تور دبی نوروز 1403

درباره تور دبی نوروز 1403

تور دبی نوروز 1403

در طول سال گردشگران بسیار زیادی از ایران به دبی می‌روند و با توجه به آب و هوای عالی این شهر در ایام نوروز و نزدیکی به ایران، تور دبی نوروز ۱۴۰۳ یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها در میان تورهای نوروزی به حساب می‌آید. این شهر ویژگی‌های بسیاری دارد که آن‌جا را به انتخابی عالی برای خانواده‌های ایرانی بدل کرده است.

با وجود سفر عده‌ی زیادی از گردشگران ایرانی و برگزاری انواع برنامه‌های هنری از طرف هنرمندان ایرانی، دبی تا حدی حال و هوای نوروزی به خود می‌گیرد. حتی بعضی جاهای مهم شهر از جمله در مدینه جمیرا، برنامه‌هایی نیز برای شب سال نو برپا شده و رستوران‌های ایرانی نیز جشن‌های خاص به خود را برگزار می‌کنند. پس اگر تور دبی نوروز ۱۴۰۳ را به گونه‌ای انتخاب کردید که شب سال تحویل در دبی خواهید بود، حتما در زمان سال تحویل سری به این رستوران‌های ایرانی بزنید.

 

آب و هوای دبی در نوروز و بهار

هوای دبی در ایام نوروز به خنکی زمستان نیست، اما روزهای اول بهار، یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این شهر ساحلی محسوب می‌شود. در طول تور دبی نوروز ۱۴۰۳ از گرمای عجیب و طاقت فرسای تابستان خبری نیست اما هوا برای انجام تفریحات آبی و آفتاب گرفتن فراهم است، هوای صحرا برای رفتن به سافاری عالی بوده و خیلی راحت می‌توانید به هر جایی از شهر که خواستید بروید. البته همین امر باعث می‌شود که نوروز، زمانی شلوغ در دبی نیز باشد و گردشگران زیادی از سراسر جهان در آن‌جا حضور خواهند داشت.

تور دبی نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور دبی نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

قیمت تورهای نوروزی دبی نسبت به دیگر مواقع سال، کمی افزایش پیدا می‌کند و دلیل آن نیز، تقاضای بالا برای شرکت در این تور به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم، حتما از مدتی قبل تورهای خود را رزرو کنید چون هر ساله ظرفیت تورهای دبی برای نیمه اول سال، چند هفته‌ای زودتر به پایان می‌رسد.

البته بعضی پارامترها در تعیین قیمت تور دبی نوروز ۱۴۰۳ موثر است. همان طور که در صفحه تور مشاهده می‌کنید، برای تمامی تورها، هتل‌های متنوعی با قیمت‌های مختلف لحاظ شده که بازه‌ی گسترده‌ای از هتل‌های سه ستاره تا هتل‌های لاکچری را در بر می‌گیرد و به همین ترتیب، قیمت تمام شده تور نیز نسبت به انتخاب هتل متفاوت خواهد بود. البته ما در مقتدرسیر تابان، سالانه تعداد بسیار زیادی تور دبی برگزار کرده و به شما این اطمینان را می‌دهیم که بهترین قیمت ممکن برای این تورها را نسبت به خدماتی که به شما ارائه خواهیم کرد، در نظر گرفته‌ایم.

 

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور دبی نوروز ۱۴۰۳

برای سفر به دبی، نیاز به ویزای توریستی دارید و همان طور که گفتیم، انجام مراحل اخذ ویزای دبی جزو خدمات تور دبی نوروز ۱۴۰۳ مقتدرسیر تابان به حساب می‌آید. برای دریافت ویزای خانوادگی حتما باید اسکن پاسپورت، اسکن شناسنامه و اسکن کارت ملی خود را به همراه اسکن یک عکس ۴×۳ به آژانس ارائه نمایید. ویزای دبی تنها برای خانواده‌ها، خانم‌های تنها و آقایان بالای ۵۰ صادر می‌شود و آقایان مجرد شانس کمی برای دریافت ویزای توریستی دبی دارند.

 

جاهای دیدنی دبی در عید نوروز و بهار

دبی شهری مدرن است که بسیاری از رکوردهای جهانی همچون بلند‌ترین برج جهان یا بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان را در اختیار دارد. جاهای دیدنی این شهر آن قدر پر تعدادند که می‌توان لیستی بسیار بلند بالا از آن‌ها تهیه کرد. اما بعضی از مهم‌ترین جاهایی که حتما باید در طول تور دبی نوروز ۱۴۰۳ از آن‌ها دیدن کنید، به شرح زیر هستند:

  • برج خلیفه

بزرگ‌ترین برج جهان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دبی محسوب می‌شوند. هم می‌توانید این برج را از از بیرون تماشا کرده و حتی از آبنمای بسیار بزرگی که در جلوی آن هر شب نمایشی جذاب برپا می‌کند دیدن کنید و هم به داخل برج رفته و در طبقات بالایی آن، از جایی مرتفع به نمای دبی نگاه بندازید.

  • دبی مال

بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا که بزرگ‌ترین آکواریوم جهان، مدرن‌ترین پارک بازی واقعین مجازی و بسیاری جاهای دیدنی دیگر را در خود دارد. دبی مال به خودی خود می‌تواند دلیلی برای شرکت در تور دبی باشد.

  • ساحل کایت

فراموش نکنید که دبی، شهری ساحلی است و حتما باید از سواحل سفید و زیبای این شهر نیز دیدن کنید. از میان تمامی سواحل دبی، ما ساحل مفرح و جذاب کایت را به شما معرفی می‌کنیم.

  • صحرای دبی

در کنار سواحل آفتابی ، صحرای دبی نیز جایی زیبا برای بازدید است و سافاری‌های مختلفی برای این مکان برگزار می‌شود. حتی مکان‌های اقامتی در صحرا وجود دارد که می‌توانید برای یک بعد از ظهر یا حتی شب در آن‌جاها بمانید.

  • موزه آینده

جدیدترین موزه دبی که در بنایی شگفت‌انگیز ساخته شده و در آن، تکنولوژی‌هایی آینده نگرانه به نمایش در آمده‌اند.

 

تفریح‌های در تور دبی نوروز ۱۴۰۳

در کنار جاهای دیدنی متعددی که در دبی امکان بازدید از آن‌ها را خواهید داشت، فعالیت‌های تفریحی زیادی هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید و تعطیات نوروزی خود را به مفرح‌ترین شکل ممکن سر کنید. اگر همراه خانواده به دبی سفر کرده‌اید، از یاد نبرید که این شهر چندین پارک آبی در خود دارد که هر کدامشان شهرتی جهانی دارند و به تنهایی می‌توانند یک روز کامل از زمان سفر شما را به خود اختصاص دهند. در سواحل این شهر نیز انواع بازی‌های آبی برای شما فراهم شده است.

پارک‌های بازی روباز و سرپوشیده‌ای همچون Legoland، Motiongate و IMG Worlds of Adventure نیز از جمله مهم‌ترین مکان‌های تفریحی در دبی به حساب می‌آیند. البته اگر اهل ماجراجویی باشید، می‌توانید تورهای هلیکوپتر سواری، سقوط آزاد، پاراگلایدر سواری یا حتی زیپلاین را هم در دبی تجربه کنید. تفریحات شبانه نیز در دبی فراهم است و چند مجموعه سینمایی بسیار مدرن در شهر، به روزترین فیلم‌های جهان را در سالن‌هایشان به نمایش می‌گذارند.

تور دبی نوروز ۱۴۰۳

غذاهای محلی دبی در سفر نوروزی

وقتی در تور دبی نوروز ۱۴۰۳ وارد این شهر می‌شوید، خیلی نشانه‌ای از یک شهر عربی در آن‌جا مشاهده نخواهید کرد. دبی حالا به یک شهر بین‌المللی بدل شده است و به هر جا که نگاه کنید، رستوران‌های زنجیره‌ای بین‌المللی را مشاهده خواهید کرد. با این حال هنوز می‌توان در رستوران‌های عربی این شهر، غذاهای محلی مردم امارات را پیدا کرد و طعم آن‌ها را چشید. مندی یا ماندی، شاورما، تبوله، هاریس و باباگانوش از جمله غذاهای محلی و محبوبی هستند که در این رستوران‌ها می‌توانید سفارش دهید.

 

بهترین رستوران‌های دبی برای لذت یک وعده به یاد ماندنی

اما برترین رستوران‌های دبی، مسلما رستوران‌های بین‌المللی این شهر هستند. رستوران‌های مجلل و فوق‌العاده‌ای در دبی پیدا خواهید کرد که هر کدام، غذایی از کشوری خاص را به روی میز می‌برند. بعضی از بهترین رستوران‌ها دبی به شرح زیر هستند:

  • Ossiano

Ossiano در هتل آتلانتیس پالم واقع شده و یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های دبی به حساب می‌آید. موقع صرف غذاهایی که یک سرآشپز معروف آن را آماده می‌کند، می‌توانید، در سمتی از رستوران، آکواریومی بزرگ و ماهی‌های رنگارنگی که در آن‌جا به شنا مشغولند را تماشا کنید.  

  • Mayabay

یکی دیگر از رستوران‌های مطرح دبی که جوایز زیادی را در سال‌های اخیر دریافت کرده است. در این رستوران می‌توانید غذاهای تایلندی، ژاپنی و چینی را البته به شکلی مدرن سفارش دهید.

  • Chic Nonna

بهترین رستوران ایتالیایی شهر که غذاهای معرکه‌ای سرو می‌کند. اگر قصد دارید در تور دبی نوروز ۱۴۰۳ به این مکان بروید، باید از چند هفته قبل، جایی در این رستوران برای خود رزرو نمایید.

 

خدمات تورهای دبی نوروز ۱۴۰۳ مقتدرسیر تابان

چندین تور دبی نوروز ۱۴۰۳ برای شما آماده شده تا بتوانید در زمان مورد نظر و به شکلی که دوست دارید، تعطیلات خود را در این شهر بگذرانید. این تورها از ۴ روز تا یک هفته برگزار شده و این امکان برایتان وجود دارد تا هتل مد نظر خود را از لیست بلند بالای دبی که در صفحه تور مشاهده می‌کنید، انتخاب نمایید. از دیگر خدمات تور نوروزی دبی می‌توان به ویزا توریستی ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. همچنین برای تمامی مسافرین بیمه مسافرتی معتبر صادر خواهد شد.

 

برای رزرو تور دبی نوروز ۱۴۰۳ از مقتدرسیر کافیست با کارشناسان ما با شماره‌های 02175212 یا 02126409828 تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین پکیج را خریداری نمایید.