بهترین هاستل‌های بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین هاستل‌های بانکوک

برخلاف تصور عموم افراد می‌توان با برنامه‌ریزی قبلی و پیدا کردن اقامتگاه‌های قیمت مناسب با حداقل هزینه سفری با یادماندنی با حداقل هزینه را به مقصد تایلند برای خود رقم زد. به خصوص اگر شهر زیبای بانکوک را انتخاب کرده باشید، به دلیل وجود هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع بدون شک سفری عالی بدون خرج اضافی را تجربه خواهید کرد. از جمله اقامتگاه‌های ارزان برای گردشگرانی که در تور تایلند خود بودجه محدودی را در نظر گرفته‌اند، هاستل‌ها هستند. البته که هر هاستلی مناسب برای اقامت راحت نبوده و از همین رو در این مقاله سعی کرده‌ایم تا بهترین هاستل‌های بانکوک را برای شما گردشگران اقتصادی گردآوری و معرفی کنیم.

 

دیف هاستل بانکوک

به طوری کلی اگر به دنبال بهترین هاستل‌های بانکوک در سفر با تور تایلند هستید، Diff Hostel از هر نظر می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. این مجموعه اقامتی دارای فضایی راحت، تمیز و شیک بوده و در عین حال ارزان است. از جمله خدمات و امکانات این هاستل محبوب در بین گردشگران می‌توان به سرو صبحانه رایگان، قفسه‌های شخصی امن، وای فای رایگان و فضای کار با لپ تاپ اشاره کرد. البته ناگفته نماند که دیف هاستل به دلیل خدمات عالی خود در مقایسه با دیگر اقامتگاه‌های هم رده خود قیمت نسبتا بالایی دارد. اما با این حال در مقایسه با اقامت در هتل‌های ستاره‌دار ارزان بوده و تقریبا راحتی آن‌ها را دارد.

از دیگر ویژگی‌های دوست داشتنی این هاستل می‌توان به تراس فضای باز، کارکنان خوش برخورد و تلویزیون در اتاق‌ها اشاره کرد. اتاق‌های این مجموعه دارای تخت‌های دو طبقه راحت و تمیز با دوشاخه، نور و پورت‌های USB هستند تا بتوانید وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید. همچنین این هاستل امکان رزرو اتاق‌های خصوصی را نیز با پرداخت هزینه بیشتر برای مسافران ممکن می‌سازد. با توجه به نظر گردشگران این اطمینان را به شما می‌دهیم که هرگز از رزرو تخت در این هاستل در تور بانکوک خود پشیمان نخواهید شد.

عکس: guidetrip.info

 

هاستل مَد مانکی بانکوک

یکی از بهترین هاستل‌های بانکوک برای اقامت توریست‌هایی که قصد سفر انفرادی با تور تایلند را دارند، Mad Monkey است. این هاستل بی‌نظیر دارای امکانات مناسب برای مسافران دارای ویلچر بوده و در کنار آن خدمات رفاهی و اقامتی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. به طوری که از امکانات بسیار محبوب آن می‌توان به استخر در فضای باز و همچنین بار و رستوران اشاره کرد. علاوه بر آن این هاستل از موقعیت مکانی بسیار مناسبی نیز برخوردار بوده و گردشگران می‌توانند به برخی از جاذبه‌های گردشگری بانکوک دسترسی آسانی داشته باشند. در کنار تمامی این موارد جا دارد تا به اتاق‌های راحت و دوست داشتنی هاستل مَد مانکی اشاره کنیم.

یکی از موضوعات مهمی که در کنار خدمات عالی مَد مانکی باعث شده تا بتواند نام خود را در لیست بهترین‌های بانکوک بگنجاند، شراکت این اقامتگاه با پروژه‌های حمایتی اجتماعی در سراسر آسیای جنوب شرقی است. این هاستل نیز دارای اتاق‌های خصوصی و گروهی بوده و مسافران می‌توانند با توجه به بودجه و سلیقه خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و از اقامت خود لذت ببرند.

 

تفریحات شبانه در ۱۰ مکان عالی در بانکوک

عکس: booked.net

 

هاستل روُلوشین آسوک بانکوک

چنانچه به دنبال بهترین هاستل‌های بانکوک با قیمت ارزان می‌گردید، توصیه می‌کنیم حتما  Revolution Hostel Asoke را در لیست الویت‌های خود قرار دهید. این هاستل تازه تاسیس دارای محیطی کاملا تمیز بوده و از نظر اقتصادی نیز توانسته مورد توجه همگان قرار بگیرد. این هاستل پرطرفدار دارای تراس فضای باز، بار و کافه، کامپیوتر و همچنین اینترنت رایگان است که مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آن‌ها بهره ببرند. هاستل روُلوشین آسوک با اینکه دارای فضای کوچکی است اما از طراحی بی‌نظیری برخوردار بوده و فضایی بسیار دوست داشتنی را برای استراحت و رفاه مهمانان خود فراهم می‌کند.

این هاستل از یک ساختمان ۴ طبقه تشکیل شده که در قلب بانکوک و در محله‌ای به نام آسوکه (Asoke) واقع شده است. به طوری که مسافران تور تایلند به مقصد بانکوک می‌توانند به راحتی از طریق قطار زیرزمینی SkyTrain  که در فاصله ۸ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از آن قرار دارد به مناطق مختلف شهر دسترسی پیدا کنند. خود این منطقه ترکیبی از غرفه‌های خیابانی سنتی همراه با ساختمان‌های مدرن‌ بوده و انبوهی از رستوران‌های عالی، فروشندگان محلی، بارهای روباز و پشت بام، میخانه‌ها و ... را در خود جای داده است. بنابراین توریست‌ها می‌توانند بعد از ساعت‌ها گشت و گذار در مناطق اطراف به راحتی به هاستل بازگشته و استراحت کنند. به عنوان نکته نهایی نیز بهتر است بگوییم که همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و از همین رو چه در روزهای گرم و چه در روزهای سرد جایی برای نگرانی نخواهید داشت.

عکس: bangkok-hotels-now.com

 

هاستل لوب دی بانکوک سیام

Lub d Bangkok Siam یک هاستل بسیار محبوب و پر جنب و جوش به سبک بوتیک در بانکوک است که در قلب شهر، در میدان سیام، نزدیک خانه جیم تامپسون قرار دارد. بهترین چیز در مورد این هاستل موقعیت مکانی فوق‌العاده عالی آن است. به طوری که با اقامت در آن می‌توانید دسترسی بسیار آسانی به مناطق خرید مجاور داشته و همچنین تنها با چند قدم پیاده‌روی خود را به ایستگاه BTS SkyTrain رسانده و از آنجا مسیر دیگر نقاط گردشگری شهر را در پیش بگیرید. لوب دی سیام بانکوک حال و هوای اجتماعی بسیار خوبی داشته و مسافران می‌توانند در تراس بیرونی آن با کوله گردهای دیگر ملاقات کرده و دوست‌های جدیدی را برای خود پیدا کنند. همه کارکنان این مجموعه خوش‌برخورد بوده و شما را در هر موضوعی راهنمایی خواهند کرد.

از دیگر ویژگی‌های هاستل Lub d که سبب محبوبیت بالای آن در بین گردشگران شده می‌توان به بار و کافه اختصاصی آن اشاره کرد. بنابراین در هر زمانی می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را در آن سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرید. به علاوه این مجموعه مجهز به سیستم وای فای رایگان بوده و در طول اقامت از صفحات مجازی خود دور نخواهید ماند. در نهایت نیز ناگفته نماند که مسافران می‌توانند از بین چندین نوع اتاق مختلف یکی را بسته به سلیقه خود انتخاب کنند. اتاق‌های هاستل لوب دی بانکوک به صورت کاملا زنانه، مختلط و خصوصی عرضه می‌شوند. همه تخت‌ها دارای چراغ مطالعه، سوکت شارژ و قفسه لباس مخصوص به خود است که باعث رفاه بیشتر مسافران می‌گردد.

 

۹ مکان دیدنی جدید در بانکونک

عکس: booked.net

 

هاستل وانس اگِین بانکوک

آخرین مورد از برترین هاستل‌های بانکوک که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، Once Again Hostel نام دارد. این مجموعه اقامتی قیمت مناسب با ارائه صبحانه رایگان سلف سرویس رایگان، کافی شاپ اختصاصی و همچنین فضاهای دنج و ساکت برای کار کردن به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در بین مسافران تور تایلند به مقصد بانکوک تبدیل شده است. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و هاستل وانس اگِین با برخورداری از رستوران اختصاصی و سرو غذاهای خوشمزه اصیل تایلندی نیز توانسته توجه توریست‌ها را به خود جلب کند. علاوه بر آن این هاستل تورهای سفارشی رایگان در اطراف بانکوک را برای مهمانان خود برگزار می‌کند که همین موضوع به تنهایی محبوبیت دوچندانی به آن بخشیده است.

در نهایت نیز آنچه باعث شده تا نام این اقامتگاه در بین بهترین هاستل‌های بانکوک قرار بگیرد، موقعیت مکانی بی نظیر آن است. به طوری که با رزرو اتاقی در آن می‌توانید دسترسی آسان و سریعی به برخی از جاذبه‌های اصلی بانکوک داشته و در کنار صرفه‌جویی در هزینه‌ اقامتی از هزینه‌های مربوط به حمل و نقل نیز در طول سفر بکاهید. از جمله نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری بانکوک به این هاستل می‌توان به گرند پالاس (Grand Palace)،  کوه طلایی (Golden Mount) و جاده خائو سان (Khao San Road) اشاره کرد. به عنوان نکته آخر و البته مهم نیز جا دارد تا به اتاق‌های راحت با تخت‌های پهن اشاره کرد که فرصت یک استراحت کامل را بعد از یک رو گشت و گذار و فعالیت در سطح شهر بانکوک را ممکن می‌سازد.

 

گشت و گذاری جذاب در بانکوک

عکس: tripadvisor.com

 

البته که موارد فوق تنها چند مورد از هاستل‌های محبوب بانکوک بودند و گردشگران فرصت انتخاب از بین ده‌ها هاستل باکیفیت دیگر را در سفر خود به این شهر توریستی تایلند خواهند داشت. این‌ها چند مورد از برترین‌های بانکوک بوده و علاوه بر آن‌ها می‌توان به موارد دیگری از جمله The Yard Hostel، Here Hostel، Bed to Bangkok، Bed Station Hostel، Barn & Bed Bangkok و ... نیز اشاره کرد.

 

منبع

 

۲۱ مرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران