بهترین مکان‌ها برای خوردن یک صبحانه خوشمزه در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین مکان‌ها برای خوردن یک صبحانه خوشمزه در بانکوک

حتی غذاهای ساده‌ای مثل نیمرو نیز در بانکوک به شیوه‌های جذاب پخت و سرو می‌شود تا شما را مشتاق به خوردن غذا کند. از همین بابت است که صبحانه‌های بانکوک همگی جذاب هستند و در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف موجودند. اگر در سفر با تور تایلند به بانکوک، هتل شما صبحانه‌های خوبی سرو نمی‌کند، اصلا نگران نباشید. در پست امروز چندین رستوران و کافه‌ی خوب به شما معرفی می‌کنیم که در آن‌ها بهترین صبحانه‌های این شهر ارائه می‌شوند.

 


۱- Chu Chocolate Bar & Café


"چو" به عنوان مرکز فروشی برای دسرهای فوق‌العاده در بانکوک معروف است و به خاطر شیرینی‌ها، کیک‌ها و بستنی‌هایی که سرو می‌کند، شهرت بسیاری برای خود دست و پا کرده. اما همین مکان صبحانه‌های فوق‌العاده‌ای نیز سرو می‌کند. غذاهای مثل تخم مرغ با سس هولندایز و بیکن کانادایی. انواع پنکیک‌های خانگی و مدل‌های مختلفی از صبحانه‌های فرانسوی نیز در "چو" به فروش می‌رسد که همگی کیفیت بسیار خوبی دارند.

 

کافه‌های متفاوت در بانکوک برای خوردن اصیل‌ترین و خوش طعم‌ترین دسرهای تایلندی

 

 

Chu Chocolate Bar

 


آدرس: 388, Sukhumvit Road | Khlong Toei, Khlong Toei, 2nd Floor, Exchange Tower

 


۲- Roast Coffee and Eatery


"رُست" چند مدل از بهترین قهوه‌های بانکوک را سرو می‌کند، اما در کنار انواع نوشیدنی‌های گرم این مکان، شما می‌توانید چندین نوع صبحانه بسیار خوب سفارش دهید. صبحانه‌هایی شامل تخم مرغ همراه مربای پارما یا پوره موز همراه تست فرانسوی، سیب زمینی با پیاز کارامل شده یا بسیاری موارد دیگر که در منوی این کافه-رستوران وجود دارد. باز هم نباید فراموش کنید که این صبحانه‌ها به همراه قهوه‌های فوق‌العاده همچون سیداموی‌ طبیعی و اورگانیک اتیوپیایی سرو می‌شوند!

 

 

Roast Coffee

 


آدرس: Soi Thong Lor 13, Seen Space, Sukhumvit 55 Road, Khlong Ton Nuea Subdistrict, Vadhana District

 


۳- Crepes & Co


با بیش از ۶ صفحه منو، این کافه-رستوران بیش از ۳۵۰ نوع غذا، دسر و نوشیدنی داد که بازه‌ی آن‌ها از صبحانه‌های سنتی فرانسه تا دسرهای محلی تایلندی از نقاط مختلف این کشور گسترده‌ است. با این گستردگی و پوشش دادن سلایق مختلف، Crepes & Co یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرف صبحانه در بانکوک به حساب می‌آید.

 

معرفی کافه‌ها و رستوران‌های متفاوت، برای صرف یک شام عالی در بانکوک

 

 

Crepes

 


آدرس: 59/4 Langsuan Soi 1,Ploenchit Road,Lumpini Subdistrict,Patumwan District

 


۴- BKK Bagel Bakery


در زمینه شیرینی‌ فروشی، بانکوک همیشه ضعف‌هایی داشته است و به همین خاطر وقتی یک شیرینی فروشی همچون BKK در این سطح خوب کار می‌کند، به سرعت هم در بین محلی‌ها معروف می‌شود و هم در شبکه‌های اجتماعی گردشگران آن را بیشتر می‌شناسند. BKK به واسطه همین شیرینی‌ها و کیک‌های خوشمزه و نان‌های متفاوتی که می‌پزد و همچنین انواع نوشیدنی‌هایی که در محیطش سرو می‌کند، محلی عالی برای صرف صبحانه به حساب می‌آید.

 

 

BKK Bagel Bakery

 


آدرس: 518/3 Maneeya Center North | Ploenchit Road

 


۵- Gastro 1/6


اگر به دنبال مکانی متفاوت و جذاب برای صرف صبحانه باشید، "گاسترو" انتخابی ویژه برای شما خواهد بود. این کافه-رستوران بسیار زیبا محیط داخلی و بیرونی جدا از هم دارد، اما سالن آن نیز با توجه به ازدیاد انواع گیاهانی که در آن قرار داده شده، کم از محیط بیرونی فوق‌العاده جذابش ندارد. اگر چه "گاسترو" مکانی نسبتا گران‌قیمت محسوب می‌شود، با این صبحانه‌های معرکه‌ای در این مکان سرو می‌شود. از تخم مرغ با روغن ترافل گرفته تا بشقاب میوه‌های استوایی، همه چیز در آن بسیار خوشمزه و عالی است. منوی صبحانه و عصرانه در این کافه-رستوران با منوی ناهار و شام آن متفاوت بوده و انواع غذاهای و دسرها در آن جا داده شده‌اند.

 

کافه‌هایی در بانکوک که با دسرهایشان باید عکس اینستاگرامی بگیرید!

 

 

Gastro 1/6

 


آدرس: 238 Soi Sainamthip 2, Sukhumvit 22 | Klongtoey

 


۶- La Monita Taqueria


این رستوران مکزیکی، از آن دست جاهایی است که همه برای خوردن شامی مثل بوریتو، تاکو یا غذاهایی از این دست به آن مراجعه می‌کنند. با این حال منوی صبحانه‌های مکزیکی La Monita Taqueria بسیار عالی است و در روزهای آخر هفته، منوی مخصوص برانچ نیز دارد که این منو نیز شامل چندین غذای خوشمزه و دسرهای عالی است. با تمام این جذابیت‌ها، نباید فراموش کنید که این رستوران، همکاری ویژه‌ای با رستوران فرانسوی Osito-Unique Spanish در همسایگی خود دارد و گاها می‌توانید غذاهایی ترکیبی از هر دو رستوران را سفارش دهید.

 

 

La Monita Taqueria

 


آدرس: 888/26 Mahatun Plaza | Ploenchit, Patumwan

 


۷- Brekkie


بر خلاف کافه‌ها یا رستوران‌هایی که تا اینجا معرفی کردیم، Brekkie عملا به صبحانه‌های خوشمزه‌اش معروف است و بخش زیادی از محبوبیتش را به همین دلیل به دست آورده. با این حال این کافه از صبح تا شب باز است و به ارائه صبحانه، ساندویچ و انواع دسرها و نوشیدنی‌ها می‌پردازد. در میان غذاهای بسیار خوشمزه‌ی Brekkie، انواع غذاهای بدون شکر، اورگانیک و کاملا گیاهی نیز دیده می‌شود. از نظر تنوع نیز در این کافه می‌توانید دسرهای فرانسوی و انگلیسی تا صبحانه‌های کاملا تایلندی را مشاهده کنید که همگی آن‌ها کیفیت بسیار خوبی دارند.

 

کافه‌ها و رستوران‌هایی با تم کارتونی، برای یک بعد از ظهر کودکانه در بانکوک

 

 

Brekkie

 


آدرس: 6/9 Soi Promsri, Sukhumvit 39

 


۸- Kuppa


دلایل زیادی وجود دارد که Kuppa را بتوان به عنوان مکانی بسیار خوب برای صرف صبحانه در بانکوک معرفی کرد. اول از همه فضای گرم و دوست داشتنی‌اش یا قهوه‌های بسیار خوبی که در همین مکان برشته و آماده می‌شود و یا حتی منوی بسیار خوبی که برای این وعده ارائه می‌شود. اما شاید وجود "صبحانه‌ی مخصوص Kuppa" مهم‌ترین دلیل برای این منظور باشد. این صبحانه‌ی بسیار خوب که با قیمتی مناسب ارائه می‌شود، شامل ۲ تخم مرغ که به صورتی خاص آمده می‌شود، گوجه‌های گریل شده، قارچ و بیکن، سوسیس و کالباس، نان تست و آب پرتغال است. یک صبحانه عالی که آن را می‌توانید با قهوه‌ی بسیار خوشمزه‌ای همچون قهوه مالابار در فصول بارانی یا وولکان دِ اوروی گواتمالایی میل کنید.

 

 

Kuppa

 


آدرس: ۳۹ Sukhumvit Soi ۱۶

 


۹- Took Lae Dee


Took Lae Dee اگر چه از نظر ظاهر و کلاس، خیلی چیزی از جاهای دیگری که معرفی کردیم کم ندارد، با این حال صبحانه خوردن در آن به معنای حضور در جایی است که غذاهای تایلندی بسیار خوشمزه‌ای با قیمت مناسب ارائه می‌کند. این رستوران آنقدر معروف است که اگر به فیلم‌های تایلندی علاقه داشته باشید، احتمالا در چندین فیلم این مکان را مشاهده کرده باشید. نکته دیگر اینکه در کنار انواع غذاهای تایلندی، صبحانه‌های آمریکایی همچون سوسیس و تخم مرغ یا امثالهم نیز در Took Lae Dee سرو می‌شود.

 

۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

 

 

Took Lae Dee

 


آدرس: 87 Soi Sukhumvit 5,Sukhumvit Road,Khlong Toei Nuea Subdistrict,Watthana District | Foodland Supermarket

 


۱۰- Hyde & Seek


این مکان لوکس و گران‌قیمت، از جمله مراکز معروف برای صرف نوشیدنی در بانکوک محسوب می‌شود، اما صبحانه‌های Hyde & Seek نیز از جمله بهترین‌هاست و بدون شک از بودن در آن لذت خواهید برد. متاسفانه صبحانه‌های خوشمزه‌ی این رستوران تنها شنبه و یکشنبه صبح سرو می‌شود و برای صرف این وعده‌ی غذایی در روزهای دیگر باید به موارد دیگر لیست ما مراجعه کنید.

 

 

Hyde & Seek

 


آدرس: 65/1 Athenee Residence, | Soi Ruamrudee, Wireless Road, Ploenchit, Pathumwan

۰۶ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران