بهترین هتل‌های سیلوم بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین هتل‌های سیلوم بانکوک

محله سیلوم یکی از بهترین مناطق بانکوک و قسمتی تجاری است که بهترین اقامتگاه‌ها، خانه‌ها و آپارتمان‌ها را در خود جای داده است. جذب سرمایه‌های کلان باعث شده تا فروشگاه‌ها و مراکز خرید زیادی در سراسر منطقه ظاهر شوند  از آن محله‌ای همه چیز تمام بسازند. به علاوه سیلوم میزبان پارک لومپینی بوده و به ریه سبز شهر شهرت یافته است. به همین دلیل عاشقان طبیعت و توریست‌های علاقه مند به خرید و گردش همگی جذب سیلوم می‌شوند. برای دسترسی بهتر در سفر با تور بانکوک به بهترین هتل‌های سیلوم بروید و اقامتی فوق‌العاده را تجربه کنید.

 

FuramaXclusive Sathorn, Bangkok

این بوتیک هتل ۴ ستاره در قلب سیلوم واقع شده و به لطف موقعیت جغرافیایی عالی‌اش همه چیز را به داحتی در دسترس شما قرار می‌دهد. به علاوه از هتل تا ایستگاه اسکای ترن چونگ نونسی تنها ۳ دقیقه پای پیاده فاصله بوده و سیلوم آرت نیز در ۱ کیلومتری آن واقع شده است. اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیونی مدرن و دنج هستند و با نور گرم و کف چوبی زیبا تزئین شده‌اند. تمامی این اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هوا، بالکن و فضای نشیمن هستند. به علاوه دسترسی به اینترنت رایگان و استخر روباز با چتذهای آفتابی هم برای رفاه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است. همچنین شما می‌توانید در رستوران L’avenue واقع در هتل از خوردن غذاهای بین‌المللی لذت ببرید.

 

بهترین رستوران‌های سیلوم بانکوک

آدرس: 59 Silom Soi3 (Pipat 2), Silom Rd., Bangrak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand

 

I Residence Hotel Silom

هتل آی رزیدنت، در سیلوم و در فاصله بسیار کمی از ایستگاه متروی اسکای ترن چونگ نونسی واقع شده است. این هتل با ارائه وای‌فای و پارکینگ رایگان، استخر بی‌نهایت و رستوران پشت بام سفری لاکچری و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. همچنین شما می‌توانید با ۳ دقیقه پیاده روی به بازار جذاب La Lai Sap برسید. اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون مدرن و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای هستند و سایر امکانات مثل مینی بار، چای / قهوه ساز و گاوصندوق را هم ارائه می‌دهند. نه تنها شما به استخر و خدمات اسپا دسترسی دارید بلکه می‌توانید در سالن بدن سازی ورزش کنید و با پرداخت هزینه از خدمات خشکشویی و اتوکشی در هتل بهره مند شوید.

آدرس: 93 NaraThivas, Nara Thivas Racha Nakarin Rd., Silom, Bangrak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand

 

iSanook Bangkok

هتل ایسانوک در منطقه سیلوم هتلی ۴ ستاره و شیک و مدرن است که با استفاده از شکال هندسی فضایی مینیمالیستی فراهم کرده است. این هتل هم در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای ایستگاه سامیان واقع شده و هم خدمات شاتل در ساعات منظمی ارائه می‌دهد. از دم هتل شما ۲ کیلومتر تا شهر چینی و ۱.۵ کیلومتر تا شهر پاتپونگ فاصله خواهید داشت. اتاق‌ها کاملا مدرن هستند و به بالکن و تلویزیون کابلی صفحه تخت، یخچال و گاوصندوق مجهزند. به علاوه سرویس بهداشتی رایگان و سشوار در حمام اختصاصی نیز موجود است. رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی و غربی را سرو می‌کند و صبحانه از ساعت .۷:۰۰ تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می‌شود.

آدرس: 118, 118/8 Soi Songpra, Siphaya Road, Mahapruttaram, Bangrak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand

 

Pullman Bangkok Hotel G

این هتل جذاب ۵ ستاره با قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری و سرگرمی موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای برای گردش و گشت و گذار دارد. به علاوه این هتل تنها ۵ دقیقه پای پیاده تا ایستگاه متروی اسکای ترن فاصله دارد که دسترسی به سایر نقاط را برای شما ساده‌تر می‌کند. اتاق‌های این هتل با طراحی داخلی مدرن و شیک دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند که دارای چشم اندازهای دیدنی از شهر هستند. به علاوه این اتاق‌ها دارای تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، ایستگاه اتصال آیپد و مینی بار هم هستند. همچنین به جز این اتاق‌ها شما می‌توانید از امکانات رفاهی جذابی همچون از یک جلسه تناسب اندام در سالن بدنسازی لذت ببرند یا در سونا و استخر آبگرم به استراحت بپردازید و یا کنار استخر لم بدهید. به علاوه انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌ها در رستوران ۲۴ ساعته آن سرو می‌شود که می‌توانید از خوردن و سفارش آن‌ها لذت ببرید.

 

۱۰ تجربه ی جذاب غذا خوردن در بانکوک

آدرس: 188 Silom Road, Bangrak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand

 

Triple Two Silom

تریپل تو بوتیک هتلی ۴ ستاره و بسیار شیک است که با نزدیکی به مرکز تجاری منطقه بهترین شرایط و امکانات را برای شما فراهم آورده است. همچنین اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه مطبوع، با ترکیبی دلپذیر از رنگ‌های اصلی و کفهای چوبی شیک فضایی راحت برای استراحت ایجاد کرده‌اند. همچنین هر اتاق مجهز به تلویزیون کابلی صفحه تخت و پخش کننده ویدئویی هستند. در حالی که در اتاق‌تان چای / قهوه ساز در اختیار دارید می‌توانید در رستوران هتل از انواع غذاها و نوشیدنی‌ها سفارش دهید. در سراسر هتل اینترنت رایگان نیز در دسترس قرار دارد.

 

معرفی هتل‌های عاشقانه کنار ساحلی بانکوک

آدرس: 222 Silom Road , Bangrak, Bang Rak, 10500 Bangkok, Thailand

۱۳ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران