برترین برنامه‌های تفریحی دبی در نوروز 99

جاذبه‌های گردشگری دبی
برترین برنامه‌های تفریحی دبی در نوروز 99

هر روزه در دبی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که شما می‌توانید در طول سفرهایتان، به دیدنشان رفته و حداکثر استفاده را از بودن در این شهر جذاب بکنید. با توجه به این که نوروز 99 نیز آرام آرام از راه می‌رسد، ما لیستی از برترین برنامه‌ها از جمله کنسرت‌ها و نمایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی که در این ایام برگزار می‌شود برایتان گردآوری کرده‌ایم، تا بتوانید برنامه فرحی برای سفرتان با تور دبی نوروز 99 داشته باشید.

نکته: لیست ما بر اساس زمان برگزاری اولویت بندی شده و از دو روز قبل از نوروز تا ۱۳ فروردین را پوشش می‌دهد.

 

۲۸ اسفند تا ۱ فروردین

نمایش Cirque De Cuisine: The Rouge Edition

این نمایش خارق‌العاده و جهانی که حالا به دبی باز گشته و نسخه‌ای متفاوت از به روی صحنه‌ی سالن اپرای دبی می‌رود، یکی از بهترین انتخاب‌های شما در سفر به دبی خواهد بود که در سه شب برگزار می‌شود. این نمایش برای افراد بالای ۱۲ سال مناسب بوده و شامل رقص، آواز، شعبده بازی، حرکات آکروباتیک و سیر داستانی است. همچنین شما می‌‌توانید قبل از نمایش در رستوران منحصر به فرد این مکان شام سفارش داده و در پایانش، در جشنی که بعد از آن برگزار می‌شود شرکت کنید.

 

  بهترین مکان‌های تفریحی دبی برای کودکان 

The Rouge Edition

 

  • قیمت بلیط : ۱۲ تا ۲۰ سال ۲۹۵ درهم و بالای ۲۱ سال ۴۲۵ درهم
  • زمان: ۷ تا ۱۱ شب 
  • مکان: آتلانتیسِ جزیره‌ی نخل، سالن اپرا دبی

 

۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین

SIKKA Art Fair

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی سالانه در دبی، نمایشگاه هنری SIKKA است که امسال دهمین سالگرد برپایی‌اش جشن گرفته می‌شود. در این همایش آثار مختلفی از هنرهای متفاوت از جمله موسیقی و فیلم مربوط به هنرمندان جوان به نمایش گذاشته می‌شود. بازدید از تمامی آثار رایگان بوده و برای تمام سنین نیز آزاد است.

 

 SIKKA Art Fair

 

  • مکان: محله‌ی تاریخی الفحیدی

 

۲۹ اسفند

K-Pop Super Concert

اگر طرفدار گروه‌های موسیقی کره‌ای باشید، حتما می‌دانید که یکی از بزرگ‌ترین کنسرت‌های موسیقی KPOP در دبی، درست قبل از نوروز و تنها برای یک شب برگزار می‌شود. البته بودن در این کنسرت هیجان انگیز برای همه می‌تواند خاطره ساز باشد و بسیاری از گروه‌ها و خواننده‌های مطرح کره‌ای از جمله گروه بسیار معروف  Super Junior در آن حضور دارند. حضور در این کنسرت نیز برای تمامی سنین آزاد است.

 

  بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش اول) 

Super Junior

 

  • قیمت بلیط: ۲۵۰ تا ۹۹۵
  • زمان: ۷ شب 
  • مکان: Coca-Cola Arena

 

۶ تا ۹ فروردین

Art Dubai ۲۰۲۰

این نمایشگاه بین‌المللی هنری بسیار مهم دبی، هر ساله برگزار می‌شود و امسال نیز ۱۴امین دوره از برپایی آن محسوب می‌شود. گالری‌ها و سالن‌های مختلفی که برای Art Dubai ۲۰۲۰ در نظر گرفته می‌شود، پر می‌شوند از آثار مهم از هنرمندان بین‌امللی که باعث می‌شود اهمیت نمایشگاه بسیار بالا باشد. جدا از آثار ارزشمند نقاشی، نگارگری، مجسمه‌سازی و ...، آثار مطرح نمایشی و پرفورمنس‌های مختلف نیز در Art Dubai ۲۰۲۰ وجود خواهد داشت که بازدید از آن‌ها به دوست داران هنر پیشنهاد می‌شود.

 

Art Dubai 2020

 

  • مکان: Madinat Jumeirah

 

۷ فروردین

کنسرت کریس دی برگ

کریس دی برگ از جمله مطرح‌ترین خوانندگان انگلیسی زبان در ایران است که امسال عید در دبی یک کنسرت بزرگ در سالن اپرایِ دبی برگزار می‌کند. این هنرمند بریتانیایی قرار است آهنگ معروف خود " The Lady in Red" را در کنسرت اجرا کند، آهنگ محبوبی که بیش از ۴ دهه از عمر می‌گذرد و بسیاری او را با این آهنگ می‌شناسند.

 

  ۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی 

The Lady in Red

 

  • زمان: ۸ شب
  • قیمت بلیط: ۱۹۵ تا ۵۹۵ درهم

 

۸ و ۹ فروردین

Stars of Russian Ballet

سالن اپرای دبی میزبان یک برنامه‌ی بسیار مهم دیگر هم هست. نمایش باله‌ی بسیار عالی از برترین هنرمندان روس که دو اجرای استثنایی را در دبی به روی صحنه می‌برند. اجراها همه از آثار شاهکاری همچون برکه‌ی قو، Giselle، رومئو و ژلیت و ... هستند. داستان‌هایی کلاسیک که در شکوه سالن اپرای دبی، به خوبی خود نمایی می‌کنند. Stars of Russian Ballet قبلا در چندین شهر بزرگ دنیا اجراهایی فوق‌‌العاده داشته‌اند و اگر می‌خواهید به سفر نوروزی با تور دبی بروید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این نمایش را از نزدیک مشاهده کنید.

 

Stars of Russian Ballet

 

  • قیمت بلیط: ۱۷۵ تا ۷۷۵ درهم
  • زمان: ۸ شب  
  • مکان: آتلانتیسِ جزیره‌ی نخل، سالن اپرا دبی 
۰۴ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران