مهمانی گرفتن در بهترین نقاط بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
مهمانی گرفتن در بهترین نقاط بانکوک

بانکوک پر از خیابان و مناطق با شکوه برای برگزاری مهمانی است و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی را در این رابطه دارا هستند. در واقع امکانات و کیفیت بالای زندگی شبانه، بانکوک را به یکی از بهترین‌ها در جنوب شرقی آسیا بدل کرده و صحنه‌های سرگرم کننده‌ای را در طیف‌هایی متنوع از خدمات و قیمت به علاقمندان هدیه می‌دهد. تمام گردشگران از کوله پشتی‌ها گرفته تا مسافرانی که به دنبال امکانات لوکس و گرانقیمت هستند، راضی و سرزنده از این تفریحات بیرون خواهند آمد. اگر با تور تایلند به این شهر زیبا سفر می‌کنید، بهتر است به بهترین مکان‌های بانکوک برای مهمانی گرفتن نیز سری بزنید. هر چند که پیشنهاد گشت و گذار یک روزه در بانکوک نیز بسیار به کارتان خواهد آمد.

 

Thonglor

مانند بسیاری از مقاصد مناسب برای مهمانی در بانکوک، تانگلور نیز در مسیر جاده Sukhumvit Soi 55 واقع شده و از شهرت بسیاری در این رابطه برخوردار است. انواع کافه‌ها، رستوران‌ها و بارهای جالب توجه و پر رفت و آمد در شب، خوراکی‌های لذیذ، کلوپ‌های شبانه، کنسرت‌های بی‌نظیر و دی جی‌هایی که جدیدترین آهنگ‌های تکنو را به مخاطبان هدیه می‌دهند و در نهایت افراد محلی خوش پوش و خوش اخلاق در این محدوده، گردشگران بسیاری را جذب می‌کنند. از معروف‌ترین کلوپ‌های این منطقه نیز می‌توان به Funky Villa و DEMO اشاره کرد.

 

بهترین غذاکده‌های خیابانی بانکوک

Ekkamai

یکی دیگر از مناطق مرسوم  و مد روز بانکوک برای مهمانی گرفتن و لذت بردن از موسیقی زنده، Ekkamai است. در اینجا می‌توانید از معاشرت با مردم محلی و پذیرایی تایلندی بهره‌مند شوید و در عین حال از وجود مرکز خرید در این محدوده نهایت استفاده را ببرید. اینجا نیز برای گردشگران و افراد محلی به اندازه Thonglor محبوبیت دارد.

Soi Rambuttri

So Rambuttri که در مجاورت جاده hectic Khaosan واقع شده، جایی دنج و راحت بوده و در عین حال از سرگرمی‌های باکیفیتی نظیر کافه‌های سطح بالا و بارهای جالب توجه همراه با خوراکی‌های لذیذی برخوردار است. از معروف‌ترین کافه‌های این محدوده می‌توان به Gypsy's Lips  و Streats اشاره کرد که مخاطبان بسیاری را در مهمانی‌های شبانه‌شان برسر ذوق آورده و پذیرایی به یادماندنی را از آنها به عمل می‌آورند.

 

آشنایی با محبوب‌ترین خیابان‌های بانکوک

Silom

محله سیلوم بانکوک اگرچه مملو از مشاغل مالی، شرکت‌های حقوقی و کارگران کت و شلوار پوش در طول روز است، اما شب هنگام به یکی از سرزند‌ ترین مکان‌های بانکوک بدل می شود. جاده سیلوم علاوه بر نزدیک بودن به منطقه Patpong و داشتن کلوپ‌های متعدد، جالب‌ترین کافه‌های شهر را نیز در خود جای داده است. در این میان کافه Maggie Choo با صندلی‌های سبز، مبلمان چسترفیلد و نیم تنه‌ای از ملکه ویکتوریا و همچنین دیوارهای آجری داخلی به زیبایی خودنمایی کرده و مخاطبان بسیاری را برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه به سوی خود فرا می‌خواند.

Chatuchak

Chatuchak به خاطر وجود بازار بزرگ و پر رفت و آمدش شهرت دارد و کافه‌های سرگرم کننده‌ای را نیز در دل خود جای داده است. کافه Viva 8 که در خود بازار واقع شده، هم در بین مردم محلی و هم گردشگران بسیار محبوب است و مکانی عالی را پس از یک گشت و گذار طولانی در بازار رقم می‌زند. کافه Blue Sky نیز در طبقه 24 هتل Sofitel Centara Grand، منظره‌ای پانوراما از شهر را به مخاطبان هدیه می‌دهد.

 

یک صبحانه عالی در خیابان پراتونام بانکوک

Khao San

خیابان Khao San بانکوک، به عنوان قطب مهمانی سفرهای کوله پشتی در سراسر جنوب شرقی آسیا شناخته شده است. مهمان‌پذیرهای بودجه‌ای، کافی نت‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های ماساژ، آژانس‌های مسافرتی، کتابفروشی‌ها، غرفه‌های متعدد بازار و مراکز خرید، مکان‌های خال کوبی و دستفروشان در فاصله کمی از یکدیگر همگی در این جاده جمع شده‌اند و مردم محلی و مسافران مشتاق را دعوت به تفریح و لذت بردن از امکاناتشان می‌کنند. فقط کافی است کمی بگردید و مکان مناسب با سلیقه‌تان را پیدا کنید. این جا کسی در قید و بند تجملات نیست و راحتی و سادگی حرف اول را می‌زند. و اما در این میان، کلوپ The Club و بار Brick Bar بیش از سایرین طرفدار دارند.

RCA

اگر به بانکوک سفر کرده‌اید تا از شادی‌های این شهر بهره مند شوید، حسابی شلوغ بازی درآورید و به رقص و پایکوبی و لذت بردن از لحظاتتان در سفر بیفزایید، RCA  بهترین انتخاب برای شماست. اینجا یک محدوده درجه یک برای افراد شیک پوش و مشکل پسند است و کافه‌ها و بارهای مختلفی را داراست که می‌توانند با پذیرایی دلنشین، انواع سبک‌های موسیقی زنده و رقص نور بی‌نظیر، شبی به یادماندنی به شما هدیه دهند. بدون شک با یک بار تجربه، دوباره به این منطقه بازخواهید گشت. پیشنهاد می‌کنیم کلوپ عظیم Route 66 را در این منطقه پیدا کرده و از امکانات تفریحی و موسیقی زنده تایلندی، هیپ هاپ و EDM نهایت لذت را ببرید.

Sukhumvit Soi 11

این جاده، فضای مهمانی را با مکان‌هایی برای خوردن و نوشیدن ترکیب کرده و سلیقه همه افراد از ساکنان محلی گرفته تا گردشگران و مهاجران را به خوبی پوشش می‌دهد. برای داشتن چشم اندازی زیبا از شهر، پیشنهاد می‌کنیم که به طبقه فوقانی هتل Le Fenix و کافه زیبایش بروید و یا به کلوپ Levels رفته و از رقص و پایکوبی و خوراکی‌های لذیذ برخوردار شوید. 
در پایان سفر به بهترین مکان‌های بانکوک برای مهمانی گرفتن باز هم خاطرنشان می‌کنیم که این کلانشهر زیبا و پرجنب و جوش، چیزی برای تفریح و شادی کم نگذاشته و بسته به خودتان است که با توجه به انبوه امکانات، آنچه مطابق سلیقه و ذائقه‌تان است با اندکی تلاش بیابید.

 

محبوب‌ترین غذاهای خیابانی پوکت

۲۱ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران