معرفی بهترین هتل‌های محله‌ی پر جنب و جوش Ari در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی بهترین هتل‌های محله‌ی پر جنب و جوش Ari در بانکوک

قبل از اینکه بانکوک به شهری اینچنین شلوغ بدل شود، Ari محله‌ای شلوغ و پر جنب و جوش در میان محلی‌های شهر بود. حالا هم خانه‌های مسکونی زیادی دارد اما در بین گردشگران به داشتن کافه‌ها و رستوران‌های مختلف و البته غذاهای خیابانی متنوع مشهور است. هتل‌های زیادی نیز در این ناحیه وجود داشته و بد نیست با هم بهترین‌های این محله را از نگاه کاربران تریپ‌ادوایزر را مروری کنیم.

 


The Yard Hostel


شاید با دیدن دو ستاره در جلوی اسم این هتل، احساس کنید با جای سطح پایین و بدی مواجه هستید، اما این اقامت کوچک فوق‌العاده جذاب است. جایی خاص و دوست داشتنی که اقامت در آن می‌تواند روزهای خاطره‌انگیزی را برایتان رقم بزند. اتاق‌های این هتل ساده و در عین حال زیبایند و از سیستم تهویه هوا برخوردار بوده تا در گرم‌ترین روزها هم بتوانید از آن استفاده کنید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس آوانی در بانکوک

 

 

 The Yard Hostel

 


اما باغ زیبایی اتاق‌های هتل را احاطه کرده که جایی بسیار جذاب برای وقت گذرانی و دورهمی به حساب می‌آید و اینترنت رایگان در این مکان‌های عمومی هتل در دسترس است. یک مرکز نوشیدنی که غذا نیز سرو می‌کند، به صورت ۲۴ ساعته در حیاط به فعالیت مشغول بوده تا جمع‌های جوانانه هتل، تا دم صبح به تفریح مشغول شوند. در مجموع The Yard Hostel را برای جوانانی که خیلی اهل اقامت در جاهای لاکچری نیستند، به شدت پیشنهاد می‌کنیم. جایی زیبا، مدرن، ارزان قیمت و مناسب کسانی که تنها به سفر می‌روند یا زوج‌های جوان.

 

 

 The Yard Hostel

 


آدرس: 51 Phahonyothin Soi 5 , Phahonyothin Rd., Phaya Thai

 


VM1 Hostel


یکی دیگر از هتل‌های جذاب و جوان پسند که بیشتر شبیه یک رستوران بزرگ است که در بالا آن، اتاق‌هایی بسیار شیک برای مهمانان این هتل در نظر گرفته شده است. فضای این اقامتگاه مدرن و دوست داشتنی است و تا جای ممکن سعی شده تا از گیاهان مختتلف در آن استفاده شود. در این هتل دو دسته اتاق‌های خصوصی و جمعی در نظر گرفته شده که اتاق‌های جمعی برای کسانی است که واقعا می‌خواهند هزینه‌ی بسیار کمی برای اقامت در بانکوک پرداخت کنند. هر دو دسته اتاق‌ها در فضای خودشان حمام‌های بسیار خوبی داشته و اینترنت رایگان نیز در تمامی هتل جاری است.

 

تجربه‌ی اقامتی لوکس و شگفت‌انگیز در هتل شرایتون گرند بانکوک

 

 

 VM1 Hostel

 


از جذابیت‌های هتل رستوران آن است که تنوع بسیار خوبی از غذاهای تایلندی با طعمی عالی را در آن پیدا خواهید کرد. در فضای رستوران بازی‌های فکری زیادی نیز قرار داده شده تا بتوانید به صورت جمعی آن‌ها را بازی کنید.


آدرس: 815 Phaholyothin Soi 1, Samsen Nai, Phaya Thai

 


Vic3


هتلی زیبا و عالی برای اقامتی راحت در این منطقه از بانکوک که در کنار اتاق‌های بسیار زیبا و شیک، یک استخر روباز نیز دارد که می‌توانید در آن به تفریح مشغول شوید. این هتل تا ایستگاه ترن هوایی سانام پائو، تنها ۳ دقیقه پیاده‌روی راه است و از طریق آن به راحتی می‌توانید به بخش‌های مهمی از شهر دسترسی داشته باشید.
اتاق‌های این هتل همگی دارای تلوزیون، تهیوه هوای مطبوع، گاو صندوق و حمام‌های بسیار خوب است و دکور آن نیز با نورپردازی زیبا، فضایی ایده‌آل را پدید آورده که از از اقامت در آن لذت خواهید برد. اتاق‌ها همگی دارای مساحتی نسبتا مناسب با میز کار بوده که همراه با اینترنت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. Vic3 دارای یک رستوران بسیار عالی، صبحانه‌های خوب و همچنین محیط استراحت با مبلمان راحتی در لابی و تجهیزات مناسب در اطراف استخر است.

 

 

 Vic3

 


آدرس: 89 Phahon Yothin Soi 3, Phaya Thai, , Phaya Thai

 


The Quarter Ari by UHG


این هتل طبقات ۲۲ تا ۳۴ ساختمان Ari Hills را به خود اختصاص داده . بیشتر از اینکه شبیه به یک هتل باشد، شبیه به مجموعه‌ای از آپارتمان‌هاست که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. هر کدام از این آپرتمان‌ها بدون طراحی داخلی خاصی، کاملا ساده هستند اما از پنجره‌شان می‌توانید نمایی زیبا از شهر را مشاهده کرده و همچنین در محیطی آرام و بسیار عالی به استراحت مشغول شوید. اتاق‌ها امکانات کامل از جمله تجهیزات آشپزخانه، سرویس حمام بسیار عالی، تلوزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین اینترنت رایگان دارند.
بخش بسیار جذاب این هتل، استخر بدون لبه‌ی آن است که در دسترس تمامی مسافران آن قرار دارد. استخری در بالاترین طبقه هتل که به نمایی زیبا از شهر مجاور است و شنا در آن لذتی متفاوت دارد. یک استخر مختص کودکان، امکانات تردد تا فرودگاه، اتاق جلسات تجاری و امکانای از این دست نیز در Quarter در نظر گرفته شده است.

 

بهترین هتل‌های بانکوک برای سفرهای خانوادگی همراه با کودکان

 

 

 The Quarter Ari by UHG

 


آدرس: 428 Phahonyothin Soi 10 Phahonyothin Road Samsaen Nai Phaya Thai, Phaya Thai

۲۱ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران