بهترین رستوران‌های بانکوک برای عاشقان پیتزا

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بهترین رستوران‌های بانکوک برای عاشقان پیتزا

فرقی نمی‌کند کجای دنیا باشید، ایتالیا باشید یا نه !! به هر حال مردم سراسر دنیا، مخصوصا کودکان عاشق پیتزا هستند و به نوعی می‌توان آن را غذایی محبوب و جهانی دانست. بانکوک پایتخت تایلند صحنه انواع رستوران‌ها و غذاهای دنیاست و هر چیزی را به بهترین نحو خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در سفر با تور تایلند به این شهر پر هرج و مرج پیتزاهای فوق‌العاده‌ای میل کنید. ما در این پست بهترین نقاط بانکوک برای خوردن پیتزاهای خوشمزه را معرفی خواهیم کرد.

 

 

Il Bolognese

این رستوران‌ که غذاهای الهام‌بخش شهر بلگنا را به بانکوک آورده غذاهای فوق‌العاده‌ای همچون انواع پیتزا، پاستا، سالادها و همچنین غذاهای دریایی را در قلب آسیا تهیه می‌کند. فضای رستوران گرم و صمیمی بوده و دیوارهایش شما را به روستاهای ایتالیا می‌برد. در سالن غذاخوری و گوشه‌ای می‌توانید تنور پخت پیتزا و همچنین یک فضای سبز زیبا را پیدا کنید. کارکنان بسیار حرفه‌ای هستند و غذاهایی خوشمزه و عالی تهیه می‌کنند. به علاوه مدیر خوش برخورد رستوران مرتب به میزها سر می‌زند و از رضایت مهمانان اطمینان پیدا می‌کند. در این رستوران دو نوع منوی پیتزا ارائه می‌شود. یکی گزینه‌های کلاسیک همچون مارگریتا را شامل می‌شود دیگری منوی ویژه پیتزاها بر پایه خمیر.

 

 معرفی بهترین رستوران‌های هندی در بانکوک 

 

 

Il Bolognese

 

 

آدرس: 139/3, Sathorn Soi 7, South Sathorn Road, Bangkok 10120, Thailand

تلفن: +66 2 286 8805

 

 

Pala Pizza Romana

یکی از نقاط محبوب شهر برای خوردن پیتزا پالا پیتزا است که پیتزاها را بر اساس فرایند طولانی تهیه و آماده می‌کند. به عبارتی این رستوران به روش تهیه محبوب پیتزا نپولیتان پایبند نبوده و می‌گذارد تا خمیر کاملا جا بیافتد. در واقع هر خمیری که با آن پیتزا می‌پزند ۷۲ ساعت فرایند تهیه و آماده‌سازی را از سر گذرانده است. بالای پیتزاها نیز شامل پنیر موزرلا، پنیرهای تند، ژامبون و زیتون می‌شود.

 

 

Pala Pizza Romana

 

 

آدرس: Sukhumvit Skytrain Station (Bts), Asok Road, Klongtoey-Nua, Bangkok, Thailand

تلفن: +66 2 259 1228

 

 

Peppina

پپنا با ایجاد یک سبک جدید پیتزاهای گوشتی فوق‌العاده‌ای را به بانکوک معرفی کرده است. آشپز پائولو ویتالتی از آپیا و جارت ویسلی منوی خوش عطر و طعم رستوران را ایجاد کرده‌اند. حتی شما نوشیدنی‌های ایتالیایی را نیز در دسترس خواهید داشت. برای افرادی که اهل پیتزا نیستند منویی با غذاهای متنوع و خوشمزه وجود دارد که از می‌توان گزینه‌هایی مثل استیک کاملا کبابی و غذاهای دریایی و گوشتی را سفارش داد. شما می‌توانید این غذاهای خوشمزه با طیفی از انواع نوشیدنی‌ها سفارش دهید.

 

 کافه‌ها و رستوران‌هایی با تم کارتونی، برای یک بعد از ظهر کودکانه در بانکوک

 

 

Peppina

 

 

آدرس: 27/1 Sukhumvit 33, Bangkok 10110, Thailand

تلفن: +66 21197677

 

 

Pizza Masillia

این رستوران عرضه پیتزا که یکی از جدیدترین نام‌های اضافه شده به بانکوک است در فضایی متفاوت و عجیب غذاهایش را عرضه می‌کند. در نگاه اول شاید فکر کنید اینجا محل مناسبی برای انتخاب نیست اما بگذارید روراست بگوییم کاملا در اشتباهید. این پیتزا فروشی اولین کامیون تهیه پیتزا در بانکوک است که زیر یک درخت ۱۰۰ ساله قرار گرفته است که اطرافش با چراغ‌هایی رویایی تزئین شده. شما می‌توانید در این پیتزا فروشی به دور از سر و صداهای خیابان و در کمال آرامش بنشینید و از خوردن پیزاهایی خوشمزه لذت ببرید. محیط منحصربه فرد، کارکنان جذاب و قیمت‌های عالی از این غذاخوری گزینه‌ای محبوب ساخته است.

 

 

Pizza Masillia

 

 

آدرس: 118 Silom Soi Saladeng, Car Park Mk Gold Restaurant, Bangkok 10500, Thailand

 

 

Cabana Garden

باغ رستوران کابانا به دور از مهمانسراها و هاستل‌های و منطقه شلوغ سوخومویت در گوشه آرامی قرار گرفته است. این رستوران در واقع یک خانه چوبی بزرگ در وسط باغی سرسبز و زیباست که امکان خوردن غذاهای ایتالیایی خوشمزه‌ای را فراهم می‌آورد. از پاستا گرفته تا پیتزا شما می‌توانید طیفی از غذاهای شناخته ایتالیایی را باکیفیتی عالی در این رستوران نوش جان کنید. به علاوه کارکنان این رستوران خیلی خوش برخورد بوده و همیشه لبخند به لب دارند. محیز رستوران صمیمی و دوستانه بوده و کل مجموعه همچون نگینی بین رستوران‌های ایتالیایی شهر می‌درخشد.

 

 ۱۰ رستوران عالی برای سفارش غذای حلال در بانکوک

 

 

Cabana Garden

 

 

آدرس: 2 Soi Sukhumvit 75/1, Prakanong, Bangkok, Thailand

تلفن: +66 2 742 6405

 

 

Brio

بریو به عنوان بخشی از اقامتگاه و اسپای آنانتارا فعالیت کرده و محلی عالی برای خوردن غذاهای برجسته ایتالیایی است. سرآشپز ایتالیایی‌الاصل این رستوران Danilo Sangrigoli غذاهای خوشمزه‌ای را با طعم اصیلشان تهیه و تدارک می‌بیند. این سرآشپز برجسته نه تنها سال‌ها تجربه پشت نام خود دارد بلکه تاکنون سه بار موفق به کسب جایزه مقاوم اول دنیا در پخت پیتزاهای سریع و باکیفیت را به دست آورده است. پیتزای خوشمزه آن با موادی مانند اسفناج، قارچ، ژامبون، گورگونوزولا نوعی پنیر چرب، کمی گوجه فرنگی و موتزارلا پخته شده است. با محیطی گرم و دنج و غذاهایی تا این اندازه عالی، بی‌شک یکی ازبهترین تجارب غذای ایتالیایی عمرتان را تجربه خواهید کرد.

 

 

Brio

 

 

آدرس: Krung Thonburi Road, Khlong Ton Sai, Khlong San, Krung Thep Maha Nakhon 10600, Thailand

تلفن: +66 2 476 0022

۲۹ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران