بهترین کافه ها و رستوران های بانکوک تایلند

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین کافه ها و رستوران های بانکوک تایلند

یکی از چیزهایی که بعد از سفر به بانکوک شما را به یاد این شهر خواهد انداخت، بوی نودل، ادویه جات و سبزی است. در هر گوشه‌ای از این شهر بزرگ بوی غذاهایی که بوفه‌ها به فروش می‌ رسانند به مشام می‌رسد. البته ما در نوشته‌ی امروزمان، قصد معرفی غذاهای خیابانی را نداریم، بلکه در دو بخش مجزا به معرفی کافه‌ها و رستوران‌های بانکوک خواهیم پرداخت.

 

بهترین رستوران های بانکوک

در سفر با تور بانکوک، شما انتخاب‌های بی‌شماری در میان رستوران‌های پر تعداد این شهر خواهید داشت. مهم نیست از چه نوع غذایی خوشتان می‌آید و دوست دارید در چه محیطی باشید، حتما چیزی مناسب سلیقه خود در این کلان شهر پیدا می‌کنید. در کل، در تور تایلند، در این زمینه مشکلی نخواهید داشت. اما اگر بخواهیم تنها به بعضی از مهم‌ترین و بهترین بهترین رستوران های بانکوک اشاره کنیم، موارد زیر، حتما باید در این لیست باشند:

عکس: lifestyleasia.com

 

بهترین رستوران‌های محلی بانکوک

رستوران Rongros

این مکان نشان می‌دهد که تمامی رستوران‌های پیشنهادی میشلن، غذاهایی با قیمت گزاف ارائه نمی‌کنند. Rongros رستورانی جذاب و دنج است که دارای روفتاپ زیبایی رو به رودخانه پرا و معبد وات آرون بوده که انواع غذاهای تایلندی و دریایی را با کیفیتی فوق‌العاده عالی ارائه می‌کند. 

آدرس: 392 16 Maha Rat Rd, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon

رستوران Somtum Der

یکی دیگر از رستوران‌های دارای ستاره میشلن در بانکوک که به مدل‌های مختلف و بسیار خوشمزه غذای سوم تام که ارائه می‌کنند معروف بوده اما دیگر غذاهای این مکان نیز بسیار عالی هستند. اتفاقا یکی از ویژگی‌های این رستوران که آن‌جا را به یکی از بهترین رستوران های بانکوک بدل کرده، تنوع در کنار کیفیت بالای غذاهایی است که همگی با مواد اولیه تازه و با کیفیت درست می‌شوند.

آدرس: 5, 5 Sala Daeng Rd, Khwaeng Silom, Khet Bang Rak

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های بانکوک

عکس: nerdnomads.com

 

رستوران Pad Thai Fai Ta Lu

نمی‌توان به معرفی رستوران‌های محلی بانکوک پرداخت و حرفی از بهترین مکان در کل شهر برای صرف پد تای اسم نبرد. شما می‌توانید این غذای بسیار محبوب را با کیفیتی عالی در Pad Thai Fai Ta Lu که رستورانی زیبا و کوچک است میل کنید. جالب این که سرآشپز محبوب این رستوران، یک شعبه در نیویورک دارد که آن رستوران توانسته موفق به دریافت ستاره میشلن شود.

آدرس: 115/5 Dinso Rd, Baworniwet, Phranakorn

رستوران Aksorn

Aksorn‌ نیز جزو بهترین رستوران های بانکوک به حساب می‌آید اما این رستوران، جایی شیک و مجلل برای صرف غذاهای تایلندی بوده که سرآشپز استرالیایی آن، غذاهای تایلندی را به شکل سنتی خود می‌پزد و به شکلی زیبا به روی میز می‌برد. بسیاری از غذاهای خاص تایلندی که پخت آن‌ها زمان زیادی می‌برد را می‌توانید در Aksorn‌ سفارش دهید.

آدرس: 1266 Thanon Charoen Krung

عکس: aksornrayong.com

 

رستوران This is Basil

این رستوران با اسم عجیب خود، سال‌هاست که در یکی از محبوب‌ترین محله‌های توریستی بانکوک یعنی آیکون سیام به فعالیت پرداخته و "پد کرا پائو"های فوق‌العاده خوشمزه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند. البته مشکل بزرگ برای غذا خوردن در This is Basil این است که همیشه در زمان نهار و شام، جمعیت زیادی به آن‌جا مراجعه می‌کنند و سخت است که جایی خالی برای صرف غذا در آن‌جا پیدا کنید.

آدرس: 250 Charoen Nakhon Rd, Klongtonsai, Khlong San

رستوران Nusara

Nusara کاملا یک رستوران تایلندی به حساب نمی‌آید. این رستوران شیک و مدرن، دارای یک سرآشپز معروف است که از تکنیک‌های غربی برای پخت غذاهای تایلندی استفاده کرده که نتیجه آن، وعده‌های غذایی جذاب و خوشمزه است که در نهایت جوایز زیادی را برای وی به ارمغان آورده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Nusara رنگارنگ بودن غذاها غذاها و استفاده از بهترین مواد اولیه ممکن در آن‌هاست.

آدرس: 336 Maha Rat Rd, Phra Borom Maha Ratchawang

 

بهترین رستوران‌های بانکوک برای عاشقان پیتزا

عکس: thisis.sg

 

بهترین رستوران‌های بین‌المللی بانکوک

کافه Le Du

رستوران‌های بین‌‌المللی متعددی در پایتخت تایلند هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین رستوران های بانکوک نام برد و در صدر همه‌ی آن‌ها Le Du قرار می‌گیرد که کار خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است. این رستوران مجلل فرانسوی سرآشپزی تایلندی دارد که سعی دارد تا درون مایه فرهنگ غذایی تایلندی را وارد غذاهای رستوران خود کند. منو این رستوران بر اساس بهترین محصولات محلی در آن فصل تهیه می‌شود و این منو همیشه در حال تغییر است.

آدرس: 399/3 Silom 7 Alley, Silom, Bang Rak

کافه Gaggan Anand

این رستوران هندی معروف را یک سرآشپز بسیار معروف هندی به نام گاگان اداره می‌کند که شهرتی جهانی دارد. منو رستوران Gaggan Anand‌ دارای ۲۵ غذای منحصر به فرد است که در تخصص وی بوده و البته کیفیت غذاهایش باعث شده تا رزرو کردن جایی در این رستوران بسیار سخت باشد و باید از مدت‌ها قبل از سفر، جای خود را در این محل رزرو کنید.

آدرس: 68 Sukhumvit 31, Khlong Tan Nuea, Watthana

عکس: cntraveller.in

 

کافه Bei Otto

اگر به خوردن غذاهای آلمانی علاقه‌ دارید، مستقیما به Bei Otto بروید که نه تنها غذاهای این کشور را با کیفیتی عالی سرو می‌کند بلکه از هر نظر جزو بهترین رستوران های بانکوک به حساب می‌آید. رستوران حال و هوای مکان‌های معروف آلمانی را در خود داشته و در کنار انواع غذاهای محلی این کشور، نوشیدنی‌های متنوعی نیز در آن‌جا سرو می‌شود.

آدرس: 1/8 Sukhum Vit 49, Khlong Tan Nuea, Watthana

کافه Mezzaluna

Mezzaluna از جمله گران‌ترین و لوکس‌ترین رستوران‌های بانکوک به حساب می‌آید. سرآشپز ژاپنی و معروف این رستوران ریوکی کاواساکی، بهترین مواد اولیه را از سراسر جهان برای پخت غذا به این مکان می‌آورد و آن‌ها را به شکلی هنرمندانه به روی میز می‌برد. Mezzaluna از جمله جاهایی‌ست که تجربه‌ای منحصر به فرد را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد و کاملا متفاوت از دیگر رستوران‌هایی‌ست که در لیست امروزمان به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

آدرس: 65th Floor State Tower Bangkok 1055 Si Lom, Silom, Bang Rak

 

بهترین رستوران‌های ارزان قیمت ژاپنی در بانکوک

عکس: lebua.com

 

بهترین کافه های بانکوک

در کنار بهترین رستوران های بانکوک، حتما باید با کافه‌های جذاب و معروف شهر نیز آشنا شوید تا برای صرف میان وعده، نوشیدنی یا دسری خوشمزه و کمی وقت گذرانی، به آن‌جاها مراجعه نمایید.

کافه host x AMBER

این کافه همکاری یکی از برندهای محلی با برند معروف هنگ کنگی، AMBER است که در نهایت به یکی از جذاب‌ترین کافه‌های شهر بدل شده نوشیدنی‌های بسیار با کیفیت را در مکانی زیبا برایتان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: 1F Zen department Store at Central World 4, 4/5 Rajdamri Road, Pathum Wan

کافه Starbucks Reserve

مطمئنا در سفرهای خود به کشورهای خارجی، با شعبه‌های مختلفی از استارباکز  مواجه شده‌اید، اما این شعبه با تمامی آن‌ها متفاوت است. ظاهر شیک و دکور منحصر به فرد Starbucks Reserve‌ که در آیکون سیام قرار گرفته، جلوه‌ای متفاوت به آن‌جا داده است. همچنین بعضی از دسرها و نوشیدنی‌هایی که در این محل ارائه می‌شوند نیز تنها مختص به Starbucks Reserve هستند. همچنین این مکان با قرار گیری در طبقه هفتم، منظره‌ای جذاب از بانکوک را هم برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آدرس: 7th FL, ICONSIAM, 299 Charoen Nakhon Rd, Khlong Ton Sai, Khlong San

عکس: starbucks.com

 

کافه Featherstone Bistro

این مکان از آن کافه‌های خوب و اینستاگرامی است که می‌توانید در کنار صرف نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه، عکس‌های جذابی را هم در آن محل برای خود بگیرید. جالب این که منو رستوران شامل موارد مختلفی هستند که برای شما روی میز سرو شده و شما به اندازه دلخواه، آن‌ها را با هم مخلوط می‌کنید. دکور زیبا، نوشیدنی‌های خوشمزه و با کیفیت، برخورد عالی و قرار گیری در یکی از بهترین نقاط شهر، Featherstone Bistro را به یکی از بهترین‌ها بدل کرده است.

آدرس: 60 Ekkamai 12 Khlong Tan Nuea, Watthana

کافه Souffle&Souffle Pancakes Café

برای خوردن صبحانه‌ای خوشمزه، حتما نباید به یکی از بهترین رستوران های بانکوک بروید، کافه‌های مختلفی مثل Souffle&Souffle Pancakes Cafe هستند که صبحانه‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند. البته این محل در تمام طول روز باز بوده و هر زمان که بخواهید می‌توانید از نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه آن‌جا برای خود سفارش دهید.

آدرس: 56/8 Soi Sukhumvit 55, Klongtan Nuea, Khet Watthana, Krung Thep Maha Nakhon

 

۵ رستوران ویژه‌ی کودکان در بانکوک 

 عکس: sfchronicle.com

 

۱۲ آذر ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 02 دی 1402)

نظرات کاربران