معرفی بهترین کلاب‌های شبانه در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی بهترین کلاب‌های شبانه در بانکوک

بانکوک یکی از برترین شهرها برای کسانی است که به قصد تفریح مقصدی را برای خود انتخاب می‌کنند. در چنین شهری، وجود کلاب‌های متنوع و عالی اصلا دور از انتظار نیست. در واقع وقتی صحبت از چنین مراکز تفریحی در بانکوک می‌شود، اینقدر تعداد آن‌ها بالاست که مسافران می‌مانند، کدام یک را برای رفتن انتخاب کنند. به همین دلیل ما لیستی ۱۰ تایی برایتان در نظر گرفته‌ایم که با توجه به علاقه خود، یکی از آن‌ها را برای شبی مفرح در سفر با تور بانکوک انتخاب نمایید.

 

Onyx

نوع موسیقی: الکترونیک

موسیقی الکترونیک در میان کلاب‌های شلوغ و پر سرو صدای بانکوک، کم کم به موسیقی برتر بدل شده است و Onyx با به کار گیری بهترین دی‌جی‌ها در بانکوک، به بهترین شکل موسیقی را برای جمعیت بالایی که به این جا می‌آیند، فراهم می‌کند. این کلاب گنجایش تا ۲ هزار نفر را دارد و با داشتن توپ‌های دود زا، ریختن کاغذ رنگی و همچنین نمایش لیزری عالی، یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه در بانکوک است. خارجی‌ها برای ورود به این مکان چیزی حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ بات باید بپردازند که شامل چند نوشیدنی رایگان نیز می‌شود.

 

۷ تفریح زنانه در سفر به بانکوک

Onyx

  • آدرس: Royal City Avenue, 9 Bang Kapi, Huai Khwang, Bangkok 10310
  • زمان برگزاری: ۹ شب تا ۲ صبح

 

Insanity 

نوع موسیقی: الکترونیک | هیپ هاپ

این کلاب معروف بعد از این که به Sukhumvit نقل مکان کرد، با استفاده از دکور جدید، و استفاده از دی‌جی‌های بسیار معروف تایلندی و اروپایی، محبوبیت بسیار بیشتری پیدا کرد. این مکان در روزهای وسط هفته حدود ۱۰۰۰ و در روزهای آخر هفته بیش از ۱۵۰۰ نفر را میزبانی می‌کند. این مکان از بزرگ‌ترین کلاب‌های بانکوک به حساب می‌آید که با سقف بزرگ ۱۴ متری و سیستم نورپردازی عالی و سیستم صدای کم‌نظیر، ساعاتی عالی را برایتان می‌سازد. ورودی برای آقایان به این کلاب ۴۰۰ بات و برای بانوان ۳۰۰ بات است که البته بلیط VIP گران‌تر از این قیمت خواهد بود.

Insanity

  • آدرس: Sukhumvit Soi 11, Bangkok 10110
  • زمان برگزاری: ۹ شب تا ۲ صبح

 

Sing Sing Theater

نوع موسیقی: اجرای زنده در روزهای آخر هفته و هیپ هاپ در روزهای هفته

این مکان از بسیاری جهات با کلاب‌های شبانه‌ی بانکوک متفاوت است. طراحی دور بسیار زیبایی دارد که کاملا برآمده از فرهنگ آسیایی است. با استفاده از صدها فانوسی که از سقف آویزان است و نورپردازی بسیار جذابی که در طول شب در آن اجرا می‌شود، Sing Sing Theater یکی از بهترین کلاب‌های بانکوک است. موسیقی در این کلاب بسیار جدی گرفته می‌شود و آخر هفته در کنار موسیقی ضبط شده، خوانندگان بسیار خوبی اجراهای زنده دارند که شنیدنشان بسیار لذت‌بخش است. ورودی این کلاب رایگان است اما حتما باید برای خود نوشیدنی سفارش دهید که به صورت کلی هزینه‌ی آن حداقل برایتان حدود ۱۸۰ بات خواهد بود. همچنین برای رفتن به این کلاب بهتر است لباس شب بپوشید.

 

تفریح خانوادگی در پارک‌های بانکوک

Sing Sing Theater

  • آدرس: Sukhumvit 45 Alley, Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok 10110
  • زمان برگزاری: ۸ شب تا ۲ صبح (بکشنبه‌ها تعطیل است)

 

Levels Club & Lounge

نوع موسیقی: آر اند بی و الکترونیک

Levels در بانکوک شامل یک سالن روی سقف و دو کلاب مختلف می‌شود تا بدین ترتیب بتواند سلیقه‌های مختلف را در قالب یک مجموعه جوابگو باشد. موسیقی فانکی و جالبی همیشه در محیط روباز نواخته می‌شود، آر اند بی در سالن اصلی و موسیقی الکترونیک و تکنو در سالن دوم کلاب. ورودی این کلاب‌ها همگی رایگان هستند، البته شما باید حتما چیزی سفارش دهید. بیشتر روزهای هفته هم به خاطر همین ورودی رایگان، سالن‌ها پر هستند. روزهای چهارشنبه و جمعه اصلی‌ترین برنامه‌های این کلاب‌ها اجرا می‌شوند و البته باید در این روزها از ساعات اولیه بروید چون خیلی زود پر می‌شوند. کلیت این مکان تم غربی و بسیار لوکسی دارد و حتما از بودن در هر کدام از بخش‌هایش لذت خواهید برد.

 Levels Club

  • آدرس: 35 Sukhumvit Rd, Khlong Toei Nuea, Watthana, Bangkok 10110
  • زمان برگزاری: ۱۰ شب تا ۲ صبح

 

Beam

نوع موسیقی: تکنو و موسیقی الکترونیک در طبقه بالا و هیپ هاپ در طبقه پایین

سیستم صدایی که در Beam استفاده شده را بسیاری بهترین در بانکوک می‌دانند. این جا برای کسانی که عاشق رقص و تفریح هستند، عالی به نظر می‌رسد. مخصوصا که با نورپردازی LED و همچنین نمایش لیزری در تاریکی کلاب، حس بسیار خوبی به شما دست خواهد داد. طبقه پایین این کلاب که مختص موسیقی هیپ هاپ هست، عموما تعداد گردشگران بیشتری نسبت به محلی‌ها به خود می‌بیند. جمعیت قالبی که به این محل می‌آیند، جوانان هستند و ورودی آن‌جا نیز رایگان است، اما باید برای خود حتما نوشیدنی سفارش دهید که نوشیدنی‌های این کلاب به هیچ وجه ارزان نیست و و حداقل از ۲۸۰ بات برایتان خرج بر خواهد داشت.

 

۱۰ مرکز خرید معروف در سیام بانکوک

Beam 

  • آدرس: 72 Soi Sukhumvit 55, Klongton Nua, Watthana, Bangkok 10110
  • زمان برگزاری: ۹ شب تا پاسی از صبح (روزهای یکشنبه و سه نشبه تعطیل است)

 

The Club at Koi

نوع موسیقی: هیپ هاپ و پاپ شاد

این کلاب بسیار لوکس و زیبا، به شکلی است که حتما باید برای شرکت در آن لباسی شکیل بپوشید. پیست رقص بسیار زیبایی دارد و همیشه جمعیت قابل توجهی به آن‌جا مراجعه می‌کنند. همچنین خود کلاب دارای یک تراس بزرگ روباز است که هر وقت خواستید می‌توانید کمی در آن آرامش کسب کنید و دوباره برای رقص و تفریح به داخل سالن بازگردید. برنامه‌های موسیقی در The Club at Koi به روزی کهب ه آن‌جا مراجعه می‌کنید بر می‌گردد و خیلی برنامه‌ی از پیش تعیین شده‌ای ندارد. خوشبختانه در روزهای عادی ورودی برای مشتریان در نظر گرفته نشده و شما فقط باید برای خود نوشیدنی سفارش دهید، اما در روزهای خاص که برنامه‌ای برای این محل در نظر گرفته شده، ممکن است ورودی گرفته شود که این برنامه‌ها از قبل در صفحه‌ی شبکه‌های اجتماعی اعلام می‌شود.

 

تور بانکوک ، از کشف هنر تایلند تا بازارگردی

The Club at Koi 

  • آدرس: 39FL, Sathorn Square Building, 98 North Sathon Rd, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500
  • زمان برگزاری: ۹ شب تا ۲ صبح
۱۷ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران