بهترین رستوران‌ها در محله پراتونام بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین رستوران‌ها در محله پراتونام بانکوک

وقتی حرف از غذا خوردن در محله شلوغ و جذاب پراتونام بانکوک به میان می‌آید تعداد زیادی رستوران و فروشندگان خیابانی نظرها را به خود جلب می‌کنند. شما غذاهای خاصی را از سراسر قاره هند و همچنین رستوران‌های چینی، تایلندی و بین المللی که معمولا در هتل‌های منطقه واقع شده‌اند، پیدا خواهید کرد. در حالی که خیلی‌ها پراتونام را شلوغ توصیف می‌کنند و بهترین فعالیت‌ها در محله پراتونام بانکوک را به گردشگران تور تایلند پینشهاد می‌کنند، برخی معتقدند یکی از بهترین بخش‌های شهر است اما همه از دشواری رسیدن به آن شکایت دارند با این همه این منطقه ارزان هم از لحاظ خرید، اقامت و هم رستوران‌ها برجسته است. ما در اینجا بهترین رستوران‌های منطقه را معرفی می‌کنیم.

 

WALK Rooftop

واک روف‌تاپ که در Centara Watergate واقع شده را احتمالا بتوانیم بهترین کافه پراتونام معرفی کنیم. این کافه در طبقه بیست و یکم واقع شده و به شما منظره‌ای فوق‌العاده تماشایی از شهر را ارائه می‌دهد که بعد روزی پر از خرید و گردش می‌تواند خستگی را از تن شما به در کند. نمای پانورامای کافه همراه با کوکتل‌های رنگی و گوارا یکی از بهترین تجاربی است که می‌توانید در پراتونام به دست بیاورید. مخصوصا این که واک روف‌تاپ یکی از ارزان‌ترین کافه‌های پشت بامی بانکوک و یکی از شگفت‌انگیزترین کافه‌های بانکوک است که غذایی لذیذ و خوشمزه را با نمای ۳۶۰ درجه شهر در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس: 567 Ratchaprarop Rd, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

ساعت کار: همه روزه از ساعت 5 عصر تا نیمه شب

 

Novotel Platinum Bangkok Buffet Lunch

این بوفه ناهار در رستوران The Square در Novotel Bangkok Platinum واقع شده و به مرکز خرید متصل است یعنی لازم نیست اصلا از پلاتینیوم خارج شوید. در واقع با یک تیر دو نشان خواهید زد. نه فقط رستوران دارای مناظر جالب و دیدنی از بانکوک همیشه شلوغ است، بلکه طراحی داخلی آن مدرن و با چراغ‌های جذابی تزئین شده است. این بوفه با غذاهای بین‌المللی طیف وسیعی از غذاهای تایلندی، ژاپنی و اروپایی را با قیمت مناسب حدود ۵۰۰ بات به استثنای نوشیدنی، ارائه می‌دهد. علاوه بر این، در روز یکشنبه آن‌ها یک غذای ویژه با گزینه‌های اضافی گوشت و آب‌میوه در حدود ۷۰۰ بات ارائه می‌دهند.

 

برترین رستوران‌های محله سوخومویت در بانکوک

آدرس: 220 Petchaburi Rd, Ratchathewi, 10400 Bangkok, Thailand

ساعت کار: همه روزه از ظهر تا 2:30 بعد از نیمه شب

 

رستوران چینی Tae Chew

رستوران Tae Chew در طبقه هشتم هتل Grand Diamond Suites Suites برای بانکوکی‌هایی که می‌خواهند از بوفه ناهار dim sum با قیمت مناسب لذت ببرند به خوبی شناخته شده است. این رستوران بین مراکز خرید پلاتینیوم و پانتیپ پلازا واقع شده برای خریداران گزینه غیر قابل چشم‌پوشی است مخصوصا این که سرآشپز آن خیلی از اقلام غذاهای کانتونی را شخصا از هنگ کنگ تهیه می‌کند. در اینجا رنج وسیعی از dim sum، و همچنین نودل‌های داغ و تند برای سفارش در دسترس قرار دارند. این رستوران از ساعت 11 صبح تا 2:30 بعد از ظهر بوفه سلف سرویس داشته و بعد از آن تا ساعت 11 شب با منوی لاکارته از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های هندی در بانکوک

آدرس: 8th Floor, Grand Diamond Suites Hotel, 888 Petchburi Road, Bangkok 10400, Thailand

ساعت کار: هر روز از ساعت 11:30 تا 2:30 بعد از ظهر و 6 عطر تا 10:30 شب

 

رستوران Uno Mas

این رستوران اسپانیایی برجسته که در طبقه ۵۴ Centara Grand واقع شده نمایی به شدت دیدنی از شهر را بالاتر از مرکز خرید CentralWorld در سیام ارائه می‌دهد. در منوی وسوسه‌انگیز این رستوران شما می‌توانید از انواع تاپاس، و غذاهای دریایی برجسته مثل خرچنگ، لابستر، میگو و صدف لذت ببرید. احتمالا بخش گوشت‌های آماده این رستوران متنوع‌ترین منوی انتخابی در بانکوک را ارائه دهد و اگرچه گران است اما ارزش غذایی بی‌نظیر و باکیفیت را دارد. شما با رفتن به این رستوران از بهترین طعم‌های مدیترانه‌ای با نمای بی‌نظیر بانکوک لذت خواهید برد.

آدرس: 54th FL 999/99 Rama I Road, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

ساعت کار: همه روزه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 1 بعد از نیمه شب

 

Kuang Heng Kaiton Pratunam

اگر از محلی‌های پراتونام درباره غذا بپرسید، آن‌ها مرغ‌های کایتون را پیشنهاد می‌کنند. این رستوران برجسته متخصص سرو مرغ‌های خوشمزه است. شما می‌توانید آن را درست روبروی مرکز خرید پلادیوم در گوشه‌ای از خیابان Petchburi Soi 30 پیدا کنید. این یک غذاخوری روباز و بدون سیستم تهویه هوا است، اما نگذارید این موضوع شما را از امتحان کردن مرغ‌های آن‌ها بازدارد. این مرغ‌ها بر روی برنج روغنی همرا با سیر و خیار خرد شده سرو می‌شود. در کنار مرغ و برنج برای شما سس تند چیلی که با آب مرغ تهیه شده هم می‌آورند که لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند. همه این‌ها را شما با کم‌تر از ۵۰ بات به دست خواهید آورد..

 

۵ رستوران ویژه‌ی کودکان در بانکوک

آدرس: 930 Phetchaburi Rd, Makkasan, Phaya Thai, Bangkok 10400, Thailand

۲۵ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران