بهترین محله‌های توریستی بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین محله‌های توریستی بانکوک

بانکوک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین شهرهای توریستی جهان، پایتخت کشور تایلند است. این شهر شلوغ همیشه پر از مردم و گردشگران بوده که در حال گردش، خرید و تفریح هستند. بنا به این که به چه قصد با تور بانکوک سفر می‌کنید، بهتر است محل اقامت خود را در یکی از محله‌های خوب شهر انتخاب کنید و برنامه‌ریزی حساب شده‌ای برای گردش در محله‌های معروف بانکوک داشته باشید تا از بازارهای محلی بانکوک، مراکز خرید لوکس، بازار شناور روی آب و مراکز تفریحی دیدن کنید و از غذاهای خیابانی و محلی این کشور نیز امتحان کنید.

 

محله پراتونام Pratunam

بهترین منطقه بانکوک برای شب زنده‌داری، گشت و گذار و خرید در پراتونام است. بازارهای این محله شلوغ و پر رفت و آمد ۲۴ ساعته باز و در حال فعالیت هستند. پراتونام جزو مناطق توریستی و ارزان بانکوک محسوب می‌شود. از بهترین مراکز خرید این منطقه می‌توان به مرکز خرید پلاتینیوم، پانتیپ پلازا، مرکز خرید پتونم، شیبویا، پالادیوم و مرکز خرید بی گالری فشن اشاره کرد.

محله سوخومویت Sukhumvit

در منطقه سوخومویت، خیابانی به طول ۱۸ متر به عنوان طولانی‌ترین خیابان بانکوک وجود دارد که کافه‌ها و رستوران‌هایش گزینه مناسبی برای گردشگران است که به گشت و گذار و خرید بپردازند و غذاهای متنوع و محلی این شهر را امتحان کنند. مراکز خرید مختلفی در این منطقه وجود دارد که می‌توانید زمانی را برای گردش و خرید در آنها اختصاص دهید. دسترسی به خیابان سوخومویت آسان است و از طریق قطار BTS به آنجا خواهید رسید.

 

بازدید از محله‌ی قدیمی‌ Farang در بانکوک

محله Charoen Krung

این منطقه به خاطر رودخانه Chao Phraya و معماری قرن نوزدهم ساختمان‌های زیبایش شهرت دارد. همچنین به دلیل آب و هوای گرم و خطوط ساحلی، محل خوبی برای گردشگران بوده و به تازگی خانه بسیاری از خلاقان، طراحان و نویسندگان نیز شده است. فضاهای جالبی هم برای کافه، بار و گالری‌ها ایجاد شده که متعلق به زمان جنگ جهانی دوم است. در سفرتان به بانکوک حتما سری به محله Charoen Krung بزنید.

محله ریور ساید Riverside

از بهترین مناطق شهر بانکوک می‌توان به محله معروف ریورساید اشاره کرد. این منطقه تاریخی در کنار رودخانه واقع شده که روز به روز از حال و هوای قدیمی آن کاسته و به شکل مدرن در می‌آید. این بخش از شهر بسیار دیدنی است و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس آوانی در بانکوک

محله سیلوم Silom

سیلوم یکی از محله‌های منحصر به فرد بانکوک به شمار می رود که در گشت و گذار در این منطقه برج‌های بسیار بلندی را خواهید دید که اطراف آنها پر از افرادی است که در حال جنب و جوش هستند. در این منطقه زندگی در جریان است و محل مناسبی برای وقت‌گذرانی شبانه است. شما نیز می‌توانید برای دیدن محله سیلوم در بانکوک، یک روز عصر به آنجا بروید و پس از گردش، خود را به یک شام مفصل و خوب در یکی از رستوران‌های شیک منطقه دعوت کنید.

جاده خائوسان KhaoSan Road

بانکوک شهر شلوغی است. از خیابان‌های معروف این شهر که ازدحام جمعیت را به چشم می‌بینید، خائوسان است. در این خیابان باید از غذاهای محلی تایلندی را امتحان کرده و با قدم زدن و به دست گرفتن نوشیدنی‌های خوشمزه، چراغانی زیبای شهر را تماشا کنید. چهره محلی‌ها، سبک زندگی مردم تایلند و غذاهای خیابانی که گردشگران در حال سفارش و تست هر کدام از هستند را ببینید تا تفاوت سفرتان با دیگر کشورها را در این شهر دریابید. در منطقه خائوسان، فروشگاهی با نام تانون خائوسان وجود دارد که می‌توانید خرید خوب و ارزانی از تی‌شرت‌ و کیف‌ داشته باشید. برج اشباح نیز از دیدنی‌های جاده خائوسان محسوب می‌شود. گالری ملی، مرکز هنر و فرهنگ در بانکوک است که از دوران مستعمره بودن تایلند باقی مانده و به عنوان یک ساختمان تاریخی که خانواده سلطنتی پادشاه رامای پنجم اقامت می‌کردند شاخته می‌شود و می‌توانید به عنوان موزه از آن دیدن کنید.

محله سیام Siam

بیشتر گردشگران اهل خرید هستند، مخصوصا اگر به تور تایلند سفر کرده باشند. منطقه سیام به مراکز خرید خوب بانکوک مثل مرکز خرید سیام، سیام پاراگون و MBK نزدیک است. برای دسترسی به محله سیام می‌توانید از ایستگاه مرکزی قطار هوایی استفاده کنید.

 

فعالیت‌های رایگان و جذاب بانکوک

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران