بازدید از سالن اپرای دبی یکی از مجلل‌ترین سالن‌های خاورمیانه

جاذبه‌های گردشگری دبی
بازدید از سالن اپرای دبی یکی از مجلل‌ترین سالن‌های خاورمیانه

دبی یکی از مدرن‌ترین و مجلل‌ترین شهرهای جهان است که هیچ روز از سال خالی از مسافر نیست. شهری که از یک سو به دریا متصل است و از سوی دیگر به صحرا. شهری که تفریحات هیجان‌انگیز و ناب برای مهمانانش فراهم آورده است. شهر آسما‌خراش‌ها و مرکزخریدها. جاییکه خریدهای ارزان و لوکس در آن انجام می‌شود. چرا که برترن برندهای دنیا در زمینه‎های پوشاک و لوازم آرایشی در مرکزخریدهای آن شعبه دارند و در روزهای مختلف سال جشنواره‌های حراج و تخفیف برگزار می‌کند. در سفرتان با تور دبی اگر به دنبال یک شب خاطره‌انگیز و متفاوت هستید همراه ما باشید تا سالن اپرای این شهر به همراه برنامه‌هایی که در آن برگزار می‌شوند را خدمتتان معرفی کنیم.

 


سالن اپرای دبی؛ نماد معماری مدرن خاورمیانه


در سال ۲۰۱۲ احداث یک سالن بزرگ و مجلل اپرا در شهر دبی در دستور کار قرار گرفت و ۵ سال بعد از این تاریخ یکی از باشکوه‌ترین سالن‌های اپرای خاورمیانه تاسیس شد. سالنی که ظرفیت ۲ هزار نفر را دارد و سازه‌اش شبیه به یک کشتی است. یک کشتی امن که می‌تواند در همه‌ی آبهای آزاد جهان شناور باشد و همه جا را بگردد. این سالن برای اجراهای نمایش، موسیقی و انواع پرفورمنس‌ها نظیر رقص‌ها و باله‌ها ساخته شده است تا دبی سالانه میزبان ده‌ها اجرای درجه یک باشد. سالنی که عظمتش فقط منحصر به مکان اجرایش نمی‌شود بلکه یک سال پروسینیوم آرچ، سالن کنسرت‌های آکوستیک، اتاق تمرین هنرمندان، چندین رستوران و یک سالن کنفرانس به ظرفیت هزار نفر دارد. یکی از بهترین رستوران‌های این سالن، رستوران زیبایی‌ست که چشم‌اندازی فوق‌العاده به برج خلیفه ارائه می‌دهد.

 

۷ مکان فوق‌العاده در دبی برای دیدن و شنیدن موسیقی‌های زیرزمینی باحال

 

 

سالن اپرای دبی

 


برنامه‌هایی که در سالن اپرای دبی برگزار می‌شوند


در تمامی شب‌های سال این سالن میزبان برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف است که در شهر دبی برگزار می‌شوند. برنامه‌هایی متنوع از اجراهای تئاتر، انواع رقص‌ها و باله‌ها، کنسرت‌های موسیقی، نمایش مدهای جدید و انواع دیگری از رویدادهای هنرهای اجرایی. با رفتن به این سالن می‌توانید بهترین لباس‌های رسمی‌تان را بپوشید و در یک مراسم فراموش نشدنی شرکت کنید. مراسمی که به غیر از شهر دبی شاید بتوانید نمونه‌اش را در سالن‌های کجلل شهر مسکو و سن پترزبورگ بیابید.

 

 

سالن اپرای دبی

 


اطلاعات کاربردی برای رفتن به سالن اپرای دبی


- برای اطلاع پیدا کردن از برنامه‌های مختلفی که در این سالن برگزار می‌شوند می‌توانید به وب‌سایت این سالن به نشانی www.dubaiopera.com مراجعه کنید و از جزئیات هر برنامه مطلع شوید.
- با ورود به وب‌سایت این سالن می‌توانید به صورت اینترنتی بلیت خریداری کنید و در موعد مقرر برای تماشای برنامه‌های این سالن به آن مراجعه کنید.
- خرید بلیت برنامه‌های این سالن به صورت آنلاین، تنها برای ۱۰ نفر امکان پذیر است و درصورتی که برای افراد بیشتری خواستید بلیت تهیه کنید لازم است حضوری به سالن اپرای دبی مراجعه نمایید.
- حتما ۳۰ دقیقه قبل از آغاز برنامه‌ای که در این سالن برگزار می‌شود و بلیت آن را خریده‌اید در لابی این سالن حضور داشته باشید.
- به هنگام خرید بلیت حتما به شرایط سنی و محدودیت‌هایی که هر نمایش برای سنین مختلف دارد دقت کنید.

 

۶ فستیوال موسیقی معروف که شهر دبی میزبان آنهاست

 

 

سالن اپرای دبی

 


- اگر بلیت‌تان را گم کردید، در صورت داشتن اطلاعات آن می توانید به کانترهای فروش بلیت این سالن بروید و بلیت المثنی دریافت کنید.
- فیلم‌برداری از صحنه‌های نمایشی که در این سالن می‌بینید ممنوع است و چنانچه از سوی ماموران دیده شود که کسی مرتکب به این عمل است به شدت با فرد برخورد می‌شود.
- همراه داشتن غذا و هر نوع خوراکی به سالن اپرا ممنوع است.
- مسئولان سالن می‌توانند هر فردی که باعث اخلال در نظم و برنامه‌های این سالن شود را از سالن اخراج کنند. بنابراین دقت داشته باشید با انجام کارهای غیر عرف خودتان را به دردسر نیندازید.

۰۸ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران