معرفی بهترین بازارهای شبانه بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی بهترین بازارهای شبانه بانکوک

بانکوک بهشت عاشقان خرید است اما بهترین حالت آن خرید از کنار خیابان است. صرف نظر از این که کجا هستید و انتظار دارید چه چیزی برای خرید پیدا کنید دستفروشان بانکوکی از پوشاک گرفته تا لوازم مورد نیاز روزمره را با قیمت‌های پایین و باورنکردنی به فروش می‌رسانند. این موضوع به حدی ا‌ست که برخی از برجسته‌ترین بازارهای جنوب شرقی آسیا را در بانکوک می‌توان پیدا کرد. در سفر با تور تایلند حتما سری به بهترین بازارهای شبانه بانکوک بزنید.

 

بازار شبانه JJ Green

این بازار شبانه تنها در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه اسکای‌ترن مچیت واقع شده و دسترسی به آن واقعا راحت است. این بازار به دلیل وسعت جمع و جورش یکی از محبوب‌ترین بازارهای شبانه شهر است زیرا گردش در آن آنقدرها که انتظار دارید زمان نمی‌برد. با این که جی‌جی گرین بازار بزرگی نیست اما سوغاتی‌ها و اجناس ارزان خوبی در آن پیدا می‌شود. انواع لباس‌های ارزان، لوازم دکوراسیون منزل و تزئینی، زیروآلات تقلبی از اجناسی هستند که اینجا پیدا خواهید کرد. به علاوه گروه‌های خیابانی در گوشه و کنار آن برنامه زنده اجرا می‌کنند.

 

تجربه‌ی خریدی ارزان در مراکز خرید و بازارهای بانکوک

JJ Green 

 

  • آدرس:  1 Kamphaeng Phet 3 Rd, Chatuchak, Chatuchak Bangkok, 10900, Thailand
  • تلفن: +66865679959

 

بازار آخرهفتگی چاتوچاک

بازار شبانه چاتوچاک که آخرهفته‌ها برپا می‌شود از پر رونق‌ترین بازارهای آسیاست چه برسد به بانکوک. با این همه وسعت زیاد بازار و تنوع اقلام عرضه شده در آن باعث شده تا این بازار از تجربه خرید صرف به جایی برای گشت و گذار و درک ابعاد دیگر زندگی مردم تبدیل شود. در این بازار می‌توانید در کافه‌های خیابانی از انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه هر چیزی دوست داشتید بخرید و بخورید و خستگی خرید و پیاده‌روی طولانی را درمان کنید. اگر به فکر خرید سوغاتی هستید می‌توانید در اینجا صنایع دستی، انواع لباس‌های ارزان قیمت، صابون و مواد شوینده و مراقب پوست سنتی و گیاهی، زیورآلات و هر چیزی که فکرش را می‌کنید پیدا کرده و با قیمت‌های باورنکردنی برای عزیزان‌تان بخرید. برای رسیدن به اینجا به اسکای‌ترن موچیت بروید و سپس علائم را دنبال کرده و همراه مردم کوله به دست روانه شوید.

 

تور بانکوک ، از کشف هنر تایلند تا بازارگردی

 چاتوچاک

 

  • آدرس:  Kamphaeng Phet 2 Road, Khwaeng Chatuchak, Khet Chatuchak Krung Thep Maha Nakhon, 10900, Thailand

 

بازار گل (Pak Khlong)

احتمالا در فهرست خرید کم‌تر کسی خرید گل آن هم از بازار گل باشد. اما توصیه می‌کنیم حتما قبل از ترک بانکوک از این بازار گل دیدن کنید. به شما قول می‌دهیم هرگز در عمرتان این مقدار گل را در تنوع و رنگ‌های مختلف یک جا و در کنار هم ندیده‌اید. این بازار تمام روزهای هفته به صورت شبانه‌روزی باز است. اما اوج شلوغی و جنب و جوش را نیمه‌های شب وقتی که بار گل‌های جدید و روز می‌رسند باید ببینید. این زمانی‌ست که فروشگاه‌های گل‌فروشی، و گل فروش‌های محلی برای خرید گل‌های تازه به این بازار سرازیر می‌شوند. ساده‌ترین راه برای رسیدن به این بازار اینست که خودتان را به ایستگاه متروی اسکای‌ترن Saphan Taksin برسانید و از آنجا تاکسی بگیرید.

 

 Pak Khlong

 

  • آدرس: Khwaeng Wang Burapha Phirom, Khet Phra Nakhon Krung Thep Maha Nakhon, 10200, Thailand

 

بازار شبانه Liab Duan

مقرون به صرفه بهترین کلمه‌ای است که می‌توان با آن این بازار را توصیف کرد. بسیاری از بازارهای بانکوک توسط میلیون‌ها توریستی که همه ساله به این شهر سفر می‌کنند کشف شده‌اند اما به نظر می‌رسد لیاب دوان یکی از آن‌ها نباشد. با این که در اصل لیاب  دوآن یک بازار شبانه است اما در تمام شبانه‌روز و در تمام هفته فعالیت می‌کند. بنابراین اگر تنها یک روز هم در بانکوک باشید باز هم شانس رفتن و استفاده کردن از فضای این بازار را خواهید داشت. این بازار در حومه قرار گرفته به همین دلیل از مسیر گشت و گذار توریست‌ها به دور مانده است. شما در اینجا می‌توانید انواع محصولاتی مثل لباس‌ها، لوازم جانبی، زیورآلات و لوازم دیگری از این دست را در این بازار پیدا کنید. عموما جوانان عاشق لباس و مد به این بازار می‌روند تا خریدهایی با قیمت‌های مناسب انجام دهند.

 

دسرهای خوشمزه را در این ۷ کافه‌ی معروف بانکوک میل کنید

 Liab Duan

 

  • آدرس: Khwaeng Tha Raeng, Khet Bang Khen Krung Thep Maha Nakhon, 10230, Thailand
  • تلفن: +66925509992

 

Asiatique

این مرکز خرید که به جای اجناس تقلبی و لوازم روزمره ضروری، طیفی از لباس‌های منحصر به فرد جذاب را بدون مزاحمت دستفروش‌ها و شلوغی ناشی از تردد آن‌ها ارائه می‌دهد. Asiatique بیشتر شبیه مرکز خرید روباز است تا بازار، و این تجربه خرید در اینجا را لذتبخش‌تر می‌کند. البته رسیدن به این مرکز خرید کمی دشوار است. در ابتدا برای رسیدن به Saphan Taksin سوار اسکای‌ترن خط سیلوم شوید. سپس با قایق سریع خودتان را به این بازار برسانید.

 

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه در منطقه چیدلوم بانکوک

 Asiatique

 

  • آدرس: Asiatique The Riverfront, 2194 Charoen Krung Road, Wat Phraya Krai, Bang Kho Laem, Bangkok, Thailand,
  • تلفن: +66 02 108 4488
۰۷ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران