در بوفه باربیکیوی بانکوک مقرون به صرفه بخورید

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
در بوفه باربیکیوی بانکوک مقرون به صرفه بخورید

احتمالاً هیچ چیز بهتر از خوردن غذا به هر اندازه‌ای که دلتان می‌خواهد و با یک قیمت مشخص و بسیار مقرون به صرفه در یک سفر اقتصادی با تور تایلند نیست. به همین دلیل است که ما یک رستوران بوفه باربیکیوی عالی را به شما معرفی می‌کنیم. خوشبختانه در سراسر بانکوک تعداد زیادی رستوران وجود دارد. به محض روشن شدن کباب‌ها، رژه‌ای از غذاها برای یک تجربه سرگرم‌کننده و تعاملی ظاهر می‌شود که برای یک محیط گروهی عالی است. برخی از رستوران‌ها در باربیکیو به سبک کره‌ای تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر یک تجربه فوق‌العاده موکاتا را به شما ارائه می‌دهند. در هر صورت، در این سبک غذا خوردن رستوران‌ها گوشت و سبزیجات تازه‌ای سرو می‌کنند تا بتوانید آنها را دقیقاً مطابق میل خود بپزید و بخورید. چه به دنبال مکان مناسبی برای صرف غذا با خانواده باشید یا با گروهی از دوستان، شاید هم یک فرد خاص، در اینجا لیست بهترین بوفه باربیکیوهای بانکوک وجود دارد که هم ذائقه و هم شکم شما را در تور تایلند خوشحال می‌کند.

 

بوفه باربیکیوی بهترین گوشت گاو، Best Beef

وقتی بگوییم بهترین گوشت گاو، Best Beef محبوب‌ترین رستوران بوفه باربیکیو محلی در بانکوک است، اغراق نکرده‌ایم. هر روز از لحظه باز شدنش، هم محلی‌ها و هم خارجی‌ها صف می‌کشند تا اینجا یک میز گیر بیاورند. این رستوران عظیم و نیمه باز دارای طیف وسیعی از غذاها، از گوشت گاو و خوک گرفته تا مرغ تریاکی و انواع غذاهای دریایی است. همانطور که از نام آن پیداست، گوشت گاو در اینجا نسبت به قیمت دیگر رستوران‌ها و غذاها بهترین است. اما غذاهای دریایی، به خصوص میگوهای رودخانه‌ای خوشمزه را هم از دست ندهید و اینکه اگر کمی ماجراجو هستید، جگر خوک و زبان گاو را امتحان کنید. در این صورت بی‌نهایت مزه آن را دوست خواهید داشت. مجموعه‌ای از سبزیجات و غذاهای پخته شده مانند سیب‌زمینی سرخ کرده و ناگت مرغ نیز در دسترس است، بنابراین شما تنوع زیادی برای انتخاب دارید. با شروع قیمت از ۳۰۰ بات تایلند می‌توانید هر چیزی را که بخواهید، بدون هیچ محدودیتی، به مدت دو ساعت میل کنید. اگر می‌خواهید شکم خود را در تور بانکوک به حداکثر ظرفیت خود پر کنید، در حالی که با دوستان و خانواده‌تان معاشرت می‌کنید، این جا مکان عالی است.

 

بانجی جامپینگ در تایلند

ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا جمعه، از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱۲ شب و روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب.

آدرس: 1490, 2 Sukhumvit Road, Khwaeng Phra Khanong, Khet Khlong Toei, Bangkok 10110

رستوران کوسیره، Kosirae

کوسیره یکی دیگر از بوفه باربیکیوهای کره‌ای محبوب در بانکوک است. این رستوران که در قلب Thonglor واقع شده است، رستوران کره‌ای باربیکیوی خوبی برای افراد محلی و خارجی به شمار می‌رود. بنابراین، برای نشستن، به خصوص در تعطیلات آخر هفته، کمی صبر کنید. اما با غذاهای خوشمزه، کارکنان دقیق و قیمت مقرون به صرفه، ارزش صف طولانی را دارد. مقدار بانچانی که به یکباره روی میز می‌خورد ممکن است در ابتدا ترسناک باشد، اما پس از سرو گوشت و گوشت خوک ترشی شده، تا زمانی که محدودیت زمانی نود دقیقه‌ای خود به پایان نرسد، نمی‌توانید دهان خود را با غذاهای خوشمزه پر نکنید و کنار بکشید. می‌توانید با بی‌بی‌باپ معروف آنها بروید یا بیشتر به سمت تنقلات کره‌ای با کیک برنجی tteokbokki و پیتزای کره‌ای بروید. اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، منوی غذاهای دریایی را انتخاب کنید که همه چیز می‌توانید در آن بیابید و بخورید. این منو شامل مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از غذاهای دریایی تایلندی، مانند میگو و ماهی مرکب است.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۱۰ شب

آدرس: 97 99 Thong Lo Rd, Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok 10110

باربیکیو پالانچای، Palanchai BBQ

بهترین بوفه باربیکیو در بانکوک از دیدگاه بسیاری از گردشگران تور تایلند باربیکیو پالانچای است. پالانچای در واقع یکی دیگر از مکان‌های مورد علاقه مردم محلی این شهر محسوب می‌شود. این مکان به مدت ۲۳ سال مداوم باز بوده و هنوز هم در حال رشد است. یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باعث می‌شود مردم دوباره به این رستوران برگردند، سسی است که از دانه‌های کنجد استفاده می‌کنند. مخلوط سیر، لیمو و ادویه در سس، آن را به قدری خوشمزه می‌کند که میل شما را بیشتر و بیشتر خواهد کرد. محلی‌هایی که بررسی کرده‌اند، می‌دانند که طعم این سس آنقدر منحصر به فرد است که نمی‌توانید چنین چیزی را در رستوران‌های دیگر پیدا کنید. برخی دیگر نیز گفته‌اند که گوشت خوک کبابی ترشی شده بسیار نرم و دلچسب است و قورت دادن آن را بسیار آسان می‌کند. به گفته مردم محلی، برخی از گزینه‌های غذاهای دریایی در آنجا شگفت‌انگیز هستند و غذایی که به شدت توصیه می‌شود که در این رستوران سفارش داده و میل کنید، صدف‌های سرخ شده ترد است. رستوران پالانچای تمیز و مدرن است و شما می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید در داخل فضای بسته با تهویه مطبوع بنشینید یا در فضای باز.

 

زیباترین مناطق استوایی تایلند برای سفر

ساعات کاری: روزهای دوشنبه تا جمعه، از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۹ و نیم شب، شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹ و نیم شب

آدرس: 136, Chok Chai 4 Soi 54, Lat Phrao, Bangkok 10230

باربیکیو سئول، Seoul BBQ

سئول باربیکیو یک باربیکیوی کره‌ای معمولی است که در آن می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید غذاهای تند و خوشمزه بخورید. منوی این رستوران شامل طیف گسترده‌ای از غذاهای سنتی کره‌ای، از بیبی باپ و کیمباپ، و همچنین گوشت گاو، گوشت خوک و غذاهای دریایی کبابی است. میزان طعم شیرین و خوش طعم گوشت و همچنین تنوع بانچان به طرز دلپذیری بسیار زیاد است. فراموش نکنید که سبک سام را امتحان کنید. گوشت و کمی کیمچی را در کاهو بپیچید تا مانند یک حرفه‌ای غذا بخورید. این غذای گوشتی را با سوپ یا خورش جلبک دریایی به عنوان پاک کننده کام همراه کنید. غذای خود را با ساندویچ شیرین کره‌ای شکل ماهی سامانکو به پایان برسانید. به خاطر داشته باشید که بوفه باربیکیو همه چیز در سئول باربیکیو برای حداقل دو نفر در دسترس است. بنابراین، مطمئن شوید که تمام خانواده و دوستان را با خود همراه می‌کنید و یک جشن بزرگ را در کنار هم داشته باشید.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: 54 Asok Montri Rd, Khlong Toei Nuea, Watthana, Bangkok 10110

بوفه باربیکیو آکا، AKA

اگر بیشتر به کباب‌پزی به سبک ژاپنی علاقه دارید، بوفه باربیکیوی آکا بهترین جا برای رفتن است. این رستوران بوفه باربیکیو در بانکوک دارای مجموعه‌ای عالی از گوشت گاو، گوشت خوک و غذاهای دریایی است که می‌توانید خودتان روی یک کباب‌پز زغالی آنها را کباب کنید. سه گزینه بوفه برای انتخاب وجود دارد، از جمله پکیج Meat Lover که قیمتش از ۳۹۹ بات تایلند شروع می‌شود، پکیج معمولی که قیمتش از ۵۹۹ بات و پکیج پرمیوم که قیمتش از ۹۹۹ بات تایلند آغاز می‌شود. اگر بخواهید یک شام معمولی با دوستان خود بخورید، پکیج Meat Lover گزینه بهتری است. اما اگر می‌خواهید آن را به سطح بعدی ببرید، توصیه می‌کنیم گزینه Premium را امتحان کنید زیرا شامل غذاهای بیشتری است که می‌توانید از بین آنها انتخاب‌های بیشتری داشته باشید. علاوه بر این، از بریسکت واگیو استرالیایی و گوشت گاو آنگوس نیز تشکیل شده که به امتحان کردنش می‌ارزد. آن بوی شیرین کباب! حتی فکر کردن به این بوفه‌های باربیکیو در بانکوک هم باعث می‌شود شکممان غرغر کند.

 

بهترین جزایر تایلند برای بازدید

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ۹ و نیم شب

آدرس: بسیاری از شعب در سراسر بانکوک.

CentralWorld, 4 Ratchaprasong Road, Pathum Wan, Bangkok 10330

 

در تور تایلند انواع مختلفی از گوشت‌های کبابی وجود دارد، اما مو پینگ (گوشت خوک) و گی‌پینگ (مرغ) از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. برخی از گوشت‌ها چاشنی هستند، در حالی که برخی دیگر ساده هستند. همچنین می‌توانید انواع سس‌ها را به سلیقه خود اضافه کنید. گاهی اوقات گوشت را با یک کیسه خائو نیائو (برنج چسبنده) همراه می‌کنند تا صبحانه‌ای سیرتر داشته باشند. برنج چسبنده مقداری کربوهیدرات اضافه می‌کند و می‌توان آن را به راحتی با انگشتان خود خورد. شما به راحتی می توانید گوشت کبابی را از فروشندگان خیابانی در سراسر تایلند پیدا کنید. آنها تقریبا ۲۴ ساعته در دسترس هستند.

بانکوک به عنوان پایتخت تایلند، شهری متنوع و چند فرهنگی است که غذاهای بین‌المللی را از تمام نقاط جهان به گردشگران ارائه می‌دهد. با این حال، اگر مسلمان هستید و نوع و پخت غذا برای شما اهمیت دارد، باید بدانید که از همه این موارد، تنها تعداد کمی حلال هستند. اما در نهایت می‌توانید چند رستوران حلال در بانکوک را پیدا کنید. شاید هم دلتان بخواهد به رستوران ایرانی که غذاهایی با ترکیبی عالی از طعم و عطر سرو می‌کنند، بروید. اما توصیه می‌شود در کشوری با وسعت و تنوع تایلند، غذاهای جدید امتحان کنید.

اگرچه می‌توانید هزاران غذای خوشمزه تایلندی پیدا کنید، اما تعداد زیادی از آن‌ها به عنوان غذاهای صرف صبحانه در نظر گرفته نمی‌شوند. در صورتی که به دنبال یک صبحانه تایلندی راحت، سیر کننده و خوشمزه هستید، گوشت کبابی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اغلب می‌توانید آن‌ها را در غرفه‌های غذای خیابانی بانکوک پیدا کنید. گوشت را معمولاً روی چوب به سیخ می‌کشند که خوردن آن‌ها را بسیار آسان می‌کند. همچنین بسیاری از غذاهای تایلندی را می‌توان در بسیاری از نقاط در طول روز خورد. به همین دلیل، تشخیص تفاوت بین صبحانه، ناهار، شام و حتی میان وعده تایلندی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. گفته می‌شود، برخی از غذاها هستند که معمولاً از خوردن آنها در صبح لذت می‌برند و به عنوان غذای سنتی صبحانه تایلندی در نظر گرفته می‌شوند. این غذاها معمولاً کمتر تند هستند و خوردن آنها راحت‌تر است، برای شروع روز و سوخت کافی برای انجام روزتان مناسب است.

منبع:

https://thethaiger.com/guides/affordable-all-you-can-eat-barbeque-buffet-in-bangkok

۲۴ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران