۷ نکته برای شرکت در فستیوال خرید دبی 2020

جاذبه‌های گردشگری دبی
۷ نکته برای شرکت در فستیوال خرید دبی 2020

دبی با دارا بودن بیش از ۷۰ مرکز خرید لوکس، هر ساله فستیوال خریدی دارد که هر کسی را مجاب می‌کند تا در این ایام به این شهر حاشیه خلیج فارس برود. از فروشگاه‌های لاکچری و گران قیمت گرفته تا فروشگاه‌های لوازم الکترونیک، همه تخفیف‌های زیادی ارائه می‌کنند و در کنار آن‌ها برنامه‌های تفریحی مختلفی نیز برگزار می‌شود که همه و همه باعث می‌شوند تا ۲۶ دسامبر تا ۱ فوریه، بهترین زمان ممکن برای سفر با تور دبی باشد!

اما در این میان حتما نکاتی هست که باید از آن‌ها با خبر باشید تا بهتر بتوانید در این روزهای شلوغ از دبی لذت ببرید، نکاتی که ما قصد داریم در این نوشته به آن‌ها بپردازیم:

 

  1. مراکز خرید مهم را از یاد نبرید

فستیوال خرید دبی در تمامی این شهر برپاست و تقریبا تمامی شهر انواع تخفیف‌ها را ارائه می‌دهند و تمامی مراکز خریدها نیز از این قائده مستثنی نیستند. اما اگر می‌خواهید از بهترین برندها، بهترین‌‌ها را خریداری کنید، حتما باید به سراغ مهم‌ترین مراکز خرید دبی رفته یا حداقل آن‌ها را در صدر لیست جاهایی که قرار است ازشان بازدید کنید قرار دهید. لیستی که شامل The Dubai Mall، Ibn Battuta Mall، Mall of the Emirates، Global Village و البته Dubai Gold Souk می‌شود.

 

 لاکچری‌ترین سوغاتی‌های تور دبی 

 فستیوال خرید دبی

 

  1. چه چیزی در فستیوال خرید دبی ۲۰۲۰ بخریم؟

این هم سوال بسیار مهمی است که بر اساس سلیقه و البته هزینه‌ای که هر کس می‌تواند کند، متفاوت خواهد بود. اما مهم‌ترین چیز این است که بدانید بیشترین تخفیف‌های شامل چه اجناسی می‌شود. برای مثال باید بدانید که بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه در زمینه لوازم الکترونیک و جواهرات تخفیف‌هایی ارائه می‌دهند که گاها به ۷۵ درصد هم می‌رسد! این دو زمینه به همراه لباس مهم‌ترین چیزهایی هستند که گردشگران برای خرید آن‌ها اقدام می‌کنند. در کنار آن‌ها خرید عطر، ساعت و لوازم خانه نیز به شدت به شما پیشنهاد می‌گردد.

 

 بازدید از بازار طلای دبی، یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای جواهرات 

 فستیوال خرید دبی

 

  1. اپلیکیشن‌ها و بسته‌هایی که باید از آن‌ها استفاده کنید

شما وقتی برای این فستیوال اقدام می‌کنید، حتما از اپلیکیشن‌هایی که به ارائه بسته‌های تخفیفی می‌پردازند استفاده کنید. مهم‌ترین اپلیکیشن Dubai Shopping Festival است که نسخه اندروید آن را از این آدرس می‌توانید دانلود کنید. غیر از اخبار مختلف در زمینه انواع برنامه‌ها، پکیج‌های تخفیفی بسیار خوبی اطلاع رسانی می‌شود که می‌توانید صرفه جویی بیشتری در خرید‌های خود لحاظ نمایید.

 

 فستیوال خرید دبی

 

  1. برنامه‌های مختلف تفریحی در فستیوال خرید دبی

در این جشنواره بزرگ، تنها خرید نیست که اهمیت دارد، آنقدر برنامه‌های تفریحی وجود دارد که اصلا می‌توانید به خاطر همان‌ها هم که شده به دبی سفر کنید و از این برنامه‌ها لذت ببرید. آتش بازی، اجراهای متعدد خیابانی، برنامه‌های بسیاری که هر مرکز خرید به صورت مجزا برگزار می‌کند، کارگاره‌های هنری، فستیوال‌های فیلم و خیلی برنامه‌های دیگر که همگی باعث می‌شوند روزهایی عالی را در دبی بگذرانید.

 

  تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌ 

 فستیوال خرید دبی

 

  1. خرید طلا و جواهرات

جدا از بند کوتاهی که در مورد خرید اجناس مختلف آوردیم، باید تاکیدی دوباره بر روی طلا و جواهرات کنیم. Dubai Gold Souk که مرکز فروش طلا در دبی به شمار می‌آید، با تخفیف‌های ویژه‌ی خود دوست داران طلا را راضی خواهد کرد. همچنین جواهرات دیگر در مراکز خرید معتبر دبی نیز با قیمت‌های استثنایی عرضه می‌شوند که نباید آن‌ها را نیز از نظر دور نگه دارید.

 

 

 

  1. ساعت‌های شلوغی را مد نظر داشته باشید

مراکز خریدی که برایتان خیلی اهمیت دارند را حتما صبح زود به سراغشان بروید چون بعد از بازگشایی در چشم به هم زدنی مملو از خریدارانی می‌شوند که آن‌ها هم می‌خواهند مثل شما از تخفیف‌ها استفاده کنند. به این ترتیب می‌توانید در شلوغی کم‌تر با خیالی راحت‌تر خرید کنید و بعد به سراغ جاهایی که کم‌تر برایتان اهمیت دارد بروید.

 

 ۵ غذای خیابانی دبی که باید آنها را امتحان کنید

 فستیوال خرید دبی

 

  1. لیست خرید تهیه کنید

از نکات بسیار مهم دیگر، داشتن لیست خرید است. وقتی پا به یک مرکز خرید بزرگ می‌گذارید، تابلوهای تخفیف از همه طرف شما را احاطه کرده‌اند و اگر بدون داشتن برنامه شروع به خرید کنید، طولی نمی‌کشد که چیزی در جیبتان باقی نخواهد ماند. اگر لیست خرید داشته باشید، می‌توانید ابتدا خریدهای اصلی خود را کنید و سپس با خیال راحت در مراکز خرید بگردید و از دیدنی‌های دبی بازدید کنید و در برنامه‌های تفریحی شرکت نمایید.

۲۲ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران