کافه‌های صورتی بانکوک برای عصرانه‌ای دخترانه

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
کافه‌های صورتی بانکوک برای عصرانه‌ای دخترانه

گشت زدن در کافه‌ها و پیدا کردن یک جای عالی در شهری جدید، از جمله جذاب‌ترین کارها در سفر با تور تایلند به پایتخت‌ مدرنی همچون بانکوک است. اگر هم دختر باشید و اهل چیزهای فانتزی، صد در صد به دنبال جاهای خاص، جالب و رنگارنگ می‌گردید. در پست امروز ما کافه‌های جالبی را به شما معرفی می‌کنیم که با رنگ صورتی جذابی که دارند، بهترین مکان برای جمع‌های دخترانه هستند.


Pinkplanter X Bonca Café


این کافه‌ی صورتی فلامینگویی بالای فروشگاه لباس بسیار معروف matchbox در میدان سیام قرار گرفته است. یعنی هم می‌توانید از این فروشگاه عالی و تمامی مراکز خرید و فروشگاه‌های متعدد این منطقه دیدن کرده و به خرید خود بپردازید و هم به سراغ این کافه‌ی جذاب رفته و در تم صورتی رنگش نوشیدنی، بستنی، دسر یا میان‌ وعده سفارش دهید. فراموش نکنید که این مکان تنها به رنگ‌آمیزی صورتی دیوارها و تمام دکورش بسنده نکرده و با تزیین فانتزی سفارشات شما، یکی از مفرح‌ترین تجربه‌های شما در کافه‌های بانکوک را برایتان رقم می‌زند.

 

کافه‌ها و رستوران‌هایی با تم کارتونی، برای یک بعد از ظهر کودکانه در بانکوک

 

 

 Pinkplanter X Bonca

 


آدرس: Siam Square Soi 7

 


Pooltime Café


این کافه تنها به رنگ صورتی نیست و در آن از رنگ آبی ارغوانی و صورتی استفاده شده است. طبقه‌ی بالان آن متن صورتی و دکور آبی داشته و طبقه‌ی پایین برعکس. از بسیاری جهات Pooltime جایی بامزه و استثنایی است. از دکور گرفته تا دسر و نوشیدنی و همه‌ی چیزهایی که در آن سرو می‌شود. با این حال شما هم می‌توانید با این فضای عالی و شاد عکس بگیرید و هم با چند راکون تربیت شده‌ و بامزه‌ای که در آن زندگی می‌کنند.

 

کافه‌هایی در بانکوک که با دسرهایشان باید عکس اینستاگرامی بگیرید!

 

 

  Pooltime Café

 


آدرس: 582/11 Between Ekkamai 26-28 (Tai Ping Tower)

 


Cintage Shop


این کافه را انگار به شکلی درست کرده‌اند که دختران فانتزی باز عاشقش شوند. عملا به هر سمت این کافه که نگاه کنید جایی برای عکاسی پیدا می‌کنید. از استخر توپ صورتی گرفته تا ظرف‌هایی که غذاها برایتان سرو می‌شوند. در کنار این‌ها، خود غذاها نیز عموما به شکل شخصیت‌های کارتونی به روی میز می‌روند. اگر همه‌ی این‌ها برایتان کافی نبود، باید در نظر بگیرید که این بنا سه بخش دارد؛ کافه، فروشگاه دخترانه و جایی که می‌توانید ناخن‌هایتان را درست کنید! این کافه نیز در منطقه محبوب سیام قرار گرفته است.

 

کافه‌هایی برای بازی جمعی و لذت بردن از یک غروب خاطره‌انگیز در بانکوک

 

 

  Cintage Shop

 


آدرس: Siam Square Soi ۱۰

 


Little Baker Cafe and Studio


این کافه‌ و شیرینی فروشی محبوب و بسیار زیبا با تم خاکستری-صورتی خود و شیرینی‌های خوشمزه‌ و بامزه‌ای که دارد، در بانکوک دلبری می‌کند. چه بزرگسال باشید چه بچه‌ سال، حتما از فضای زیبا و فانتزی آن لذت خواهید برد و حتما عاشق طعم عالی شیرینی‌ها، کیک‌ها و همچنین نوشیدنی‌ها خواهید شد. کلاس‌هایی هم برای کیک‌پزی یا تزیین کیک در این مکان برگزار می‌شود که بعید است خیلی به درد مسافران بخورد.

 

کافه‌های متفاوت در بانکوک برای خوردن اصیل‌ترین و خوش طعم‌ترین دسرهای تایلندی

 

 

 Little Baker Cafe

 


آدرس: Lat Phrao 5 Alley, Chatuchak

 


Stylenanda Pink Hotel


این بنای ۴ بخشی، در اصل یک هتل لاکچری با تم فانتزی و صورتی رنگ است که در بین مسافران جوان مخصوصا جمع‌های دخترانه که به بانکوک سفر می‌کنند، طرفداران زیادی دارد. با این حال در کنار خود هتل، سالن مد و همچنین فروشگاه لوازم آرایشی، کافه‌ی آن نیز با همان تم صورتی و همچنین دسرها و نوشیدنی‌هایی با کیفیت انتظار شما را می‌کشد. فضای کلی هتل و کافه بسیار عالی و کاملا دخترانه است و مطمئنا از بودن در آن لذت خواهید برد.

 

کافه‌‌های خاص بانکوک با اینترنت رایگان برای کار در سفر

 

 

 Stylenanda Pink Hotel

 


آدرس: Siam Square, Soi ۵

 


Too Good for You


این کافه نه فقط به خاطر تم صورتی خود، بلکه به خاطر انواع گیاهانی که در تزیین آن و همچنین در دسرها، بستنی‌ها و نوشیدنی‌هایش به کار رفته است معروف و محبوب است. نوشیدنی‌های گیاهی در کنار استفاده از گل‌های رنگارنگ در بستنی‌ها و دسرها شما را با تجربه‌ای کاملا متفاوت در این کافه مواجه می‌کند. از طرفی دکور Too Good for You نیز با توجه به اینکه در هر بخش متفاوت است، موقعیت‌های زیادی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی زیبا برایتان ایجاد می‌کند.

 

 

  Too Good for You

 


آدرس: ۷۸, North Sathorn Road

 


Seoulcial Club 2017


این کافه را اگر چه یک زوج کره‌ای اداره می‌کنند، اما باید کلیتش را مخلوطی از یک مکان کره‌ای-اروپایی به حساب آورد. جایی که با رنگ بنفش و صورتی و کم‌رنگ تزیین کرده‌اند و سعی شده تا سر هر میز گل یا گیاهی متفاوت وجود داشته، در یا بر روی غذاها نیز از گل‌های خوشبو بهره ببرند. جایی باکلاس و نسبتا گران‌قیمت که البته از بهترین‌ها محسوب می‌شود و خود مردم بانکوک آن را با شیرهای توت‌فرنگی بسیار خوشمزه‌اش می‌شناسند.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها در محله‌ی چینی‌های بانکوک

 

 

 Seoulcial Club

 


آدرس: Soi Siam Square ۳

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران