۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی

دبی یکی از زیباترین و شیک‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که می‌شود به آن سفر کرد و چند روز خاطره‌انگیز را در زندگی پشت سر گذاشت. شهری که در خود هم دریا دارد و هم صحرا و همین امر سبب شده است انواع تفریحات را در آن بتوانید انجام بدهید. شهری که بهترین هتل‌های امارات را در خود دارد و یکی از لوکس‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید. در سفرتان با تور دبی که برترین مرکزخریدهای دنیا را در خود جای داده است اگر به دنبال راهنمایی برای خرید هستید همراه ما باشید تا ۱۰ نکته کاربردی پیرامون خرید از مراکز مختلف خرید در این شهر را خدمتتان بازگو کنیم.


۱- در مراکزخرید دبی کنار خرید، تفریح کنید

مراکز خرید دبی تنها مراکزخرید محسوب نمی‌شوند و به نوعی مراکز تفریحی این شهر نیز به حساب می‌آیند. چرا که در خود هم فود کورت‌های عالی دارند و هم شهربازی‌های مجلل. جدای از این امر نیز برای مثال مرکزخرید دبی مال این شهر یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان را نیز در خود جای داده است. بنابراین به هنگام مراجعه‌تان به مرکزخریدهای این شهر تنها به دنبال گشت و گذار برای خرید نباشید و بدانید در آنها نیز می‌توانید به تفریحات مختلف بپردازید.

 

 تجربه‌های گردشگران در اولین بازدید از دبی مال

دبی


۲- ژانویه و تخفیف

اگر به دنبال خرید با تخفیفات ویژه هستید باید بدانید در ماه ژانویه از مرکزخریدهای این شهر می‌توانید تخفیف‌های حسابی بگیرید. بنابراین اگر زیاد خرید دارید یا می‌خواهید مدهای روز دنیا را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید ماه ژانویه را برای سفر به این شهر انتخاب کنید. ماهی که هم آب و هوایش نسبتا مناسب است و هم جدای از فستیوال‌های حراج دبی، رویدادهای جمعی دیگری نیز در شهر به وقوع می‌پیوندند.

 

 جشنواره حراج تابستانه دبی؛ تجربه‌ی لذت‌بخش خرید با بهترین تخفیف‌ها 

دبی


۳- در ساعات مناسب به مرکزخریدهای دبی بروید

درهای اغلب مرکزخریدهای شهر دبی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریان‌شان باز هستند و اگر خارج از این ساعات به آنها مراجعه کنید احتمالا با درهای بسته روبه‌رو می‌شوید. بنابراین قبل از عزیمت برای بازدید از مرکزخریدهای این شهر ساعات کاری آنها را چک کنید. ضمنا بد نیست بدانید برخی از مرکزخریدهای این شهر در روزهای تعطیل ساعات کاری متفاوتی دارند.

 

 دبی


۴- با خیال راحت کودکان‌تان را به هنگام خرید به مرکزخریدها ببرید

همانطور که گفتیم مرکزخریدهای دبی تنها مراکزی برای خرید نیستند و مراکز تفریحی نیز به حساب می‌آیند. بنابراین در سفرتان به این شهر می‌توانید فرزندان خردسال و نوجوان‌تان را نیز به همراه‌تان ببرید و نگران غر زدن‌های آنها از گشت و گذار نباشید. چرا که انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها برای آنها در مراکزخرید این شهر فراهم آمده‌اند.

 

 دبی کیدزانیا؛ پارک بازی کودکان در دنیای بزرگ‌ترها 

 دبی


۵- برای خرید از بازارها حواستان به ساعات کاری باشد

حجره‌دارهای این شهر به مانند بسیاری از بازاریان ایرانی به هنگام ظهر درهای مغازه‌های خود را می‌بندند و مجددا به هنگام عصر درهای‌شان را به روی مشتریان‌شان باز می‌کنند. بنابراین حواستان باشد سر ظهر را برای خرید از بازارهای این شهر انتخاب نکنید و بیهوده وقت‌تان را هدر ندهید.

 

دبی


۶- کالاهای نسبتا لوکس از دست فروش‌ها نخرید

اگر می‌خواهید ساعت، کیف یا هر کالای نسبتا لوکس دیگری خریداری کنید حواستان باشد آنها را از دست فروش‌ها نخرید و گول قیمت‌های فریبنده آنها را نخورید. چرا که غالبا اجناس‌شان تقلبی هستند و این امر را مدت کوتاهی پس از خرید کردن متوجه می‌شوید.

 

 بهترین فروشگاه‌های دبی برای آنها که عاشق مد زمستانی هستند

 دبی


۷- می‌توانید از دبی طلا خریداری کنید

اگر می‌خواهید طلا و جواهرات از دبی خریداری کنید امکان این امر برای‌تان در این شهر فراهم است. در دبی می‌توانید به بازار دیره که یکی از بزرگترین بازارهای طلای جهان به حساب می‌آید بروید و انواع متفاوت طلاها با طراحی‌ها و عیارهای مختلف را خریداری کنید. بد نیست بدانید جواهرات دبی و به طور کلی جواهرات عربی، جزو جواهرات سنگین به حساب می‌آیند. بنابراین قیمت‌شان غالبا گران درمی‌آیند.

 

 بازدید از بازار طلای دبی، یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای جواهرات 

دبی


۸- در بازار چانه بزنید

اگر در بازارهای دبی دست به خرید می‌زنید یادتان باشد بر سر قیمت حتما چانه بزنید و از این امر اصلا خجالت نکشید. بسیاری از فروشندگان این بازارها قیمت‌های پرت و پلا ارائه می‌دهند و اگر چانه نزنید تا جایی که بتوانند سرتان را کلاه می‌گذارند.

 

 دبی


۹- از دبی ادویه بخرید

یکی از خریدهای ویژه‌ای که در دبی می‌توانید انجام بدهید خرید ادویه است در این شهر می‌توانید انواع ادویه‌های مختلف را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در دبی و بازارهایش ادویه خریداری کنید.

 

 از بازارهای سنتی دبی ارزان‌تر خرید کنید

 دبی


۱۰- از دبی پارچه و مسنوجات خریداری کنید

در بازارهای شهر دبی می‌توانید بهترین پارچه‌ها و مسنوجات را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. بنابراین خرید پارچه و مسنوجات را در سفر به این شهر جدی از نظر بگذرانید.

۲۰ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران