۵ فروشگاه عالی در بانکوک برای خرید جواهرات

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۵ فروشگاه عالی در بانکوک برای خرید جواهرات

بانکوک شهر جشن‌های شبانه، شهر خوشگذرانی‌های بی‌پایان، شهر دورهمی‌های تمام نشدنی، شهر بازدیدهای بی‌شمار روزانه و شهر امکانات لوکس تایلند یکی از بهترین شهرهای این کشور است که می‌توانید برای سفر انتخابش کنید. شهری که به طور شبانه‌روزی در آن می‌توانید خوشگذرانی کنید. شهری که در هتل‌هایش می‌توانید امن و راحت بخوابید و در بازارهایش می‌توانید خریدهای ارزان و باکیفیت انجام بدهید. اما در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر قصد دارید سوغاتی‌های لوکس بخرید همراه ما باشید تا ۵ فروشگاه معروف جواهرات این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. فروشگاه‌هایی که با خیال راحت می‌توانید از آنها طلا و نقره و برلیانس خریداری کنید.


خرید جواهرات در خارج از کشور

خرید جواهرات در خارج از کشور کار راحتی نیست. مگر آنکه شما به اروپا رفته باشید و در بتوانید از برندهای معتبر جواهرات خریداری کنید. در سفرتان به کشورهای غیراروپایی اگر بخواهید جواهرات خریداری کنید بهتر است پیش از مراجعه به جواهرفروشی‌ها، آنها را بشناسید و با یک شناخت قبلی به آنها مراجعه کنید. مخصوصا اگر به آسیای شرقی و کشوری مانند تایلند رفته باشید. چرا که تایلند صاحب برندی خاص در جواهرفروشی نیست. حالا در سفرتان به این کشور اگر می‌خواهید سوغاتی‌های لوکس مانند جواهرات خریداری کنید . همراه ما باشید تا به بخش‌های مختلف بانکوک، پایتخت این کشور سری بزنیم و در محله‌های مختلف آن معروف‌ترین جواهرفروشی‌هایش را خدمتتان معرفی کنیم. جواهرفروشی‌هایی که با توجه به نظر گردشگران مشهور شده‌اند و می‌توانید برای خرید انواع زیورآالات به آنها اعتماد کنید.

 

۷ تفریح زنانه در سفر به بانکوک

 جواهرات


۱- گالری Montra

یک بنای بنفش رنگ که در بانکوک واقع شده است تا شما با مراجعه به آن بتوانید بهترین گردنبندها را خریداری کنید. در این گالری جدای از آنکه می‌توانید جواهرات مختلف را بیابید می‌توانید گردنبندهای فوق‌العاده ببینید و هرکدام آنها را خواستید در قیمت‌های مختلف خریداری نمایید. درهای این گالری همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ صبح درهایش باز می‌شود.

 

 گالری Montra


۲- جواهرات Thonglor

محله Thonglor در خود چندین فروشگاه دارد که با مراجعه به آن می‌توانید جواهرات عالی را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. جواهراتی که نه فقط متعلق به تایلند و شرق آسیا بلکه متعلق به کشورهای اروپایی از جمله هلند و ایتالیا و همچنین امریکاست. درهای جواهرفروشی‌های این محله غالبا از ساعت ۱۰ صبح به روی مشتریان‌شان باز می‌شوند و تا حوالی ۱۰ شب به روی آنها باز می‌مانند. به هنگام گشت و گذار در این محله علاوه بر آنکه می‌توانید جواهرات خریداری کنید، می‌توانید سوغاتی‌های دیگر نیز تهیه کنید و از اغذیه‌فروشی‌های درون این محله غذاهای خیابانی خریداری کنید.

 

  راهنمایی برای تبدیل ارزهای مختلف در بانکوک 

 Thonglor


۳- جواهرات Rock me

در سفرتان به بانکوک اگر می‌خواهید زینتی‌های دست ساز تهیه کنید می ‌توانید به Rock me مراجعه کنید. یک دست فروشی معروف که آخر هفته‌ها در بازار چاتوچاک و ترمینال ۲۱ برپا می‌شود. زینتی‌هایی که بیشتر دستبند و حلقه است. از این جواهرفروشی می‌توانید زینتی‌های متفاوت و ارزان قیمت خریداری کنید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر آخر هفته‌ای را در بانکوک بودید، برای گشت و گذار به این دو بازار تشریف ببرید و زینتی‌های این جواهرفروشی را نیز از نزدیک تماشا و اگر مورد پسندتان واقع شد خریداری کنید.

 

 Rock me


4- جواهرفروشی Sampeng lane

یکی از توریستی‌ترین محله‌های بانکوک، محله‌ی چینی‌های آن است. در سفرتان به این شهر به شما توصیه می‌کنیم به این محله بروید و انواع گشت و گذارها را در آن انجام بدهید. گشت و گذارهایی از بودن در رستوران‌ها و کافه‌ها، پرسه زدن در بازارها و سر زدن به فروشگاه‌ها. یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های این محله فروشگاه Sampeng است که می‌توانید از آن جواهرات چینی را خریداری نمایید. این فروشگاه جزو فروشگاه‌های معتبر بانکوک به شمار می‌آید که با خیال راحت می‌توانید از آن جواهرات گرانقیمت خریداری کنید. جواهراتی که خیالتان از بابت اصل بودن آن راحت باشد.

 

معرفی بهترین هتل‌های محله‌ی پر جنب و جوش Ari در بانکوک

 Sampeng lane


۵- بازار Wang Lang

این بازار که یکی از معروف‌ترین بازارها در تهیه مواد غذایی و غذاهای خیابانی تایلند است، یک جواهرفروشی مشهور در خود دارد که با مراجعه به آن می‌توانید جواهرات شیک را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. جواهراتی که بیشتر از مروارید تشکیل شده‌اند. جواهراتی که گردنبندهای آن معروف‌تر از دیگر زینتی‌هایش است. در سفرتان با تور بانکوک به شما توصیه می‌کنیم برای تهیه غذاهای خیابانی و همینطور خوراکی‌های تازه از میوه‌ها و سبزیجات به این بازار مراجعه کنید و حتما جواهر فروشی آن را نیز زیر پا بگذارید.

 

Wang Lang

 

۲۷ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران