بهترین هتل‌های مقرون به صرفه در منطقه چیدلوم بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین هتل‌های مقرون به صرفه در منطقه چیدلوم بانکوک

منطقه چیدلوم در بانکوک یکی از نقاط تجاری برجسته شهر است که در آن هتل‌های عالی زیادی وجود دارد اما این که در سفر با تور تایلند در بانکوک به دنبال هتلی عالی با قیمت‌های مقرون به صرفه باشید، چیزی نیست که به وفور شاهد آن باشید. با این همه هتل‌های مقرون به صرفه‌ای در چیدلوم وجود دارند که نه تنها در خود محله ویژگی‌ها و امکانات بسیار جذاب و خوبی ارائه می‌دهند بلکه در سطح شهر شناخته شده هستند. به علاوه با استفاده از حمل و نقل عمومی جاهای دیدنی اطراف در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 

 

Courtyard by Marriott Bangkok

کورت‌یارد ماریوت هتلی باشکوه، مدرن و با یک موقعیت قرارگیری عالی در فاصله کمی از جاده اصلی راتچادامری است. با این همه آنقدری از خیابان و ترافیکش فاصله دارد که صدای ماشین‌ها آرامش اقامتگاه را بر هم نزند. شما در این هتل دوستانه و صمیمی و خیلی تمیز کاملا احساس راحتی خواهید کرد. کارکنان هتل مهربان و خوش‌برخورد هستند و با شما به احترام همراه با صمیمیت رفتار می‌کنند. به علاوه با استفاده از ایستگاه متروی BTS Skytrain می‌توانید در کم‌تر از ده دقیقه به منطقه مرکز خرید سیام یا منطقه تجاری سیلوم بروید. به علاوه در اطراف هتل طیفی از رستوران‌ها و کافه‌های برجسته وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها وقت بگذرانید.

 

معرفی بهترین هتل‌های محله‌ی پر جنب و جوش Ari در بانکوک

 

 

Courtyard by Marriott

 

 

آدرس: 155/1 Soi Mahadlekluang 1, Lumphini, Bangkok 10330, Thailand

تلفن: +66 2 690 1888

 

 

Cape House Serviced Apartments

همانطور که از نام این اقامتگاه پیداست، کیپ هاوس مجموعه هتلی پیشرفته در این منطقه از بانکوک است که در نزدیکی منطقه خرید سیام، بسیاری از سفارتخانه‌های بزرگ و برج‌های اداری در سیلوم و پلونچیت قرار گرفته است. خیابان لانگسوان جایی که هتل در آن قرار دارد خود شلوغ و پر رفت و آمد بوده و پر از رستوران‌ها و کافه‌های مختلف است. اول این خیابان شما مرکز خرید Chit Lom Shoppin Mall را در دسترس دارید انتهای آن نیز به بزرگ‌ترین فضای سبز شهر یعنی پارک لومپینی خواهید رسید. به علاوه ایستگاه‌های متروی چیت لوم و راتچادامری هر دو با یک پیاده‌روی کوتاهی در نزدیکی شما هستند. بنابراین حتی اگر اولین سفرتان به بانکوک باشد هم باز گردش در شهر برایتان آسان خواهد بود.

 

 

Cape House Serviced

 

 

آدرس: 43 Soi Langsuan, Ploenchit Road, Lumpini, Pathumwan, , Pathumwan, 10330 Bangkok, Thailand

تلفن: +66 2 658 7444

 

 

Centre Point Langsuan

سنتر پوینت در چیدلوم با یک موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی در جاده لانگسوان قرار گرفته که نه تنها پر از دار و درخت و زیباییست بلکه از چیت لوم و پلئوم چیت به پارک لومپینی و منطقه تجاری Sathorn متصل می‌شود. شما با اقامت در این هتل می‌توانید تعطیلاتی آرام و متعادل را تجربه کنید. به علاوه همانطور که بالاتر اشاره کردیم لانگسوان یک خیابان پر رفت و آمد است که سراسر آن را انواعی از کافه‌ها و رستوران‌ها پوشانده‌اند. به طوری که جدا از هتل و امکاناتش شما در محیط اطراف هتل نیز به هر چیزی که نیاز داشته باشید اعم از خوراکی و نوشیدنی تا سرگرمی را در دسترس خواهید داشت. در این هتل ۵ نوع اتاق مختلف وجود دارد که از ۴۰ متر شروع شده و بزرگ‌تر می‌شوند.

 

معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس آوانی در بانکوک

 

 

Centre Point Langsuan

 

 

آدرس: 60 Lang Suan 1 Alley, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 10330, Thailand

تلفن: +66 2 657 2400

 

 

Rongratana Executive Residence

رنگراتانا یک بوتیک هتل بسیار پرطرفدار در منطقه تجاری پلوئن‌چیت است که در فاصله ده دقیقه‌ای از ایستگاه متروی BTS Skytrain در چیت لوم قرار دارد. در این منطقه، بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ مانند سنترال چیت لوم، سنترال ورلد و آمارین پلازا در دسترس شما هستند. به علاوه چندین رستوران برتر بانکوک در این منطقه قرار گرفته‌اند که خیال شما را از بابت یافتن جایی برای بهترین غذاها راحت می‌کنند. این هتل ۲۲ اتاق و سوییت، با سوییت دو خواب لوکس، و سوییت سه خواب رویال ارائه می‌دهد.

 

 

Rongratana Executive

 

 

آدرس:  64 Soi Lang Suan, Ploenchit Rd, Patumwan, Lumpini, Bangkok 10330, Thailand

تلفن: +66 2 255 0059

 

 

Grande Centre Point Hotel Ploenchit

باغ آبی گرند سنتر پوینت شما را از مرکز شلوغی شهر جدا کرده و به منطقه‌ای خصوصی و گرم دعوت می‌کند. کارکنان هتل بسیار آرام و خوش‌برخورد هستند و پذیرایی آن‌ها نیز عالی‌ست. رستوران در طبقه همکف قرار دارد که در آن می‌توانید از صبحانه‌های رنگی تایلندی لذت ببرید و برای ناهار و شام از بوفه غذای بین‌المللی a la carte چیزی برای خوردن سفارش دهید. به علاوه امکاناتی مثل استخر شنا، جکوزی، سالن بدنسازی و سونا نیز در همان طبقه اول قرار گرفته‌اند که به آن‌ها دسترسی دارید. بچه‌ها نیز در این هتل امکانات رفاهی خاص خودشان مثل استخر شنا، زمین بازی و یا اتاق بازی‌های ویدئویی را دارند.

 

بهترین هتل‌های بانکوک برای سفرهای خانوادگی همراه با کودکان

 

 

Grande Centre Point

 

 

آدرس: 100 Witthayu Rd, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon 10330, Thailand

تلفن: +66 2 055 9000

۱۹ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران