معرفی بهترین اسپا هتل‌های بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی بهترین اسپا هتل‌های بانکوک

بانکوک ممکن است به خاطر بناهای با شکوه بودایی، کافه‌های آخر شبی و بازارهای جذاب مورد توجه و استقبال گردشگران سراسر دنیا قرار گرفته باشد اما همچنین به دلیل آبگرم کامل و معالجات معجزه آسا نیز شهرت دارد. هنر ماساژ تایلندی بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت داشته و هنوز هم برای هر گردشگری که با تور بانکوک از پایتخت این کشور بازدید می‌کند یک کار ضروری است. بانکوک مقصد بی‌نظیر هتل‌های اسپا با درمان‌های باستانی، یوگا و غذاهای سالم است که ما در این مقاله به معرفی بهترین‌های شهر می‌پردازیم.

 

Ariyasom Villa

این بوتیک هتل زیبا با ۲۴ اتاق جذاب و روح‌نواز درست در کنار جاده سوخومویت در مرکز شهر واقع شده است. ممکن است فضای خارج از هتل شلوغ باشد اما آریاسوم ویلا پناهگاهی است که آرامش و استراحت را به گردشگران تور تایلند ارائه می‌دهد. نکته مهم در اینجا برای افرادی که به دنبال آرامش و استراحت هستند امکانات ویژه و منحصر به فردی تدارک دیده شده که می‌توانند استفاده کنند. اسپای Som Sen کوچک است اما با سه اتاق کاملا خصوصی، یک اتاق بخار گیاهی و جکوزی به همراه یک سالای روباز برای ماساژ تایلندی و دروس مدیتیشن با یک راهب بودایی در دسترس مهمانان قرار گرفته و در حد خود امکانات بی‌نظیری را فراهم آورده است.

 

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تایلند

آدرس: 65 Sukhumvit 1 Alley, Khlong Toei Nuea, Watthana, Bangkok 10110, Thailand

 

Well Hotel Bangkok

اگر از مشکلی رنج می‌برید و نیاز به ماساژهای درمانی منظم و حساب شده دارید این هتل به شما نوید یک برنامه سلامتی را می‌دهد تا شما را به سلامت کامل برگرداند. به مرکز تناسب اندام یا استخر نمک آن‌ها در پشت بام بروید و یا کلاس‌های رقص لاتین دوچرخه سواری در آب شرکت کنید. برنامه‌های درمانی این هتل تنها شامل اسپا و ورزش نمی‌شود بلکه آن‌ها فراتر رفته و غذاهای سالم و ارگانیکی مثل پوملو، انار و سالاد مرغ برای درمان مشکلات سلامتی خاص از جمله میگرن و التهاب را در Eat Well Café سرو می‌کند.

آدرس: 57 Witthayu Rd, Lumphini, Pathum Wan District, Bangkok 10330, Thailand

 

Okura Prestige Bangkok

استراحت و امکانات اسپا به معنی داشتن اتاق‌ها و محل اقامتی بدون سرگرمی نیست. برعکس آکورا یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید در بانکوک پیدا کنید.این هتلی ۵ ستاره در جاده سوخومویت است که با ارائه روزنامه، پخش فیلم‌های سینمایی شیرینی پزی در داخل هتل، و همینطور چای بعدازظهر، اقامتی راحت و دلچسب را ارائه می‌دهد. به علاوه آبگرم مجلل آن از روش‌های ماساژ ژاپنی و چای‌ها و روغن‌های ارگانیک استفاده می‌کند، در حالی که استخر بی‌نظیر آب نمک بهترین منظره شهر را دارد. در استخر آب نمک شما می‌توانید خستگی عضلانی بدن‌تان را از تن بیرون کنید و مغناطیس جربان در بدن‌تان را تنظیم کنید. شما در اینجا می‌توانید اقامتی کاملا درمانی و لوکس و آرامشبخش را تجربه کنید.

 

۱۰ باغ وحش از هیجان‌انگیز در تایلند

آدرس: 57 Witthayu Rd, Lumphini, Pathum Wan District, Bangkok 10330, Thailand

 

Lancaster Bangkok

این هتل لوکس و همه چیز تمام تمرکز خود را بر روی ورزش و تناسب اندام گذاشته و با امکاناتی مثل سالن ورزشی عالی شامل یک منطقه کاملاً سنگین وزن، دستگاه‌های قلب و یک برنامه کامل از کلاس‌ها شامل یوگا، شکم، تمرینات دوره بارداری و جلسات TRX می‌شود. در حمام سفید یونی ماساژ عمیق بگیرید و تمام منافظ زیر پوست را پاکسازی کنید سپس در استخر آب گرم نمک هیمالیا به آرامش برسید و در نهایت همچون گربه‌ای ملوس و خوابالود در اتاق‌تان بخواب بروید.

آدرس: Lancaster Bangkok Hotel, 1777 Phetchaburi Rd, Bangkapi, Huai Khwang, Bangkok 10310, Thailand

 

The St. Regis Bangkok

این یکی از بهترین هتل‌های شهر است که برای هر سلیقه‌ای امکاناتی در نظر گرفته. از رینگ بوکس برای مهمانان هیجانی گرفته تا سالن اسپا و ماساژ، انتخاب‌ها مختلف است. یک استخر روباز پیچیده با کوکتل‌هایی گوارا و هشت رستوران و بار برتر بخشی از تمام چیزهایی هستند که در قالب یک مجموعه در دسترس قرار داده شده است. آبگرم Clinique La Prairie برای شجاعان یک حمام مجموعه هیدرولیکی و حتی آب درمانی از جمله درمان‌ها اینجا هستند.

 

معرفی شهر قدیمی پوکت در تایلند

آدرس: 159 Rajadamri Road, Pathum Wan District, Bangkok 10330, Thailand

 

COMO Metropolitan Bangkok

این هتلی شگفت‌انگیز است که با منوی سلامتی گسترده‌ای که در رستوران هتل، Glow سرو می‌شود ، از داخل احساس راحتی و همینطور سالم‌سازی را ایجاد می‌کند. این غذاها با تخصص در وعده‌های غذایی و آب میوه‌های سبک، همه غنی از آنزیم‌های مفید، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و هدف آنها افزایش سطح انرژی است. در اینجا اقامت کنید و روزانه از یوگا رایگان‌، آموزش خصوصی و جلسات مراقبه هدایت شده به همراه ماساژ عالی تایلندی و درمان‌های گوینو بهره‌مند شوید.

آدرس: 27 S Sathorn Rd, Thung Maha Mek, Sathon, Bangkok 10120, Thailand

۱۵ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران