بهترین سالن‌های کنسرت در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین سالن‌های کنسرت در دبی

توریست‌های دنیا عموما از دبی به عنوان هنگ کنگ خلیج فارس یاد می‌کنند. با اینهمه دبی به خاطر آسمان خراش‌های فوق‌العاده و نقاط تفریحی بی‌شباهت با وگاس نیست؛ بماند که خیلی‌ها آن را به خاطر مراکز خرید آنچنانی صحنه مد فعال با پاریس مقایسه می‌کنند. چه هر کدام از این مقاصد را درنظر بگیریم باز هم دبی مقصدی در حال تکامل با سرعتی بالا است که روز به روز چهره متفاوتی به خود می‌گیرد. دبی میزبان اولین هتل ۷ ستاره دنیاست و تجارب فوق‌العاده‌ای نیز ارائه می‌دهد. به عقیده ما اضافه کردن تمامی این‌ها به آواز و موسیقی بی‌نظیر خواهد بود.

 

بازدید از مکان‌های برتر کنسرت و سایر سایت‌ها

دبی دارای صحنه‌های مختلف دیدنی از آشپزی با رستوران‌ها و کافه‌های جذاب، مراکز خرید و انواع گالری‌ها است. اما این همه چیز نیست

دبی در همه زمینه‌ها در حال تغییر است و موسیقی و برنامه‌های زنده نیز یکی از آن‌هاست. حقیقت این است که اصلا جاهایی که موسیقی زنده دارند در این شهر قابل شمارش نیست اما برخی از جاها لوکس و بسیار جذابند. زرق و برق برخی از سالن‌ها به حدی زیاد است که به کل یادتان می‌رود در کشوری تماما کویری هستید. بنابراین اگر در طول روز به کنسرت می‌روید حتما با خودتان بطری آب ببرید تا خنک شوید. برای خرید بلیط کنسرت افراد مشهور در دبی واقعا باید روز اقدام کنید زیرا خیلی زود بلیط‌ها تمام می‌شوند.

 

جشن کریسمس در بهترین نقاط دبی

برترین نقاط کنسرت در دبی

اگر علاقه‌مند به شرکت در کنسرت هستید خوشبختانه تور دبی می‌تواند خواسته شما را برآورده کند. بهترین زمان برای این کنسرت‌ها نیز آخر سال میلادی و شروع سال جدید است. این کنسرت‌ها به حدی هیجان‌انگیز هستند که کاملا ضربان قلب شما را بالا می‌برند. بنابراین دبی را می‌توان به عنوان یکی از درخشان‌ترین شهرهای جهان عرب نام برد. شک نکنید در این وقایع شما از لوکس‌ترین ماشین‌ها تا گران‌ترین جواهرات را در دبی خواهید دید. گفته شده دبی در برگزاری جشن‌های پایان سال رتبه چهارم جهان را از آن خود کرده است. بنابراین باید برای سفر بعدی‌تان بهترین نقاط جشن و کنسرت دبی را بشناسید.

The Music Hall

اگر از طرفداران موسیقی هستید پس حتما باید به این سالن بروید. این سالن انتخاب گسترده‌ای از هنرمندان به شما می‌دهند که به صورت هفتگی در آن اجرا دارند. در واقع هر زمان نیاز کردید که نیاز به تخلیه انرژی دارید کافی است Palm Jumeirah (West) دبی را پیدا کنید.

 

معروف‌ترین آسمان‌خراش‌های دبی

Kilachand Studio Theatre

این سالن تجمع سرپوشیده برای برگزاری مراسم مختلفی همچون انواع نمایش‌ها، سمینارها، و تولیدات محلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سالن اجرا که در پالم جمیرا واقع شده در سال ۲۰۰۳ توسط Elefteriades Productions از بیروت به دبی آمد و کاملا مفهوم منحصر به فردی را به دبی آورد. این سالن کنسرت توانست در برنامه‌های بین‌المللی را به ساکنین دبی ارائه دهد از همین رو آن‌ها شلوغ‌ترین و فشرده‌ترین برنامه‌های سرگرمی را در دبی دارند که باعث شده تا در منطقه موفق‌ترین باشند.

Dubai Media City Amphitheatre

این آمفی تئاتر زیبا با باغ‌های دل‌انگیز که در کنار دریاچه واقع شده ظرفیت گنجایش ۱۵ هزار نفر را یکجا دارد. این سالن کنسرت در مدیا سیتی دبی واقع شده و میزبان انواع برنامه‌هایی مثل کنسرت‌ها، جشنواره‌ها، مراسم اهدای جوایز و سایر رویدادهای بزرگ می‌شود.

 

آشنایی با جذاب‌ترین موزه‌های دبی

Chi @ The Lodge

این یک کلوپ شبانه بزرگ است که به ۴ قسمت تقسیم شده که یکی از این بخش‌پیست رقص فضای باز آن است. این کلوپ میزبان برنامه‌های موسیقی زنده بوده و از ساعت ۹ شب تا ۳ نیمه شب پذیرای شب زنده داران است. شما می‌توانید این سالن را در بور دبی در جاده Oud Metha پیدا کنید.

Centrepointe Theatre

تئاتر Centrepointe که در اصل با عنوان Meridian Theatres @ Centrepointe شناخته می‌شود سالن‌های نمایش عمومی واقع در شهر سابق نپین در اتاوا، انتاریو و کانادا است. ساختمان اولیه در سال ۱۹۸۸ با ظرفیت ۹۵۴ نفر شروع به کار کرد سپس در سال ۲۰۱۱ یک استودیوی تئاتر کوچک‌تر به آن اضافه شد.

The Fridge

این سالنی نه چندان بزرگ با گنجایش ۱۸۰ نفر انباری بازسازی شده است که گروه‌های موسیقی، دنسرها، نوازندگان، طراحان رقص و همچنین گارگاه‌های تمرین و آموزش در آن فعالیت می‌کنند. اگر دوست ندارید در تجمعات هزار نفری شرکت کنید احتمالا رفتن به این سالن کنسرت همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

 

بهترین‌ روفتاپ‌ها و تراس‌های دبی

Dubai Opera

اگر تصور کردید نقاط برجسته دبی تمامی دارد سخت در اشتباهید. اپرای دبی یکی از آن جاهایی است که میلیون‌ها نفر را شگفت زده خود کرده است. این مکان توانایی مدیریت چندین رویداد سال نو را دارد! به علاوه داخل آن به جذابی و خیره کنندگی معماری بیرونی آن است. اگر به دنبال اجراهای لوکس و گران و درجه یک هستید اینجا جای شما است.

۰۵ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران