معرفی بهترین رستوران‌های هندی در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی بهترین رستوران‌های هندی در بانکوک

در اولین سفرتان با تور تایلند به بانکوک، احتمالا این سوال برایتان پیش بیاید که چرا این تعداد رستوران هندی در تایلند وجود دارد. از قرن دوم میلادی که بوداییست‌های زیادی از هند به تایلند آمدند، مردم زیادی از آن کشور پهناور در تایلند زندگی کرده و حالا به نوعی آن‌ها را تایلندی-هندی در نظر می‌گیرند. اما موج دوم مهاجران از هند به تایلند، در قرن بیستم و در زمان اوج گرفتن تایلند به عنوان یک کشور گردشگرپذیر شکل گرفت.
حالا جمعیت هندی‌های بانکوک آنقدر زیاد است که حتی یک محله به نام هند کوچک در آن شکل گرفته و رستوران‌های هندی کوچک و بزرگ مختلفی در این شهر می‌بینید که هم برای گردشگران در نظر گرفته شده‌اند و هم برای جمعیت هندی یا هندی-تایلندی بانکوک. از میان این رستوران‌ها ما ۵ نمونه‌ی برتر در بانکوک را برایتان جدا کرده‌ایم تا امروز معرفی کنیم.

 


رانگ محل


بسیاری بر این عقده‌اند که رانگ محل بهترین رستوران هندی در تمام تایلند است. این مکان لوکس بهترین غذاهای کلاسیک هندی را به شکلی بسیار زیبا در محیطی دیدنی سرو می‌کند. خوبی‌های رانگ محل به واسطه بودن در بالاترین نقطه هتل رامبراند و نمای بسیار زیبایی که از پنجره‌هایش پیداست، بهتر نیز می‌شود. تمامی دست‌اندرکاران رستوران لباس‌های محلی می‌پوشند و دکور داخلی آن نیز با تمام لاکچری و زیبا اما به سبک هندی است تا همه چیز برای یک تجربه هندی از غذاهای پرادویه و خوشمزه آماده باشد.

 

کافه‌ها و رستوران‌هایی با تم کارتونی، برای یک بعد از ظهر کودکانه در بانکوک

 

 

 رانگ محل

 


آدرس: 19 Sukhumvit Soi 18

 


Indus


این رستوران نسبتا تازه تاسیس جذاب و کوچک با طراحی چوبی و خاصش که همیشه در آن نوای موسیقی زنده‌ی هندی در حال پخش است، بیشتر از اینکه شما را وارد فضای یک رستوران کند، شما را به فیلم‌های هندی خواهد برد. اگر اهل موسیقی و رقص و جنب و جوش نیستید، باید رستوران دیگری را انتخاب کنید، چون در این محل همیشه همه در حال جشن و شادی هستند و در کنارش از منوی این رستوران غذاهای کشمیری عالی سفارش می‌دهند. اگر چه رستوران تازه تاسیس است، اما بنای این محل قدیمی بوده که آن را بازسازی و به شکل حاضر در آورده‌اند. نکته دیگر اینکه در میان تمام غذاهای هندی که در منو می‌بینید، چند نمونه غذای تایلندی-هندی نیز گنجانده شده است.

 

 

 Indus

 


آدرس: 71 Sukhumvit Soi 26

 


Mrs. Balbir's


بیش از ۴۰ سال است که این رستوران در بانکوک کار می‌کند و احترام زیادی در شهر به دست آورده و در جایی به خطوط هوایی تایلند کمک کرد تا بتوانند غذاهای هندی خاصی درست کرده و در پروازهایش به فروش برسانند. این رستوران دو منوی مجزا برای گیاه‌خواران و مشتریان عادی داشته که در آن غذاهای هندی پونجابی درج شده است. غذاها کیفیت بسیار خوبی داشته و با قیمتی مناسب نیز به فروش می‌رسند که باعث می‌شود همه بتوانند غذاهای هندی خوب را در بانکوک بچشند. نکته‌ی جذاب دیگر اینکه، این رستوران در آخرین یکشنبه از از هر ماه، یک تور کوتاه از هند کوچک در محله برگزار می‌کند که در نهایت به صرف غذا در رستوران ختم می‌شود. یک گردش جذاب و آموزنده به همراه غذایی خوشمزه.

 

۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

 

 

 Mrs. Balbirs

 


آدرس: 155/1-2 Sukhumvit Soi 11

 


Dosa King


این رستوران تمام گیاهی، یکی از انتخاب‌های بسیار خوب برای گیاه‌خواران در بانکوک است، مخصوصا اگر به غذاهای هندی علاقه‌مند باشند. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی عقیده دارند که بهترین دوساس –غذای هندی محبوب- را در این رستوران می‌توانید سفارش دهید. غذایی با ترکیب عدس و برنج که طعمی عالی دارد. منوی این رستوران بسیار متنوع و عالی است و در کنار غذاهای همیشگی، چند غذا و سالاد فصلی نیز در آن گنجانده می‌شود.

 

 

 Dosa King

 


آدرس: 153/7 Sukhumvit Soi 11/1

 


Indian Hut


این رستوران از بیرون به شدت شبیه به پیتزا هات معروف است. اما جدا از این لوگوی عجیب، Indian Hut به هیچ وجه شبیه به آن فست فود نبوده و یک رستوران بسیار خوب با غذاهای هندی و تایلندی-هندی است. این رستوران نیز جدا از غذاهای گوشتی، یک منوی گیاهی و همچنین غذاهایی بدون سیر یا پیاز نیز دارند. در مجموع Indian Hut یکی از بهترین انتخاب‌ها در بانکوک است که هم غذاهای خوشمزه و عالی به روی میز می‌برد، هم محیط خوبی دارد و هم قیمت‌های مناسبی دارند.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها در محله‌ی چینی‌های بانکوک

 

 

 Indian Hut

 


آدرس: 311/2-5 Suriwongse Rd.

۱۶ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران