار خوشمزه که قیمت مناسبی دارند. اگر چه برای ما تازگی ندارد، اما بسیاری از گردشگرانی که از کشورهای غربی به بانکوک سفر می‌کنند، عاشق غذاهای این رستوران می‌شوند که پر از ادویه جات خوشمزه است و شما می‌توانید با غذاهای جذاب مرغی و گوشتی آن را سفارش دهید.

 

معروف‌ترین رستوران‌های بانکوک برای سفارش دادن عجیب ترین و بزرگ‌ترین غذاها و دسرها

 

 

Al Hussain

 


آدرس: 75/7 sukhumvit 3/1 Klongtoey Wattana Khlong Toei Nuea, Watthana

 


۵- شهرزاد


اگر به بانکوک سفر کردید و هوس یک غذای اصیل ایرانی به سرتان زد، یک راست به سراغ رستوران شهرزاد بروید و یک کباب ترش خوشمزه یا قیمه یا خیلی از غذاهای دیگر را سفارش دهید و در کنارش سالاد شیرازی و نان تافتون تحویل بگیرید. رستوران‌های ایرانی زیادی در بانکوک وجود دارد اما به نسبت قیمت و کیفیت غذا، شهرزاد در بالاترین رتبه‌ی همه‌ی آن‌ها قرار می‌گیرد و گردشگران غربی را عاشق کباب بره و دیزی‌هایش کرده است.

 

 

شهرزاد

 


آدرس: 6/8 Sukhumvit Soi 3/1

 


۶- Hadramaut Al Yemen


درست همانطور که در اسم رستوران می‌بینید، Hadramaut Al Yemen مختص به غذاهای یمنی و عربی است. اگر به این رستوران می‌روید بهتر است غذهایی همچون ناسی ماندی را سفارش دهید که یک غذی برنجی یمنی بسیار خوشمزه است. بسیاری از غذاهای گوشتی با آب گوشت مجزا سرو می‌شود که نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این رستوران نیز از قیمت‌های بسیار منصفانه‌ای برخوردار بوده و جایی مناسب برای صرف یک ناهار خوشمزه دسته‌جمغی محسوب می‌شود.

 

 

Hadramaut Al Yemen

 


آدرس: 75/3 Sukhumvit Rd, Khlong Tan Nuea, Khet Watthana, Krung Thep Maha Nakhon

 


۷- Tomyam Paa Nga


وقتی به تایلند می‌روید، نمی‌توانید از خیر امتحان کردن غذای تایلندی بگذرید، بدون خوردن یک غذای اصیل تایلندی اصلا سفر شما کامل نمی‌شود. حالا اگر بخواهید این غذاها را به صورت حلال میل کنید، Tomyam Paa Nga انتخابی عالی برای شما خواهد بود. سوپ تام یام احتمالا معروف‌ترین غذای تایلندی در میان گردشگران باشد، غذایی که با یک کیفیت عالی می‌توانید در این مکان آن را سفارش دهید.

 

کافه‌های متفاوت در بانکوک برای خوردن اصیل‌ترین و خوش طعم‌ترین دسرهای تایلندی

 

 

Tomyam Paa Nga

 


آدرس: 101/12 Ratchaprarop Rd, Khwaeng Thanon Phaya Thai, Khet Ratchathewi, Krung Thep Maha Nakhon

 


۸- Al-Sana


هتل النصا یکی از هتل‌های بسیار خوب و شلوغ بانکوک است که در یکی از محله‌های معروف و مملو از نقاط دیدنی و مراکز خرید واقع شده است. رستوران این هتل اما برای بسیاری اعراب و یا آن‌ها که می‌خواهند غذای حلال بخورند، جزو پاتوق‌های معروف محسوب می‌شود. این رستوران بسیار خوب غذاهای عربی، سری‌لانکایی، پاکستانی و یا حتی هندی را با کیفیتی بسیار عالی سرو می‌کند.

 

 

Al Sana

 


آدرس: 120/185-188 Ratchaprarop Road, Pratunam, Phayathai

 


۹- Yana


رستوران یانا در نزدیکی مرکز خرید MBK قرار گرفته و به همین دلیل احتمالا گذرتان به این نقطه بیفتد. پس اگر قرار بر خوردن یک غذای حلال خوشمزه داشتید، بیخیال رستوران‌های گران‌قیمت داخل مرکز خرید شده و به سراغ این رستوران عالی روید که غذاهای خوشمزه و مختلفی از کشورهای مختلف از جمله غذاهای تایلندی را سرو می‌کند. یکی از بخش‌های جذاب این رستوران سرو غذاهای گروهی است که باعث می‌شود، برای آن‌ها که به صورت خانوادگی یا دسته‌جمعی به این مکان مراجعه می‌کنند، غذا خوردن به صرفه‌تر باشد.

 

 

Yana

 


آدرس: 5A-05 444 Phayathai Rd, Khwaeng Wang Mai, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon

 


۱۰- The Fifth Food Avenue


این فود کورت حلال، منویی جذابی و متنوع از غذاهای کشورهای مختلف از جمله تایلندی، هندی و حتی چینی در خود جای داده است. مکانی عالی با غذاهای بسیار با کیفیت که تقریبا همه‌ی آن‌ها نشان حلال را در جلوی خود می‌بینند. یک منوی مخصوص با نام "علی" نیز در رستوران وجود دارد که غذهای نسبتا گران اما ویژه‌ی رستوران به حساب می‌آید، حتما پیش از سفارش نگاهی به این منو بندازید.

 

 

The Fifth Food Avenue

 


آدرس: 444, 5th Floor, Zone A, Tokyu side, Phayathai Rd., Pathum Wan

۲۸ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران