بهترین رستوران‌های سیلوم بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین رستوران‌های سیلوم بانکوک

رستوران‌های سیلوم بانکوک عموما موضوعی جذاب برای عاشقان غذا هستند زیرا مرتبا بین آن‌ها گزینه‌های خلاقانه و جذابی ظهور می‌کنند که به سختی می‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. اکثر آن‌ها سرآشپزهایی معروف دارند که در آشپزخانه حضور داشته و بر اعتبار بین‌المللی بانکوک می‌افزایند. البته سیلوم به خاطر غذاهای خیابانی بسیار خشمزه‌اش شهرت بسیار بالایی دارد اما برخی از بهترین غذاهای سنتی و بین‌المللی را می‌توان در رستوران‌های شیک و معاصر آن پیدا کرد. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در تور بانکوک انجام دهید رفتن به سیلوم و کشف رستوران‌های برتر آن است.

 

Le Du

از انواع غذاهای دریایی و میگوهای خوشمزه گرفته تا سالاد گوشت گاو Wagyu  و صدف‌های شور این رستوران دارای یک منوی فصلی خلاقانه، ابتکاری و همیشه در حال تغییر است. در واقع  le du در تایلندی به معنی "فصل" است که به خوبی توضیح می‌دهد چرا مرتبا منوی آن‌ها بر حسب فصول تغییر می‌کند. له دو منوی ناهار خود را به سبک "بیسترو اروپایی" چیده، اما شام یک مفهوم کاملا دیگر است، که می‌توان آن را به عنوان غذاهای نوآورانه توصیف کرد. فضای ناهار خوری ساده، براق و راحت است باعث شده طعم غذاهای خوشمزه بیشتر به چشم بیایند.

 

گردش در منطقه زیبای سیلوم بانکوک

Le Du

آدرس: 399/3 Silom 7 Alley, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

ساعت کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۶ عصر تا ۱۰:۳۰ شب (یکشنبه ها تعطیل است)

 

Bunker

این رستوران که در طبقه سوم ساختمانی در ساترون واقع شده به لطف فضای به شدت شیک و گیرایی که دارد و منوی خلاقانه اروپایی یکی از بهترین رستوران‌های درجه یک بانکوک محسوب می‌شود. آن‌ها غذهایی عالی و خوشمزه سرو می‌کنند که می‌توان طعم بی‌نظیرشان را در سلادهای رنگی، ماکارونی خوشمزه و سیرکننده و فینگر فودهای چرب و پر کالری دنبال کرد.

Bunker

آدرس: N Sathon Rd, Sathorn, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

ساعت کار: هر روز از ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر تا نیمه شب

 

Eat Me

این رستوران که هر شب سالنی شلوغ از مهمان را به خود می‌بیند با نقدهای مثبتی که دریافت کرده در بین یکی از بهترین رستوران‌های آسیایی جا خشک کرده است. این رستوران بر غذاهای دریایی، از جمله صدف و میگو که به روش‌های مختلف تخیلی سرو می‌شوند، تأکید دارد. اشاره کنیم که منوی آن‌ها هر ۳ ماه یک بار تغییر می‌کند به همین دلیل همیشه به دنبال نوآوری و خلاقیت هستند.

 

خریدی راحت در منطقه سیلوم بانکوک

Eat Me

آدرس: 1 6 Convent Rd, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱ بامداد

 

Mezzaluna Bangkok at lebua

مزالونا رستورانی استثنایی در طبقه ۲۵ برج Tower Club در لبوئا است که گواهینامه ۲ ستاره میشلین دریافت کرده است. این رستوران به منوهای فوق‌العاده ۴ و ۷ کورس غذا شهرت دارد که توانسته با سرآشپز معروف جهانی‌اش تاثیر پررنگی بر غذاخوری منطقه بگذارد. اگرچه با تمام این چیزهایی که گفتیم انتظار قیمت‌های بالا را دارید اما اگر به دنبال شبی فوق‌العاده و تاثیرگذار در سفر با تور تایلند هستید باید سری به اینجا بزنید.

Mezzaluna Bangkok at lebua

آدرس: 65th Floor, lebua at State Tower, 1055 Silom Road, Bangrak, Bangkok 10500, Thailand

ساعت کار: سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۶ عصر تا ۱ بامداد (دوشنبه ها تعطیل است)

 

La Table de Tee

وقتی صحبت از غذاخوری خوب در بانکوک می‌شود همه در مورد La Table de Tee اتفاق نظر دارند. غذاهای فرانسوی الهام بخش بسیاری در منو وجود دارد اما از آنجایی که سرآشپز این رستوران در انگلستان آموزش دیده است  باید انتظار طعم‌های پیچیده‌تری را در منوی همیشه در حال تغییر آن داشته باشید. منوی این رستوران کاملا انعطاف پذیر بوده و به شما حق انتخاب بین انواع سوپ‌ها، غذاهای اصلی و چندین دسر فرانسوی را می‌دهد. اگرچه این رستوران در یکی از خیابان‌های فرعی پنهان شده اما آنقدری مشهور است که بیشتر روزهای هفته مملو از جمعیت باشد. توصیه می‌کنیم برای رفتن از قبل میز رزرو کنید مخصوصا آخرهفته‌ها.

 

گردش در سوخومویت بانکوک

La Table de Tee

آدرس: 69/5 Saladaeng Road, Silom, Bangrak, Bangkok 10500, Thailand

ساعت کار: از سه شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ (دوشنبه ها تعطیل است)

 

Indigo

غذاهای کلاسیک، فضایی گرم و پذیرا و خدمات کارآمد همگی به موفقیت پایدار این رستوران معروف در سیلوم کمک کرده‌اند. این رستوران در خانه زیبای دوره استعماری واقع شده که در بیشتر جاهای آن از چوب استفاده شده است. وجود سیستم تهویه هوا نیز حس خوبی برای فرار از گرمای شرجی بانکوک فراهم می‌آورد. البته شب هنگام که دمای هوا کاهش می‌یابد، بسیاری از مهمانان ترجیح می‌دهند در باغی با نور عاشقانه و فضای سبز غذا بخورند. این یکی از بهترین رستوران‌های سیلوم با قرارهای غیر رسمی و دوستانه است که می‌توانید بروید.

Indigo

آدرس: 6 Convent Road, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

۲۶ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران