۸ نکته‌ی مهم برای شرکت در GITEX (جیتکس)

جاذبه‌های گردشگری دبی
۸ نکته‌ی مهم برای شرکت در GITEX (جیتکس)

پیشتر در مورد GITEX (جیتکس) یا هفته‌ی فناوری دبی برایتان توضیحات مفصلی دادیم. البته باید بگوییم که این همایش بزرگ تنها به نمایش فناوری‌های روز ختم نشده و یک جشنواره فروش تجهیزات الکترونیک نیز به شمار می‌رود. جشنواره‌ای که شامل تخفیف‌های بزرگ شده و اجناس مختلفی در دسته‌بندی‌های متفاوت از جمله حوضه‌ی دوربین‌های دیجیتال، قطعات کامپیوتر، موبایل، لوازم جانبی و ... را شامل می‌شود.
در بخش فروش محصولات اوضاع شلوغ و کمی گیج کننده است. بعضی تخفیف‌ها به صورت کلی وجود دارند، بعضی روزانه و بعضی اوقات تنها برای یک ساعت قیمتی شگفت انگیز ارائه می‌شود. همچنین اگر غرفه‌ها رو خوب بگردید اشانتیون‌های ارزشمندی هم پیدا خواهید کرد که به صورت رایگان به بازدیدکنندگان داده می‌شود. در مجموع اگر به دنبال خرید اجناس الکترونیکی مخصوصا گجت‌ها و لوازم جانبی باشید، گشت زدن میان غرفه‌های فروش جیتکس برایتان فوق‌العاده جذاب خواهد بود. اما در نهایت برای شرکت در این مکان بهتر است ابتدا تور دبی خود را رزرو کنید و در ادامه چند نکته را رعایت کنید . ما سعی کرده‌ایم مهم‌ترین‌هایشان را در پست امروز به شما گوشزد کنیم.


۱- بلیط خود را زودتر تهیه کنید

برای خرید بلیط ورودی به نمایشگاه حتما نباید این بلیط‌ها را از سایت خریداری کنید (خرید اینترنتی در صورت امکان آن، بهترین راه حل است) و می‌توانید این بلیط‌ها را در برخی فروشگاه‌ها و متروها تهیه کنید. اما در هر صورت سعی کنید حداقل یک روز زودتر بلیط ورود به همایش را تهیه کنید چون محبوبیت جیتکس ممکن است باعث شود برای روزی که وقت دارید نتوانید بلیط پیدا کنید.

 

تورهای خاطره‌انگیز اتوبوس‌های روباز دبی

جیتکس


۲- از مترو برای رفتن به نمایشگاه استفاده کنید

در ایام جشنواره، روزانه هزاران نفر به سمت World Trade Center دبی می‌روند. برای این که بتوانید بدون درگیر شدن بر سر ترافیک به راحتی و با هزینه‌ای بسیار کم به نمایشگاه رفته و بازگردید، بهترین راه استفاده از مترو است. البته مترو در این ایام کمی شلوغ‌تر از حالت معمول است، با این حال به مراتب روش بهتری از رفتن با ماشین کرایه‌ای یا تاکسی در دبی محسوب می‌شود.

 

جیتکس


۳- برای شلوغی خود را آماده کنید

اگر تحمل شلوغی ندارید، به هیچ وجه سراغ این نمایشگاه مخصوصا بخش‌هایی که در آن خرید و فروش انجام می‌گیرد نشوید. همانطور که گفتیم روزانه هزاران نفر به این نمایشگاه آمده و سالن‌ها و ورودی‌ها بسیار شلوغ می‌شود. خود را برای قدم‌های آهسته، صف ایستادن و در مجموع ازدحام آماده کنید.

 

جیتکس


۴- قبل از این که به نمایشگاه بروید، بدانید قصد خرید چه چیزی دارید

World Trade Center دبی در این یک هفته مملو از انواع اجناسی می‌شود که دوست دارید تک تک آن‌ها را داشته باشید. خیلی راحت ممکن از حواستان پرت شده و یا بیش از حد پای چیزهایی که نمی‌خواهید هزینه کنید. پس حتما گجت یا دستگاهی که قصد خریدش را دارید در ذهن خود ثبت کنید و سپس برای پیدا کردن آن به سراغ این مکان بروید.

 

معرفی مرکز خرید بورجومان در دبی

جیتکس


۵- تا جای ممکن تمامی فروشگاه‌ها را بگردید

اگر قیمت خیلی خیلی خوبی پیدا کردید که در خرید آن شک نکنید، اما در حالت معمول سعی کنید تا به فروشگاه‌های مختلف رفته و نمایشگاه را به خوبی بگردید تا شاید تخفیف بهتری نصیبتان شود. کسانی که در غرفه‌ها کار می‌کنند، عموما متخصص کار هستند و می‌توانند کاملا در مورد محصول به شما مشاوره دهند، به همین خاطر می‌توانید از کیفیت و اجناس مختلف اطلاعات کسب کرده و در نهایت بهترین جا را برای خرید برگزینید.

 

جیتکس


۶- قبل از رفتن، از قیمت واقعی چیزی که می‌خواهید اطلاعات کسب کنید

مخصوصا برای ما مسافران، دانستن قیمت واقعی اجناسی که به دنبالشان هستیم از اهمیت بسیاری برخوردار است، چون اگر قیمت دستگاه با تخفیف خیلی با قیمت داخل فرقی نکند، عملا خرید آن فایده‌ای ندارد و فقط بار شما را سنگین می‌کند.

 

۷ فروشگاه اینترنتی دبی که بهترین و شیک‌ترین سوغاتی‌ها را می‌توانید از آنها خریداری کنید

جیتکس


۷- بر سر اشانتیون‌ها کمی چانه زنی کنید

کلی چیز رایگان در غرفه‌ها وجود دارد که در بسیاری از موارد برای موقعی دیگر کنار گذاشته شده‌‌اند. اگر چه نمی‌توانید بر سر قیمت‌ها بحث کنید اما سر گرفتن چیزهای بیشتر با خریدتتان کمی پافشاری کنید. مثلا وقتی لپتاپ می‌خرید امکان گرفتن آنتی ویروس، کیف، اسپیکر یا چیزهای اینچنینی وجود دارد.

 

جیتکس


۸- از بودن در این همایش لذت ببرید

اگر خرید کردید و خیالتان راحت شد، در میان غرفه‌ها بچرخید و از بودن در این همایش بزرگ لذت ببرید. برنامه‌های تفریحی نیز همیشه در بخشی از این همایش برگزار می‌شود و گاهی می‌توانید بازی‌های جالب و امتحان کردن دستگاه‌های جدید را نیز تجربه نمایید.

۰۷ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران