معرفی تور کشتی کروز در سفر به بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی تور کشتی کروز در سفر به بانکوک

بانکوک شهر شب‌های پرنور، شهر روزهای پر رویداد، شهر خیابان‌های دوست داشتنی و شهر معابد رنگارنگ یکی از بهترین نقاط تایلند است که می‌توانید به آن سفر و بی‌نهایت خوشگذرانی کنید. شهری که هم برای سفرهای خانوادگی مناسب است و هم برای سفرهای انفرادی. شهری که هم مناسب جوانان است و هم میانسالان. در سفرتان با تور تایلند به بانکوک اگر می‌خواهید یک تور لاکچری و عالی را بشناسید همراه ما باشید تا تور کشتی کروز در این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. توری که شرکت در آن برای تمام گردشگران می‌تواند خاطره‌انگیز باشد.

 

کشتی کروز

کشتی‌های کروز کشتی‌هایی هستند که تمام امکانات تفریحی و رفاهی لازم برای مسافران‌شان را دارند و قدمت‌شان بازمی‌گردد به قرن قبل. کشتی‌هایی که امروزه برای گشت و گذار نیز استفاده می‌شوند و در بیشتر شهرهای توریستی دنیا می‌توانید سراغ آنها را بگیرید. یکی از این کشتی‌ها در رودخانه‌ی چائو پرایا پهلو گرفته است تا مسافران شهر بانکوک بتوانند از آن استفاده کنند و لحظات خاطره‌انگیزی در بانکوک داشته باشند. کشتی‌هایی که نوش جان کردن وعده‌های غذایی در عرشه‌ی آن بسیار لذت‌بخش است. اگر می‌خواهید تور کشتی سواری در بانکوک را بشناسید در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.

 

خوردن غذای حلال در خیابان‌های بانکوک

رودخانه چائو پرایا

این رودخانه یکی از مهمترین رودخانه‌های کشور تایلند است که از بانکوک می‌گذرد و به خلیج تایلند می‌ریزد. رودخانه‌ای که امروزه یکی از توریستی‌ترین بخش‌های تایلند محسوب می‎شود. چراکه دور و اطرافش را فضاهای زیبا پوشانده‌اند. رودخانه‌ای که شب‌ها زیباتر از روزهاست. چرا که بازتاب نور رستوران‌ها و آسمان‌خراش‌های دور و اطرافش در آن می‌افتند. در سفر به بانکوک حتما برای بازدید از این رودخانه باید زمان بگذارید. زمانی که می‌تواند به اندازه‌ی صرف کردن غذا در رستوران‌های اطراف رودخانه چائو پرایا باشد و یا شرکت در تور کشتی کروز درون رودخانه. توری که اگر در آن شرکت کنید بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین رخدادهای سفر شما به بانکوک خواهد شد.

تور کشتی کروز در بانکوک

اگر می‌خواهید یک شب متفاوت در بانکوک داشته باشید، اگر می‌خواهید بهترین غذاهای سفر به تایلند را نوش جان کنید، اگر می‌خواهید زیباترین تصاویر هنگامیکه غذا نوش جان می‌کنید مقابل دیدگان‌تان باشد، در سفرتان با تور بانکوک در این تور شرکت کنید. توری که در رودخانه‌ی چائو پرایا برگزار می‌شود و در حدود ۳ ساعت به درازا می‌کشد. توری که یک فضای دوستانه و صمیمی برای شرکت‌کنندگانش به وجود می‌آورد و برای آنها یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی می‌سازد.

 

شگفت‌انگیزترین کافه‌های بانکوک برای کافه بازها

امکانات تور کشتی کروز در بانکوک

با شرکت در این تور؛

۱- یک شام عالی در عرشه‌ی کشتی مهمان برگزارکنندگان تور هستید.
۲- یک نوشیدنی خوش‌آمدگویی مهمان برگزارکنندگان تور هستید.
۳- تماشا و شنیدن یک موسیقی زنده مهمان برگزارکنندگان تور هستید.
۴- سرویس رفت و برگشت به محل اقامت‌تان در اختیار شماست. البته این امکان یک امکان اختیاری است که می‌توانید آن را انتخاب کنید و یا نکنید.
۵- دو ساعت در بانکوک حسابی خوش می‌گذرانید.

تور کشتی کروز در بانکوک برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در این تور برای تمامی گردشگران تور بانکوک می‌تواند جذاب باشد اما به طورکلی این تور از طرف کسانیکه برای ماه عسل به بانکوک رفته‌اند، کسانیکه در یک سفر خانودگی در بانکوک هستند و همچنین کسانیکه دنبال شکم‌گردی در این شهر هستند بسیار مورد استقبال قرار دارد.

 

گردش در بازارهای شلوغ و جذاب بانکوک

نکات ویژه درباره تور کشتی کروز در بانکوک

۱- برای شرکت در این تور باید از قبل ثبت‌نام انجام بدهید. برای ثبت‌نام می‌توانید به وب‌سایت www.viator.com مراجعه نمایید. در این وب‌سایت پس از جستجوی نام شهر بانکوک می‌توانید به دنبال تور کشتی کروز در آن باشید.
۲- حداکثر شرکت‌کنندگان این تور ۵۰ نفر است و برای خردسالان نیز صندلی دارد.
۳- برای شرکت در این تور هیچ محدودیتی وجود ندارد اما باید بدانید ویلچر در آن در دسترس نیست.
۴- این تور در صورت مساعد بودن شرایط جوی برگزار می‌شود و اگر شرایط جوی نامناسب باشد برگزاری آن لغو و روز دیگری به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر بخواهید، تمامی هزینه‌ای که برای شرکت در تور پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده می‌شود.
۵- اگر بنا به هردلیل پس از ثبت‌نام شرکت در این تور برایتان مقدور نبود ۲۴ ساعت قبل از برگزاری آن فرصت دارید که حضورتان را لغو نمایید تا تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود.
۶- برای شرکت در این تور نیازی نیست لباس خاصی به تن داشته باشید و هرطور راحت هستید، متناسب با فصل و وضعیت آب و هوای بانکوک می‌توانید لباس بپوشید.

۱۱ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران