بازارهای شبانه‌ی آخر هفته‌ای در بانکوک که کم‌تر شناخته‌ شده‌اند

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
بازارهای شبانه‌ی آخر هفته‌ای در بانکوک که کم‌تر شناخته‌ شده‌اند

اگر سفر خود با تور تایلند را برای آخر هفته در نظر گرفته‌اید و نگرانید که بازارهای مختلف بانکوک را از دست بدهید، اصلا نگران نباشید. در بانکوک، همیشه و در همه ساعتی بازاری برپا است و آخر هفته‌ها نیز از این قائده مستثنی نیست. اتفاقا بازارهای بسیار خوب شبانه‌ای در ایام آخر هفته شروع به کار می‌کنند که خیلی‌ها با آن‌ها آشنایی ندارند و به همین سبب ما در این مقاله قصد داریم به شما معرفی‌شان کنیم.

 


بازار شبانه Sai Tai Mai Center


یکی از آن بازارهای خاصی که محلی‌ها به خوبی آن را می‌شناسند اما کم‌تر گردشگری را دیده‌ایم که به آن مراجعه کند. بازاری بزرگ با اجناسی متنوع که البته انواع غذاهای بسیار خوب خیابانی در گوشه و کنارش پیدا می‌شود. برای کسانی که اهل خرید لباس هستند گزینه‌های زیادی وجود دارد. از تی‌شرت‌های معمولی تا پارچه‌های ابریشم، از کارهای ساده تا لباس‌های ابرقهرمانی برای بچه‌ها. برای مردان نیز انتخاب‌های زیادی با قیمت مناسب موجود است تا آن‌ها نیز بتوانند در این بازار بزرگ به خرید مشغول شوند. اسباب‌بازی‌های متنوع، وسایل تزیینی،پوستر و خلاصه هر چیزی که فکرش را کنید در این بازار پیدا خواهید کرد.

 

بهترین بازارهای شبانه پاتایا که علاقه‌مندان به خرید آن‌ها را دست نمی‌دهند

 

 

Sai Tai Mai Center

 


آدرس: 8 Borommaratchachonnani Rd, Khwaeng Chim Phli, Khet Taling Chan, Krung Thep Maha Nakhon 10170

 


بازار شبانه Hua Mum


تا وقتی وارد بازار Hua Mum نشوید، متوجه نخواهید شد که با چه بازار بزرگ و جذابی طرف هستید.جدا از مجسمه‌های جذابی که از شخصیت‌های کارتونی و تلویزیونی در ورودی بازار نصب شده است، این بازار با مجموعه‌ای بسیار بزرگ از غذاخوری‌ها و کافه‌های متنوع به سراغ شما می‌آید. غذاهای تایلندی، ایتالیایی، حلال و ... در کنار انواع دسرها و نوشیدنی‌ها. اگر اهل خرید لباس باشید، انتخاب‌های بسیار متنوعی در این مکان خواهید داشت. چه لباس زنانه، چه بچه گانه، چه مردانه و حتی کیف و کفش و از این دست اجناس. مجسمه‌ها، وسایل تزیننی و ظروغ چینی متنوعی نیز در این بازار به فروش می‌رسد که تنوعی کم‌نظیر به آن می‌بخشد.

 

 

بازار شبانه Hua Mum

 


آدرس: 678 Prasert-Manukitch Rd, Khwaeng Lat Phrao, Khet Lat Phrao, Krung Thep Maha Nakhon 10230

 


بازار شبانه Liab Duan


یکی دیگر از بازارهایی که بزرگی آن در عکس‌ها به خوبی نشان داده نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های این بازار در همان در ورودی‌اش خود نمایی می‌کند که چندین دستگاه خود پرداز در آن نصب شده تا بتوانید پول نقد برای گشت زدن چندین ساعته در بازار را داشته باشید. همچون بسیاری دیگر از بازارهای روباز بانکوک، در این مکان نیز با انتخاب‌های گوناگونی از غذاهای خیابانی، فروشگاه‌های لباس و اجناس متنوع در هر دسته‌ای مواجه هستید. با این حال برای جوان‌ترهایی که به لباس‌های زیبا با نقش‌ و نگارهای متنوع علاقه دارند، این مکان از دو بازار دیگری که ذکر کردیم جای بهتری خواهد بود. علاوه بر آن Liab Duan دارای تعداد زیادی فروشگاه لوازم آرایش و عینک نیز .

 

۱۰ بازار و مرکزخرید معروف ساموئی؛ جزیره‌ی سفرهای عاشقانه

 

 

 بازار شبانه Liab Duan

 


آدرس: Ram Intra Rd, Khwaeng Tha Raeng, Khet Bang Khen, Krung Thep Maha Nakhon 10220

 


The Proud Market RCA


متاسفانه محل این بازار بسیار عالی به شکلی است که نمی‌توان با وسایل نقلیه عمومی راحت به آن مراجعه کرد. به همین خاطر بهترین راه حل استفاده از تاکسی یا اوبر است. بر خلاف بسیاری از بازارهای بانکوک، مسیرهای این بازار بسیار منظم و به صورت راهروهای یک شکل و یک اندازه است و غرفه‌ها به شکل چادرهایی یک اندازه کار شده‌اند. تقریبا برای هر سلیقه‌ای در این بازار چیزی پیدا می‌کنید و از انواع جنس‌ها حداقل چند غرفه موجود است. برای کسانی که می‌خواهند شام را هم در این بازار میل کنند گزینه‌های زیادی وجود دارد، از غذاهای خیابانی تا انواع دسرهای خوشمزه و بستنی‌های متنوع.

 

 

 The Proud Market RCA

 


آدرس: Rama IX Rd, Khwaeng Bang Kapi, Khet Huai Khwang, Krung Thep Maha Nakhon 10310

 


بازار شبانه Palladium


درست بیرون یکی از مراکز خرید بانکوک، بازاری شبانه است که می‌توانید به آن سر زده و از اجناس ارزان و متنوعش خرید کنید. این بازار بیشتر مختص به اجناس ارزان‌قیمت بوده و در آن کارهای گران و آنچنانی پیدا نمی‌کنید. با این حال اجناس تزیینی، لوازم آشپزخانه، انواع لباس‌های راحتی و چیزهای این چنینی را به وفور در Palladium خواهید یافت.

 

۱۰ نکته برای خرید ارزان و آسان از بازارهای تایلند

 

 

 بازار شبانه Palladium

 


آدرس: 487 Phetchaburi Rd, Khwaeng Makkasan, Khet Ratchathewi, Krung Thep Maha Nakhon 10400

 

۲۹ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران