بهترین سالن‌های بولینگ در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین سالن‌های بولینگ در دبی

بولینگ در بین مردم محلی دبی بسیار محبوب است و از جمله فعالیت‌های تفریحی خانوادگی محسوب می‌شود که خیلی از جوان‌های این شهر آخر هفته‌ها به سراغش می‌روند. از طرفی، وجود سالن‌های بولینگ مدرن و بسیار عالی، خیلی از گردشگران را نیز ترغیب می‌کند تا در طول تور دبی، به سراغ این سرگرمی عالی بروند. با توجه به این که تقریبا در هر مرکز خرید و هر جایی از شهر یک سالن بولینگ وجود دارد، بهتر است با بهترین سالن‌های بولینگ در دبی آشنا شوید تا اگر خواستید سراغ این فعالیت بروید، بهترین جا را برای خود انتخاب کنید.

 

Al Nasr Leisureland

سالن النصر از سال ۱۹۷۹ افتتاح شده و از همان ابتدای کار، به محبوبیت بالایی رسید و هنوز هم یکی از شلوغ‌ترین سالن‌های بولینگ در دبی به حساب می‌آید. سالن کلاسیک این مجموعه ۸ خط دارد که شما می‌توانید هم به ازای هر بازی پول پرداخت کنید و هم به ازای یک مدت زمان مشخص. این مجموعه چندین سالن ورزشی، استخر روباز و البته یک پیست یخی بزرگ دارد و روزهای سه شنبه نیز به صورت اختصاصی تنها در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

 

لاکچری‌ترین تورهای داخلی دبی

آدرس: Oud Metha 

 

Brass Monkey Dubai

اگر به دنبال یک جای شیک می‌گردید که هم در آن برای خود نوشیدنی سفارش داده، بولینگ و بازی‌های دیگر را انجام دهید و به صدای موسیقی گوش کنید، Brass Monkey Dubai یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای شماست. التبه تنها افراد بالای ۲۱ سال اجازه‌ی ورود به این محل را دارند. بخش بولینگ این مجموعه دارای ۱۲ خط بوده، طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد و از تجهیزات مدرن در آن استفاده شده است. به جز سالن بولینگ، شبیه ساز ماشین واقعیت مجازی، سالن بیلیارد، آرکیدهای کلاسیک و ... نیز در Brass Monkey Dubai وجود دارند که می‌توانید برای بازی به سراغ آن‌ها هم بروید.

آدرس: Bluewaters

 

Dubai Bowling Centre

"مرکز بولینگ دبی" یکی از جاهای خاص برای بازی بولینگ در دبی است که سالنی با ۱۲ لاین داشته و پروژکتورهای بزرگ آن در هنگام بازی (جدا از مونیتورهای امتیاز دهی) به پخش فیلم‌های کلاسیک مشغول می‌شوند. دکور، امکانات و همه چیز در این سالن عالی است و از جاهای تفریحی شلوغ شهر نیز محسوب می‌شود. همچنین شما در "مرکز بولینگ دبی" مجموعه‌ای متنوع از بازی‌های آرکید را تجربه کرده، به سراغ بازی‌های میزی همچون بلیارد و پینگ پنگ و غیره بروید، در پارک کوچک ترامپولین آن بازی کرده و همچنین از رستوران فست‌فود این مجموعه استفاده کرده و غذایی خوشمزه میل کنید.

 

معرفی چهار برج بلند و مشهور دبی

آدرس: Al Quoz 1

 

Dubai International Bowling Centre

"مرکز بین‌المللی بولینگ دبی" با مکان قبلی که به شما معرفی کردیم فرق می‌کند. این مکان یکی از بزرگ‌ترین مراکز بازی بولینگ و البته یکی از ارزان‌ترین‌ها در دبی محسوب می‌شود که ۳۶ خط مختلف داشته و تا ساعت ۱ نیمه شب هر شب فعال است. البته خیلی از مسابقات بولینگ دبی نیز در این محل برگزار می‌شود، به همین خاطر گاهی اوقات ممکن است در طول بعد از ظهر به مسابقات اختصاص داشته و همه نتوانند از تمامی خطوط استفاده کنند.

آدرس: Al Mamzar

 

Switch Bowling

Switch یک مجموعه تفریحی فوق‌العاده شیک و عالی با سالنی بزرگ و ۱۲ خطه برای بولینگ است که شما در همانجا می‌توانید برای خود انواع نوشیدنی و خوراکی‌ها را نیز سفارش دهید. طراحی و نورپردازی شیک این مجموعه و همچنین امکانات به روز و مدرنش، شما را بیشتر به بازی دلبسته می‌کند. در این مجموعه نیز شما می‌توانید میزهای بیلیارد، بازی‌های آرکید، سه اتاق کارائوکه و بازی‌های مختلف را مشاهده کنید. البته به طور نسبی هم این سالن از جاهای دیگر برای انجام بولینگ گران‌تر خواهد بود.

 

راهنمای بازدید از برج‌العرب در دبی

آدرس: Ibn Battuta Mall, Jebel Ali

 

The 44

این سالن بولینگ در طبقه ۴۴ هتل هیلتون دبی واقع شده  به همین خاطر این نام را برای آن انتخاب کرده‌اند. این سالن نسبتا کوچک در واقع یک بار ورزشی است که شما در آن هم می‌توانید بولینگ بازی کنید و هم نوشیدنی میل کرده و در تراس آن نیز خوش بگذرانید. البته نباید فراموش کرد که اگر شب‌ها به این محل بروید، یک منظره‌ی عالی از شب‌های دبی نیز زیر پای شما خواهدبود.

آدرس: Hilton Dubai Al Habtoor City, Sheikh Zayed Road

 

Wavehouse

البته هیچ وقت در این موارد نباید Wavehouse را از یاد برد. مجموعه بسیار بزرگ تفریحی در جزیره نخل دبی که هم بزرگسالان و هم کودکان و نوجوانان می‌توانند از آن استفاده کنند. سالن بولینگ این مجموعه اگر چه تنها ۴ خط دارد، اما فوق‌العده شیک و زیباست و البته با وجود انواع بازی‌ها و سالن‌های تفریحی مختلف، عموما خط خالی برای بازی در آن‌جا وجود خواهد داشت. این نکته را هم نباید از یاد ببرید که Wavehouse گران‌ترین جا برای بازی بولینگ در دبی است و شما به ازای هر نفر برای هر بازی باید ۶۰ درهم پرداخت کنید!

آدرس: Atlantis The Palm, Palm Jumeirah

۱۱ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران