بهترین کافی شاپ‌های محله Ari در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین کافی شاپ‌های محله Ari در بانکوک

ایستگاه BTS Skytrain Ari اغلب نادیده گرفته می‌شود. این ایستگاه بین دو ایستگاه معروف و محبوب Mochit و یادبود پیروزی در بانکوک قرار دارد. از طریق ایستگاه Mochit بازار معروف آخر هفته Chatuchak را خواهید یافت. و ایستگاه دومی همانطور که گفتیم به‌ یادبود پیروزی دسترسی دارد. بنابراین بدیهی است که ایستگاه Ari نادیده گرفته شود، زیرا مردم محلی و گردشگران می‌خواهند زودتر خود را به دو ایستگاه دیگر برسانند.

درست به همین دلیل، محله آری از برنامه‌های سفر با تور بانکوک کنار گذاشته می‌شود. اما حقیقت این است که این منطقه رو به رشد که با بهترین کافه‌ها، رستوران‌ها، خیابان‌های سرسبز و گالری‌های هنری پر شده است، می‌تواند یکی از بهترین مقاصد گردش در شهر به شمار آید.

 

Bangkok Espresso Bar

اسپرسو بار بانکوک، یک پاتوق عالی در Ari محسوب می‌شود. همچنین این مکان، برخی از بهترین غذاهای خیابانی شهر را سرو می‌کند. بنابراین می‌توانید قبل از نوشیدن یک فنجان لذیذ قهوه، غذایی را که می‌خواهید سفارش دهید. گفتنی است این کافه با ارائه نوشیدنی‌هایی از جمله لاته، ماکیاتو کاراملی و چای از ۳۰ تا ۷۰ بات، یکی از ارزان‌ترین کافه‌های این محدوده به شمار می‌آید.

آدرس: 1199,Phahonyothin Road, Khet Phaya Thai krung thep maha nakhon, 10400, Thailand

 

OH Cafe

این کافه که از تهویه مطبوع، وای فای رایگان و فضایی عالی برای نشستن و استراحت کردن برخوردار است، امکان لذت بردن از غذاهای باکیفیت و لذیذ خانگی، قهوه و چای خوشمزه را برای مشتریان فراهم می‌کند. عطری که از این خوراکی‌ها در فضا می‌پیچد، هوش از سر مخاطبان می‌برد. کروسان‌های کاملا پخته شده این کافه به شدت توصیه می‌شوند. هر چند که ساندویچ‌ها و پودینگ‌های این غذاکده نیز طرفداران خود را دارند.

 

کافه‌ها و رستوران‌های حوالی بانکوک

آدرس: 15Soi Ari 1, Khwaeng Samsen Nai, Khet Phaya Thai Krung Thep Maha Nakhon, 10400, Thailand

 

Laliart Coffee

تنها با یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه BTS Skytrain Ari، می‌توان کافه Laliart Coffee را پیدا کرد. وقتی وارد این کافه شیک و قدیمی می‌شوید، ابتدا سینی‌های براونی به شما خوشامد می‌گویند. اما وقتی منو را بررسی می‌کنید، از وجود طیف وسیعی از انواع قهوه‌های سراسر جهان از جمله کاستاریکا، پاپوآ گینه نو و کلمبیا با قیمت تنها ۱۲۰ بات شگفت زده خواهید شد.

بعلاوه دمنوش‌های این کافه نیز، توجه شما را جلب خواهند کرد. مجموعه‌ای از خوراکی‌ها و غذاهای پخته‌شده گیاهی بدون گلوتن و تخم‌مرغ نیز در این کافه ارائه می‌شوند که قند کمی دارند. و اما برخی از خوراکی‌های منحصربه‌فرد این مکان عبارتند از: کاپوچینوی پای سیب و کاپوچینو شکلات تلخ فندقی.

آدرس: 77/1Phahonyothin Road, Krung Thep Maha Nakhon, 10400, Thailand

 

FabCafe Bangkok

اینجا یکی از جالب‌ترین کافه‌های Ari است. این کافه مد روز، همچنین یک فضای کاری به شمار می‌آید که به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا با خیال راحت و در نهایت آرامش، به امور شغلی یا دورهمی‌های حرفه‌ای بپردازند.

جالب است بدانید FabCafe در سراسر جهان از جمله در سنگاپور، اسپانیا و فرانسه دارای شعباتی است.غذاها و قهوه و سایر نوشیدنی‌ها از جمله اسموتی، چای و الکل هم با کیفیت و طعم قابل قبولی سرو می‌شوند. بعلاوه کیک هویج خوشمزه و کیک لیمویی، از محبوبیت بالایی در این مکان برخوردارند.

آدرس: Central Post Office, Back building 3rd floor, Charoen Krung Rd, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

Rose Apple Cuisine

این کافه رستوران را در نزدیکی خیابان Soi6 و درست در نزدیکی ایستگاه BTS Skytrain خواهید یافت. "زیبا"، اولین کلمه‌ای است که در لحظه ورود به این مکان به ذهنتان خطور خواهد کرد. در بدو امر فضای آرام، دکوراسیون جالب توجه، صندلی‌های رنگارنگ، حیوانات خانگی زیبا و دوست داشتنی و پرسنلی حرفه‌ای و مثبت در اینجا به استقبالتان می‌آیند. و سپس، با منویی غنی از انواع غذاهای تایلندی مواجه خواهید شد. بسیاری از مشتریان عاشق صبحانه این کافه هستند که با ماست، موسلی، تخم مرغ و نان تست و همراه با یک شات داغ اسپرسو سرو می‌شود. گفتنی است این مکان زیبا، فضایی عالی برای فرار از ازدحام و گرمای بانکوک و استراحتی چند ساعته را رقم می‌زند.

 

محبوب‌ترین کافه‌های روی آب در بانکوک

آدرس: 28,Phahon Yothin 6, 10400 Bangkok, Thailand

 

The Coffee Zelection

به احتمال زیاد تاکنون، چنین منوی پر و پیمانی از نوشیدنی‌ها و دسرها ندیده‌اید. قطعا ارزشش را دارد بارها و بارها به این غذاکده مراجعه کنید تا بتوانید آنها را امتحان نمایید. و اما منوی پیشنهادی ما شامل فراپه شکلاتی تیره است که قیمتی کمتر از ۳ دلار دارد. همچنین ژله قهو،ه طرفداران بسیاری دارد و ترکیبی غنی از دسر ژله معروف تایلند است که روی قهوه مورد علاقه تان قرار می‌گیرد. این فهرست خوراکی‌های محبوب همچنان ادامه دارد، بنابراین حتما در سفر با تور بانکوک سری به The Coffee Zelection بزنید که در فاصله‌ای کمتر از پنج دقیقه پیاده روی تا ایستگاه BTS Skytrain واقع شده است.

آدرس: Ban Yosawadee Soi Phahonyothin, Khwaeng Samsen Nai, Khet Phaya Thai Krung Thep Maha Nakhon, 10400, Thailand

 

Coffee Kun

در نگاه اول، می‌توان به راحتی از این غرفه قهوه فروشی که در آن سوی جاده سوخومویت واقع شده است، چشم پوشی کرد. زیرا Coffee Kun، از جذابیت طراحی و دکوراسیون برخوردار نیست و توجه کسی را جلب نمی‌کند. اما باید گفت طعم‌ها و قیمت‌های مناسب در این مکان، جبران همه چیز را می‌کنند. هیچ یک از نوشیدنی‌های ارائه شده در این کافه، بیش از ۴۰ بات نمی‌شود و قیمت بسیاری از آنها، حدود ۲۵ بات (کمتر از ۱ دلار) است. بعلاوه طیف وسیعی از قهوه‌های محبوب و خوشمزه از جمله لاته خامه‌ای، چای لیمویی، چای سبز و غیره را در اینجا خواهید یافت.

آدرس: 29,Thanon Phloen Chit, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Krung Thep Maha Nakhon, 10330, Thailand

 

Aribica

این کافه در میان دو ساختمان نسبتا بلند، در داخل کوچه‌ای پشت غرفه مرغ سوخاری Hat Yai واقع شده و عاشقان قهوه را به سوی خود دعوت می‌کند. اینجا بهترین دانه‌های قهوه محلی و وارداتی از چیانگ مای گرفته تا کاستاریکا را تهیه کرده و لذیذترین نوشیدنی‌ها را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. سایر نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های این کافه عبارتند از دسرهایی نظیر فراپه شکلاتی، کرم‌ها، چای و مرغ سوخاری.

 

بهترین کافه‌های چیانگ مای تایلند

آدرس: No.4/1, Sahakorn Pranakorn 2 Building, Ari Soi 1

 

Blacksmith

این کافه و بار، در کنار خانه‌های سفید و ساده در Ari soi 3 به خوبی و زیبایی خودنمایی می‌کند. در اینجا می‌توانید از طعم بی نظیر نوشیدنی‌های گوارا، کیک‌ها و غذاهای تلفیقی در فضایی خلاقانه برخوردار شوید. ترکیب قهوه دم کرده با آب پرتقال، آب زنجبیل، آب لیمو و زعفران، از جمله انواع نوشیدنی‌های نوآورانه این کافه به شمار می‌آید که طرفداران بسیاری دارد.

قهوه سیاه ترکیبی از دانه‌های Doi Pha Tang و دانه‌های میوه‌ای برزیلی، چیزکیک یام بنفش نیز گزینه‌های قابل توجه دیگر هستند. اما قهوه امضایی این کافه با عنوان Undead، عامل جذب بسیاری از مشتریان به این کافه است. این قهوه برشته شده با مخلوط با عسل سیاه جنگلی، یوزو و چای دم کرده ترکیب می‌شود.

و اما فضای این غذاکده ۲ طبقه نیز بسیار مثال زدنی است. در این سازه فولادی، فرش‌های چرم، صندلی‌های حصیری، چهارپایه‌های آهنی و سایر المان‌های  فلزی بر روی کف پوش سنگ‌ریزه‌ای، محیطی شبیه آهنگری را برای مخاطبان تداعی می‌کنند و بدون شک برای همیشه در خاطر باقی خواهند ماند.

آدرس: 13Ari Soi 4 (North), Bangkok, Thailand

 

BrewJay Gump’s

در این کافه شیک و مینیمال، بهترین نوشیدنی‌ها از جمله قهوه باکیفیت سرد و گرم سرو می‌شوند. بعلاوه می‌توانید از طعم معجون گرمسیری این کافه برخوردار شوید که از ترکیب قهوه سرد، آناناس، نارگیل و شیر نارگیل همراه با کف نارگیل بر روی آن تهیه و سرو می‌شود. گفتنی است تمام نوشیدنی‌های BrewJay، غیرالکلی هستند.

آدرس: Ari Soi 4 (North), Bangkok, Thailand

 

Common Room x Ari

این کافی‌شاپ مینیمال و جدید در Ari، با استفاده از دانه‌های قهوه تهیه شده از شرکت‌های معروف محلی یعنی Ceresia and Brave، لاته‌های شگفت انگیزی را به مشتریان ارائه می‌دهد. بعلاوه توصیه می‌کنیم حتما برای صبحانه از کروسانت‌های پخته شده روزانه، تخم مرغ‌های همزده همراه با سالاد و وافل و بیکن در کنار فنجان نوشیدنی مورد علاقه‌تان سفارش دهید. البته بستنی‌های این کافه نیز محبوبیت بسیاری دارند. بعلاوه سرآشپز این غذاکده، هر روز صبح پای گوشت خوک و براونی می‌پزند.

 

اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های پوکت

آدرس: 13/1Phahon Yothin Soi 5, Bangkok, Thailand

 

Landhaus

این بیکری جدید آلمانی-اتریشی، به خاطر محصولات استثنایی‌اش که در کوره بتونی و فولادی پخته می‌شوند شهرت دارد. انواع نان‌ها و شیرینی‌های روزانه این غذاکده، بسیار مورد توجه مردم محلی و گردشگران هستند. بعلاوه خوردن ساندویچ باگت مرغ و پستو، ساندویچ گوشت خوک دودی با پنیر، سالاد و گوجه فرنگی در کنار کاپوچینوی کف دار و داغ به شدت پیشنهاد می‌شود.

آدرس: 18Phahon Yothin Soi 5, Bangkok, Thailand

 

Rocca BKK

این انبار بزرگ که قبلا شرکت Casa Rocca بوده است، امروز به یک گالری و رستوران شیک و زیبا بدل شده است. نمای شیشه‌ای بزرگ، نور طبیعی زیادی را به فضای داخلی هدیه می‌دهد و به فضای باطراوت بیرونی دید دارد. در عین حال این کافه، محیطی آرامش بخش و دنج را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور بانکوک، سری هم به این کافه بزنید و از خوراکی‌های آن خصوصا یوزو اسپرسو (قهوه سرد همراه با آب یوزو)، استیک کبابی زغالی و سالاد سزار بهره مند شوید.

آدرس: 57Phahon Yothin Soi 11, Bangkok, Thailand

 

Bar Storia del Caffè

این کافه در Ari، سومین شعبه از این برند در سطح شهر به شمار می‌آید. این مکان فتوژنیک و مدرن که با گل‌ها و گیاهان سرسبز و اکسسوری‌های مدروزاحاطه شده، بسیار مورد علاقه اینستاگرامرها برای ثبت عکس‌های بی نظیر است. 

کف‌های صیقلی، پانل‌های چوبی و دیوارهای سبز رنگارنگ، زمینه‌ای جالب توجه را برای لذت بردن از طعم‌های کلاسیک اروپایی فراهم می‌کنند، خواه یک تابه سوسیس و تخم‌مرغ باشد یا پنه غذاهای دریایی.

درست مانند دیگر شعبه‌های این کافه، در اینجا نیز با یک منوی غنی که طیف گسترده‌ای از بشقاب‌های صبحانه، اسپاگتی، سوپها، سالادها و بشقاب‌های گوشت را شامل می‌شوند مواجه خواهید شد. البته اگر برای خوردن دسر به اینجا آمده‌اید، دسر توت‌فرنگی خامه‌ای را فراموش نکنید.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها در محله‌ی چینی‌های بانکوک

آدرس: 13,Soi Ari 4, Bangkok

 

Bonci

یک فنجان قهوه بنوشید و از خنک شدن و استراحت در این نقطه روشن و نورگیر لذت ببرید. Bonci در حال حاضر، یکی از بهترین قهوه‌های شهر را با قیمت‌هایی مناسب سرو می‌کند. قهوه‌های امضایی این کافه نظیر Dirty  و Bimbom Cream به شدت توصیه می‌شوند. اما کسانی که نمی‌خواهند قهوه بنوشند می‌توانند از سایر گزینه‌ها از جمله ماچای سرد و هوجیچا لاته، یوزوی ترش با لیمو و عسل بهره مند شوند.

گفتنی است این کافه شیک و مدروز که در جاده Phahon Yothin، روبروی BigC Saphan Khwai واقع شده است، از چهارشنبه تا یکشنبه و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ علاقمندان باز است.

آدرس: 1447,Phahonyothin Road, Samsen Nai, Phaya Thai, Bangkok 10400

 

Chu-Rose

این رستوران زیبا، ساده و شیک که دقیقا در کنار Bonci قرار دارد، غذاهای کاملا سفارشی و محبوب مانند نودل، کاری و کاسه برنج گوشت گاو و همچنین قهوه و کیک سرو می‌کند. این محیط، راحت و بسیار مناسب دورهمی‌های دوستانه است و قیمت‌ها نیز در اینجا منصفانه هستند. این مکان نیز همه روزه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ به روی علاقمندان باز است.

آدرس: 1477,BLU 395, Samsen Nai Road, Phaya Thai, Bangkok 10400

 

F.I.X. Coffee

ساکنان ساتورن، ممکن است با F.I.X آشنا باشند. حال این کافی شاپ اکنون با شعبه‌ای جدید در Soi Pradipat آماده پذیرایی از مشتریان وفادارش است. فضای سفید تمیز و کوچک و دنج داخلی در کنار میز و صندلی‌های چیده شده در محیط بیرونی، لحظاتی آرامش بخش و به دور از هیاهوی شهر را برای مخاطبان به همراه می‌آورند.

این محیط خلاقانه به سبک معاصر، از منویی کلاسیک برخوردار است. گفتنی است این کافه با قهوه سرد تهیه شده با دانه‌های تک منشا،  ماچا لاته یخی در کنار غذاهایی نظیر سالمون دودی (سالمون دودی، آووکادو، پنیر)، گوشت گاو و پنیر (بولونیز گاو، چهار پنیر، پیاز، جعفری) و نان موز برشته شده با کره سوخته و سس کارامل و سایر خوراکی‌های لذیذ به استقبال مشتریان می‌آید و ساعاتی به یادماندنی را در خاطرشان ثبت می‌کند.

 

۸ کافه‌ هیجان‌انگیز شبانه‌ در پاتایا

آدرس: 1/3,Soi Sala Daeng 1 , Silom, Bang Rak, Woof Pack, Bangkok 10500 Thailand

 

Fats and Angry

و در نهایت به این کافه رستوران بسیار جالب توجه می‌رسیم که دکوراسیون و تزئینات غذاهایش جان می‌دهد برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی. جالب است بدانید بسیاری از افراد، برای گرفتن سلفی‌های زیبا و خلاقانه به این غذاکده می‌آیند. در حقیقت سبک این مکان، غذاخوری‌های آمریکایی دهه 1950 را تداعی می‌کند. و اما به لحاظ خورد و خوراک باید گفت این کافه رستوران، بهترین برگرها و میلک شیک‌های شهر را سرو می‌کند. برگرها عمدتا از گوشت گاو استرالیایی بسیار تازه، پنیر آمریکایی و سایر مخلفات تهیه می‌شوند و چنان دل شما را بدست می‌آورند که بارها به این هوس می‌افتید که باز هم به این غذاکده بازگردید.

آدرس: Gump’s Ari, Soi Ari 4 Nua, Bangkok, Thailand 

۰۲ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران