بهترین رستوران‌های محله Ari در بانکوک: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین رستوران‌های محله Ari در بانکوک: قسمت اول

تایلندی، مکزیکی، ایتالیایی، کره‌ای و...

در کجا می‌توانید این همه غذای بین‌المللی را تماما در یک محله در سفر با تور بانکوک، پیدا کنید؟ جواب Ari است!

بله این منطقه رو به رشد و آرام در بانکوک، دارای غذاکده‌های فراوان بوده که امکانات استراحت و شکم‌گردی را در فضایی دنج و آرامش بخش برای مشتریان فراهم می‌کنند. در واقع از غذاخوری‌های قدیمی تایلندی گرفته تا فست فودهای شیک و مدرن را می‌توانید در این محدوده بیابید.

این محله در مقایسه با مرکز شهر بانکوک، بسیار تمیز و کم جمعیت است و اگر می‌خواهید از شلوغی‌ها و ازدحام شهر فرار کنید، پیشنهاد می‌کنیم به Ari پناه ببرید. در گذشته در رابطه با گشت و گذار در محله Ari در بانکوک با هم صحبت کرده‌ایم. و در ادامه، آشنایی با بهترین رستوران‌های محله Ari نیز خالی از لطف نخواهد بود.

 

Summer Street

اگر از علاقمندان به غذاهای دریایی هستید، راه را درست آمده‌اید. این غذاکده خیابانی تابستانی، بهترین خوراک‌های دریای را با قیمت‌هایی مقرون به صرفه سرو می‌کند. خوراک صدف، گوش ماهی و میگوی ببری از جمله پرطرفدارترین غذاهای این کامیون غذا هستند. هر چند که گزینه‌های متنوعی را می‌توان در منو یافت. دسترسی به این غذاکده نیز بسیار آسان است و تنها ۳ دقیقه پیاده روی تا BTS Skytrain فاصله دارد.

 

ارزان‌ترین کافه‌ها در محله Ari بانکوک

آدرس: 117/1Phahonyothin Soi 7, Samsen Nai, Phaya Thai, Bangkok 10400, Thailand

 

Salt

باکلاس، اولین کلمه‌ای است که هنگام صرف غذا در این غذاکده به ذهن خطور می‌کند. این مکان، با یک نمای شیشه‌ای از کف تا سقف و چیدمان شیک مبلمان در فضای بیرونی و در سراسر حیاط بزرگش به استقبالتان می‌آید و شما را تشویق می‌کند که عکس‌های یادگاری زیبایی را ثبت کنید. و محیط داخلی نیز جذابیت خود را دارد. این غذاکده علاوه بر غذاهای ایتالیایی، غذاهای فرانسوی و ژاپنی را نیز سرو می‌کند و پیتزا، پرطرفدارترین و البته ارزان‌ترین گزینه در منوی این رستوران است.

آدرس: 36/2Phahonyothin Soi 7, Khwaeng Samsen Nai, Khet Phaya Thai, Krung Thep Maha Nakhon 10400

 

Kuh

این استیک بار، در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون انواع خوراک‌های گوشتی از جمله استیک، همبرگر و ماهی را با کیفیتی عالی سرو می‌کند. اگر در سفر با تور بانکوک در منطقه Ari مشغول گشت و گذار هستید، توصیه می‌کنیم حتما یکبار هم که شده خود را به این مکان شیک و سفید و خاکستری برسانید.

 

برترین مراکز خرید بانکوک (بخش اول)

آدرس: 14,Soi Sukhumvit 23 Khlong Toei Nuea, Watthana, Bangkok 10110 Thailand

 

Fat Bird

Fat Bird، در سال ۲۰۱۳ افتتاح شد. به محض ورود به این مکان، تحت تاثیر فضای گرم و دوستانه‌اش قرار خواهید گرفت و در آن احساس راحتی خواهید کرد. این رستوران، غذاهایی را ارائه می دهد که به زیبایی و به طرزی هنرمندانه تزئین شده‌اند و چشم شما را نیز در حین صرف غذا سیر می‌کنند. در اینجا می‌توانید از طعم غذاهای کلاسیک غربی و برخی غذاهای تایلندی لذت ببرید. گفتنی است سالاد سزار، اسپاگتی کاربونارا، کالاماری، استیک و برگر در این رستوران محبوبیت بیشتری را در میان سایر گزینه‌های منو دارا هستند.

آدرس: Samsen Nai, Phaya Thai, Bangkok 10400

 

Sis & Me and Witty Ville bakeries

اگر مشتاق خوراکی‌های شیرین هستید، دو کافه بیکری Sis & Me وهمچنین Witty Ville در کنار هم، شما را به سوی خود فرا می‌خوانند. البته انتخاب از میان این دو کمی مشکل است، زیرا در هر دو انواع کوکی‌ها و کاپ کیک‌هایی سرو می‌شوند که دارای طعم و ظاهری بسیار عالی هستند. فضاهای داخلی نیز بسیار دنج و آرامش بخش بوده و فرصتی را برای استراحت و شکم‌گردی پس از گشت و گذاری هیجان‌انگیز و خسته‌کننده در شهر فراهم می‌کنند.

 

بهترین هتل‌های سیلوم بانکوک

آدرس: 1766,Soi Ari 1, Khwaeng Samsen Nai, Khet Phaya Thai, Krung Thep Maha Nakhon 10400, Thailand

 

Lay Lao

برای لذت بردن از غذاهای اصیل منطقه Isan، نیازی نیست مسیری طولانی را تا چیانگ مای طی کنید. در عوض کافی است به ایستگاه BTS Skytrain Ari بروید و از غذاکده Lay Lao دیدن کنید. در اینجا می‌توانید از طعم تازه‌ترین غذاهای دریایی از جمله ماهی مرکب سرخ شده با سس لائو، خرچنگ، سالاد انبه تند با میگوی تازه در کنار سالاد پاپایای سبز کلاسیک تایلند یا سام تام برخوردار شوید. این فضای دنج، یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و یا دوستانه است و لحظاتی خوش را در سفر با تور بانکوک برای شما و عزیزانتان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: 2/1Phahon Yothin 7 Alley, Samsen Nai, Phaya Thai, Bangkok 10400

 

JOHA

این رستوران شیک، غذاهایی لذیذ و تهیه شده از بهترین مواد اولیه را با قیمت‌هایی مناسب ارائه می‌دهد. در این جا می‌توانید از طعم انواع غذاهای کره‌ای، سوپ‌ها و سالادها برخوردار شوید. و البته دسرهای زیبا و خوشمزه از جمله بستنی و کیک برنجی نرم با پنیر نیز به شما چشمک می‌زنند. در میان غذاها نیز کالاماری سرخ شده تمپورا، برنج سرخ شده کیمچی و خورش توفو نرم تند با گوشت خوک طرفداران بسیاری دارند.

گفتنی است فضای این رستوران کوچک بوده و تنها ۶ میز را در خود جای داده است. اما به دلیل محبوبیت، معمولا مشتریان بسیاری به اینجا رفت و آمد می‌کنند و گاهی لازم است مدت زیادی را در صف منتظر بمانند. این رستوران بر خلاف بسیاری از غذاکده‌های کره‌ای که دکوراسیونی سنتی دارند و پر از ماسک‌های رنگی و فانوس‌های کاغذی و اکسسوری‌های سنتی هستند، دارای فضایی به سبک صنعتی مدرن بوده و از این لحاظ محبوب نسل جوان است. بعلاوه آشپزخانه رستوران اپن است و به راحتی می‌توانید شاهد نحوه تهیه و آماده سازی غذایتان باشید.

 

بازدید از مزرعه تمساح بانکوک

آدرس: 111/17Phahonyothin Rd, Phaya Thai, Bangkok 10400, Thailand

 

Spoon & Straw

منوی این رستوران بسیار پر و پیمان بوده و طیف گسترده‌ای از پیش غذاهای منحصر به فرد، دو صفحه کامل از غذاهای اصلی، اسموتی‌ها، نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه را شامل می‌شود. البته خوردن کاری گوشت خوک که به سبک شمال شرقی تایلند تهیه می‌شود و نان تست ذغالی همراه با بشقاب جگر مرغ خانگی به شدت توصیه می‌شود. در ضمن باید گفت خدمات بسیار سریع و عالی بوده و پرسنل صمیمی هستند تا تجربه غذاخوری شما را در این مکان، به خاطره‌ای فراموش نشدنی بدل کنند.

آدرس: Ari Soi 2, Bangkok

 

Tacos Factory

Tacos Factory، یکی از ارزان‌ترین غذاکده‌هایی است که غذاهای مکزیکی سرو می‌کند. در حول و حوش این غذاکده خیابانی، چارپایه‌های متعددی درنظر گرفته شده‌اند تا مکان نشستن و امکانات راحتی را برای مشتریان فراهم کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفرتان با تور تایلند به بانکوک گذرتان به اینجا افتاد، ست ناچو سفارش دهید که قیمتی کمتر از ۹۹ بات دارد و بسیار لذیذ است و یا پیتزا تاکو را امتحان کنید.

 

بازدید از آبشار ایروان از بانکوک

آدرس: 5,10Phahonyothin Alley, Samsen Nai, Phaya Thai, Bangkok 10400, Thailand

 

Baan Puengchom

اینجا یکی از بهترین رستوران‌های تایلندی بانکوک است که طی سالیان متمادی فعالیت داشته و بسیار مورد علاقه ساکنان قدیمی آری و فرزندانشان بوده است. پد سام از جمله محبوب‌ترین غذاهای این رستوران بوده و البته خوراک گوشت خوک، ماهی و خرچنگ نیز پیشنهاد می‌شوند.

گفتنی است خدمات این رستوران عالی است و پرسنل، بسیار خوش برخورد و مهربان هستند. در ضمن از قیمت‌های مناسب این غذاکده بسیار به وجد خواهید آمد. فضای راحت و دکوراسیون مدرن نیز، مزایای این رستوران را کامل می‌کنند.

آدرس: Soi Chua Chit, Ari, Bangkok

 

Baby Bar

این کافه بار که به تازگی در هتل بوتیک Craftsman افتتاح شده است، محیطی دنج در کنار استخر ارائه می‌دهد و بخش اعظمی از فضایش، با رنگ‌های صورتی هلویی فتوژنیک و زنانه پوشانده شده که تضاد زیبایی با مردانگی رنگ چوبی میزها و صندلی‌ها و المان‌های دکوراسیون دارد.

و اما منو، فهرست جالبی است که با گزینه‌های کلاسیک به روز تایلندی پر شده است و از آن جمله می‌توان به سالاد تاکوی تند و املت کرکی و لذیذ اشاره کرد. البته کسانی که اشتهای بیشتری دارند، می‌توانند به دنبال پاته گوشت یا fried gyo با کانی میسو دیپ باشند. و در نهایت از طعم لذیذ دسرهای این کافه از جمله قهوه و شیرینی شکلاتی و یا دمنوش‌های سبک غافل نشوید.

 

۱۰ نکته برای استفاده از حمل و نقل عمومی بانکوک

آدرس: Craftsman Hotel, Soi Phahonyothin 11, Phahonyothin Road, Bangkok

 

Blacksmith

به لحاظ معماری و طراحی دکوراسیون، باید گفت این ساختمان بزرگ دو طبقه، از سازه فولادی همراه با  قالیچه‌های چرمی و صندلی‌های فلزی تشکیل شده که کل مکان را شبیه آهنگری بزرگ کرده‌اند و در نوع خود منحصر به فرد و جالب است.

از طرفی این کافه، خوراکی‌هایش را به صورت ترکیبی و خلاقانه ارائه می‌دهد و اما یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های منو، قهوه سیاه ترکیبی از دانه‌های Doi Pha Tang و دانه‌های میوه‌ای برزیلی است و گزینه دیگر مخلوط شیر با طعم‌های آجیلی و شکلاتی می‌باشد. همچنین ترکیب قهوه دم کرده با آب پرتقال، آب زنجبیل، آب لیمو و زعفران نیز از دیگر خلاقیت‌های این غذاکده جالب توجه به شمار می‌آیند.

آدرس: Soi Ari 3, Phaya Thai, Bangkok

 

Burger X

این غذاکده خیابانی، اکنون یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای صرف ساندویچ برگر لذیذ گوشت خوک یا گاو است که شامل نان‌های بزرگ و ترد همراه با بیکن، کاهو و گوجه فرنگی و پیاز است و با سس خانگی و امضایی این غذاکده سرو می‌شود.

البته افرادی که نمی‌خواهند کربوهیدرات مصرف کنند، بهتر است گزینه بدون نان را انتخاب کنند که گوشت انتخابی در کاهوی تازه پیچیده می‌شود.

 

۸ مکان در بانکوک که نباید به آن‌ها بروید

آدرس: 356La Villa Ari, Phaholyothin Road, Phaya Thai, Bangkok, 10400

 

Cantina Wine Bar and Italian Kitchen

چند سال پیش، شعبه اصلی رستوران soi Ari، بعنوان یکی از امیدبخش‌ترین مراکز غذایی شهر شناخته شد و اکنون با مجموعه‌ای از رستوران‌های جدید، اعتباری مضاعف را کسب کرده است. یکی از مطرح‌ترین این شعبات، Cantina است.

این غذاکده ایتالیایی که از فضای داخلی به سبک قرون وسطایی برخوردار است، دارای نمای بیرونی متناقض و امروزی بوده و شما را غافلگیر می‌کند. منو نیز گزینه‌های ایتالیایی ساده و تهیه شده از مواد اولیه تازه و باکیفیت را شامل می‌شود و پیتزاهای سبک ناپلی و پاستا در این میان به خوبی می‌درخشند. هر چند تارتوفو با پنیر نیز به شدت توصیه می‌شود که روی آن با ماسکارپونه، موزارلا، ژامبون و روغن ترافل سفید و سیاه پوشانده شده است. در کنار اینها، می‌توانید از طعم بی نظیر دسرهای چشمگیری مانند تیرامیسو و پاناکوتا نیز بهره‌مند شوید.

آدرس: 142Rama VI Soi 30, Samsen Nai, Bangkok 10400 Thailand

 

Dai Lou

در این سالها تم چینی در بارها، کافه‌ها و رستوران‌های کلاسیک یا مدرن به شدت پرطرفدار شده و المان‌های رنگارنگ طراحی دکوراسیون در این رابطه، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده‌اند. رستوران کانتونی Dai Lou نیز از این قاعده مستثنی نیست و دکورهای فتوژنیک با الهام از چین، در این غذاکده به زیبایی خودنمایی می‌کنند. البته این رستوران به جای دیوارهایی با رنگ قرمز و طلایی و مجسمه‌ی غول پیکر چینی، به سراغ دیوارهای آجری سفید، چراغ‌های کره‌ای و چهارپایه‌های فلزی رفته و حیاط آن نیز کاملا با کاشی‌های معرق آبی رنگی پوشانده شده که از دیوارهای ایستگاه‌های مترو در هنگ کنگ الهام گرفته شده‌اند.

منو نیز به همان اندازه مدرن است و شامل بشقاب‌های کوچکی است که نام آنها از مناطق مهمی در هنگ کنگ وام گرفته شده است. بعنوان مثال خوراک شکم خوک ترد به نام "وان چای" در منو نامگذاری شده است که منطقه‌ای در قلمرو چین است و معمولا مردم برای چشیدن چنین غذایی به آنجا می‌روند. سایر گزینه‌های پرطرفدار عبارتند از اردک سوخاری با سس سالاد به طعم نوتلا، تورتیلای سرخ‌شده و ماهی تن سرخ‌شده با کنجد که با سس فلفلی شیرین و شور سرو می‌شود.

 

۷ فعالیت جذاب در بازار شناور آمپاوا بانکوک

آدرس: 77Soi Phahonyothin 5, Phahonyothin Road, Phaya Thai, Bangkok

۰۵ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران