معرفی تم پارک دریم ورد (Dream World) بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی تم پارک دریم ورد (Dream World) بانکوک

در تور بانکوک، شما انتخاب‌های متعددی در میان مراکز تفریحی مختلف خواهید داشت. اما پارکی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، به هیچ وجه یک مکان معمولی نیست و جان می‌دهد برای یک روز کامل تفریح خانوادگی در آن‌جا و گشت و گذار در بخش‌های مختلفی که هر کدام حال و هوای مربوط به خود را دارد. با ما همراه باشید تا در این نوشته، تم پارک دریم ورد بانکوک را به شما معرفی نماییم.

 

کوتاه درباره تم پارک دریم ورد بانکوک

دریم ورد را نمی‌توان تنها یک تم پارک به حساب آورد، چون این مجموعه‌ی بزرگ و جذاب، فعالیت‌های مختلفی را برای شما مهیا کرده است که می‌توان آن‌ها را برای تمام اعضای خانواده پیشنهاد کرد. تنوع این فعالیت‌ها آنقدر زیاد است که از سواری‌های هیجان انگیز تا پارک برفی و یا حتی قایق‌های پدالی روی آبگیری کوچک را نیز شامل می‌شود.

 

گشتی در پارک رامای نهم در بانکوک

تم پارک دریم ورد بانکوک

جددا از بازی‌های متنوعی که در این پارک وجود دارد، چندین بخش خاص برای عکاسی نیز در نظر گرفته شده که هر کدام دکور جایی خاص در دنیا یا برداشتی از فیلم‌های معروف است. همچنین شما می‌توانید از چندین چند رستوران و کافه دریم ورد نیز استفاده کنید که با توجه به ساعات زیادی که در این مکان هستید، حتما به آن‌ها احتیاج پیدا خواهید کرد. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در پارک دریم ورد بانکوک می‌توانید انجام دهید، خواهیم پرداخت.

 

بخش‌هایی با تم‌های مختلف

۴ بخش در پارک دریم ورد وجود دارد که هر کدام تم مخصوص به خود را دارند و فعالیت‌های مختلفی در هر کدامشان می‌توانید انجام دهید.

  1. دریم ورد پلازا

از ورودی جذاب و رنگارنگ پارک که شامل فروشگاه‌های مختلف برای خرید سوغات از این مکان نیز می‌شود، تا چندین فضای جذاب برای عکاسی، این بخش بیشتر برای آن‌هایی که می‌خواهند اینستاگرام خود را با عکس‌های جذاب پر کنند، مناسب خواهد بود. این بخش شبیه به دیزنی لند بوده و چندین ساختمان جالب برای عکاسی دارد که حتما باید در ابتدا، کنار آن‌ها چند عکس بگیرید.

 

۱۰ تجربه ی جذاب غذا خوردن در بانکوک

 تم پارک دریم ورد بانکوک

  1. دریم گاردن

اگر همراه کوچک‌ترها به پارک آمده‌اید، دومین ایستگاه شما در این مجموعه، باید دریم گاردن باشد. فعالیت‌های مختلفی در این محل وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. رولر کوستر اسپیدی موس و ماشین‌های مسابقه‌ای، از جمله بازی‌هایی هستند که می‌توانید در دریم گاردن تجربه کنید. همچنین برکه‌ی مخصوص پارک در این مکان واقع شده که برای سواری روی قایق‌های پدالی، می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید. در آخر فراموش نکنید که دکورهای مخصوص ۷ عجایب دنیا و خانه‌ی هابیت‌ها نیز در همین جا واقع شده که حداقل یک ساعتی برای عکاسی در این محل احتیاج خواهید داشت!

تم پارک دریم ورد بانکوک

  1. فانتزی لند

این بخش اما از جذاب‌ترین و مفرح‌ترین قسمت‌های دریم ورد است، جایی که می‌توانید تله کابین مخصوص مجموعه را سوار شوید،از باغ فانتزی دیدن کنید و چندین و چند بازی مختلف را به انجام برسانید. قصر زیبای خفته در این منطقه از پارک واقع شده و عکس‌هایی جذاب و خاص را می‌توانید در آن‌جا بگیرید. همچنینی یکی از هیجان‌انگیز‌ترین سواری‌های پارک به نام طوفان و همچنین سواری عنکبوت نیز چیزهایی هستند که امکان انجام آن‌ها را در فانتزی لند دارید. ماجراجویی ۴ بعدی، مزرعه عمو تام، خانه غول پیکر و خیلی جاهای دیگر در این بخش از دریو ورد هستند و بیشتر زمان را همین قسمت رنگارنگ پارک از شما خواهد گرفت.

 

رمانتیک‌ترین رستوران‌های بانکوک

 تم پارک دریم ورد بانکوک

  1. ادونچر لند

همانطور که از اسمش پیداست، این جا مکانی است که ماجراجوهایی مختلف در دریم ورد را می‌توانید تجربه کنید. چند ترن هوایی عالی، سواری سوپر اسپلش در رودخانه خروشان، سوار در گرند کنیون، واکینگ و تورنادو و چندی بازی دیگر هستند که اندونچر لند را جایی برای ترشح آدرنالین بدل می‌کنند. اما بعد از همه‌ی این کارهای هیجان انگیز، به "شهر برفی" بروید و در اوج گرمای بانکوک، بودن در یک محیط برفی را ترجبه کنید، جایی که دمای آن به منفی ۸ درجه می‌رسد و برفی که به صورت مصنوعی شکل گرفته، بر روی سر شما خواهید بارید.

 تم پارک دریم ورد بانکوک

نمایش‌هایی که در دریم ورد برگزار می‌شوند

در ین پارک نمایش‌های مختلف نیز برگزار می‌شود که البته بسته به زمانی که با تور تایلند به بانکوک می‌روید، این نمایش‌های ممکن است متفاوت باشند. برای مثال، نمایش هالیوود از جمله پرطرفدارترین و البته جذاب‌ترین این نمایش‌هاست که با بدلکاری‌های بسیار، انفجارهای و کارهای جالب دیگر به انجام رسیده و حدود ۲۵ دقیقه به طول می‌انجامد. نمایش موزیکال، نمایش رنگ‌ها و ... از دیگر اجراها در دریم ورد هستند.

 

بهترین زمان برای سفر به بانکوک

 تم پارک دریم ورد بانکوک

بلیط‌ها و ساعات فعالیت

پارک دریم ورد از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر (در روزهای تعطیل  تا ۷ بعد از ظهر) فعال خواهد بود. برای تهیه بلیط شما باید از پکیج‌های مختلفی که ارائه می‌شود یکی را انتخاب کنید:

  • ۳۵.۱۹ دلار: ۲۹ سواری و شرکت رایگان در یک نمایش
  • ۳۵.۸۹ دلار: ۲۹ سواری و شرکت رایگان در یک نمایش و بازدید از شهر برفی و WaterFun
  • ۴۱.۴۷ دلار: ۲۹ سواری و شرکت رایگان در یک نمایش و بازدید از شهر برفی و WaterFun و صرف غذا به صورت بوه باز

تم پارک دریم ورد بانکوک

اگر ۲۲.۵ دلار اضافه‌تر پرداخت کنید، می‌توانید هر سواری که خواستید را دوباره انجام دهید. البته این‌ها که گفتیم تنها نمایی کلی از دریم ورد به شمار می‌رود و این مجموعه بسیار بزرگ و متنوع است و گفتن از آن‌، تنها در قالب یک نوشته نمی‌گنجند.

۱۹ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران