کافه‌ها و رستوران‌هایی با تم کارتونی، برای یک بعد از ظهر کودکانه در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
کافه‌ها و رستوران‌هایی با تم کارتونی، برای یک بعد از ظهر کودکانه در بانکوک

از زمان انیمیشن‌های سیاه و سفید تا کار‌های سه بعدی بسیار پیشرفته، بچه‌ها همیشه با قصه‌ی انیمیشن‌های مختلف همپا بوده‌اند. مخصوصا در دوران حاضر که به هر سمتی نگاه کنید، وسیله‌ای وجود دارد تا بتوانند برنامه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند. اگر با تور تایلند به شهری همچون بانکوک سفر کرده‌اید، شهری مملو از کافه‌ها و رستوران‌های خاص و متنوع که در میان آن‌ها کافه‌های انیمیشنی بسیار جذابی هم وجود دارند حتما یک برنامه‌ی خانوادگی بگذارید تا کودکان و نوجوانانتان، یا حتی خودتان در دنیایی کارتونی چیزی بنوشید یا یک غذای خوشمزه میل کنید.

 


May’s Garden House Restaurant


استودیوی گیبلی یکی از مهم‌ترین تولیدکننده آثار انیمه‌ای در جهان است که یک اسکار را نیز برای ژاپن به ارمغان آورده. همان جایی که میازاکی انیمه‌های خود همچون شهر اشباح را ساخته است. حالا این رستوران را باید اولین رستوران با تم خاص انیمه‌های این شرکت به صورت قانونی به حساب آورد. جایی که شما در کنار انواع عروسک‌ها می‌توانید غذاهایی بخورید که همگی تم خاص شخصیت‌ها و فضاهای این کارتون‌ها را دارا می‌باشند. حتی اگر به اسم رستوران نگاه کنید هم متوجه شباهت آن به اسم می که یکی از خواهران درون جنگل توتورو بوده خواهید شد. منوی این رستوران عالی است، مخصوصا اگر به بخش دسرها بروید و بعد طراحی خاص آن‌ها را وقتی روی میز می‌رود به تماشا بنشینید.

 

کافه‌‌های خاص بانکوک با اینترنت رایگان برای کار در سفر

 

 

May’s Garden House

 


آدرس: 18 Sukhumvit 29 Alley, Khwaeng Khlong Toei Nuea, Khet Watthana, Krung، Thep Maha Nakhon

 


۲- Detective Conan Cafe


بیش از ۲۰ سال است که انیمیشن معروف ژاپنی کارآگاه کونان در زندگی بچه‌های بسیاری از کشورهای دنیا بوده و هستند جوان‌های زیادی که با این سریال معروف بزرگ‌ شده‌اند. این کافه مربوط به همین شخصیت بوده و جدا از اینکه تماما در دکورهایش شخصیت‌های مختلف این انیمه را مشاهده می‌کنید، بلکه در غذاها، دسرها و هر چیزی که به روی میز می‌رود نیز نشانه‌هایی از آن‌ها را یافت خواهید کرد. بخش جذاب این کافه بدون شک دسرهای آن است که نه تنها از نظر ظاهری جذابند بلکه به گواه کسانیکه به این مکان رفته‌اند، بسیار خوشمزه نیز هستند.

 

 

Detective Conan Cafe

 


آدرس: Pathum Wan

 


۳- Maidreamin


کلیشه نیست اگر بگوییم ژاپنی‌ها فرهنگ بسیار عجیبی مخصوصا در میان جوان‌هایشان دارد. برای مثال انیمه‌های زیادی هستند که شخصیت‌های معروفشان لباس‌های خدمتکاری به سبک فرانسوی می‌پوشند. انیمه‌هایی که بسیار معروفند و بچه‌های زیادی در دنیا آن‌ها را تماشا کرده‌اند. این کافه نه تنها دکورش را به شکل این انیمه‌ها در آورده و لباس‌های مخصوص تن دست‌اندرکارانش کرده بلکه پا را یک قدم فراتر گذاشته و لباس‌هایی برای کودکان دارد تا آن‌ها نیز با لباس مبدل پشت میزها بنشیننند. غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها همه به شکل‌های خوشگل و عموما حیوانات بامزه‌ای که در این برنامه‌ها می‌بینیم شکل داده شده‌اند و با توجه به نظرات مندرج در سایت‌ها، طعم و مزه‌ای عالی نیز دارند.

 

کافه‌هایی در بانکوک که با دسرهایشان باید عکس اینستاگرامی بگیرید!

 

 

Maidreamin

 


آدرس: 7th Floor SF Cinemacity AT MBK Center, Phayathai Rd, Wangmai

 


۴- Hello Kitty House


هلوکیتی نه تنها مجموعه‌ای از انیمیشن‌های سینمایی و سریالی بزرگ است، بلکه برندی بسیار مهم در دنیای سرگرمی کودکان نیز به حساب می‌آید. این کافه‌ی جذاب نیز تماما با تم هلوکیتی در مساحتی نسبتا بزرگ ساخته شده و با دکور زیبایش، دل هر بچه‌ای را می‌برد.در این دنیای کوچک رنگی همه چیز به زیباترین شکل خودنمایی می‌کند. از کیک‌های هفت رنگ زیبا تا نوشیدنی‌هایی به رنگ‌های جذاب صورتی، آبی یا بنفش. حتی برای بزرگ‌ترهای عاشق هلوکیتی هم امکاناتی مخصوص آن‌ها از جمله اسپای مخصوص بانوان با همین تم در نظر گرفته شده است. آینه کاری سقف، دنیای اسباب‌بازی‌ها، محل‌های مخصوص عکس گرفتن و نکات ریز و درشت بسیار زیادی هست که تنها در Hello Kitty House می‌توانید به سراغشان بروید.

 

 

Hello Kitty House

 


آدرس: Siam Square One Pathumwan Rd

 


۵- Unicorn Café


شاید تک‌شاخ‌ها را نتوان به عنوان یک انیمیشن خاص در نظر گرفت، اما دیدن این موجودات افسانه‌ای یکی از آرزوهای بسیاری بچه‌های کره‌ی زمین است. در این کافه هم همه چیز با تم این موجودات و به رنگ‌های زیبا و متنوع طراحی شده و شما نیز هنگام ورود می‌توانید لباس‌های مخصوص بپوشید و جدا از سفارش نوشیدنی و دسرهای بسیار خوشمزه، به تفریح در محیط آن مشغول شوید. همه چیز در این کافه به زیباترین شکل ممکن تهیه دیده شده است، از بستنی‌های هفت‌رنگ بسیار زیبا تا نوشیدنی‌هایی که در لیوان‌های ستاره‌ای و به رنگ‌های خاص آماده گشته‌اند.

 

معرفی کافه‌ها و رستوران‌های متفاوت، برای صرف یک شام عالی در بانکوک

 

 

Unicorn Café

 


آدرس: 44/1, Sathon 8, Silom, Bang Rak,

۱۸ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران