بهترین مکان‌های تفریحی دبی برای کودکان

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین مکان‌های تفریحی دبی برای کودکان

دبی همیشه انتخاب‌های زیادی برای شما داشته تا در سفر بدون هیچ مشکلی بتوانید همراه فرزندانتان به گردش و تفریح و بازی بپردازید. در سال‌های اخیر نیز به تعداد این محل‌های تفریحی اضافه شده و حالا دیگر باید لیست‌های جدید در این رابطه منتشر کرد. اگر امسال قصد دارید همراه خانواده با تور دبی سفر کنید، حتما نگاهی به لیست امروزمان بندازید.

 

مجموعه‌‌ی Dubai Parks and Resorts

اگر یک روز در دبی زمان دارید تا همراه بچه‌ها به جایی برای بازی و تفریح بروید، بدون شک باید Dubai Parks and Resorts را انتخاب کنید. جایی که شما این امکان را خواهید داشت تا در میان چند پارک عالی که هم برای کودکان مناسب است و هم بزرگسالان، به تفریح بپردازید. مهم‌ترین پارک برای کودکان و نوجوانان، لگولند است. پارک لگولند دبی از بهترین‌ها به حساب آمده و جدا از چند سواری و بازی‌های مختلف و عالی، یک سالن بزرگ مملو از ماکت‌های معرکه از ساختمان‌های مختلف دبی و ... دارد که همگی با لگو درست شده‌اند.

 

 بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش اول) 

Dubai Parks and Resorts

 

پارک بازی معروف و هیجان انگیز Motiongate نیز در این مجموعه واقع شده و در نهایت تم پارک Bollywood نیز در این محل قرار دارد که همانطور که از اسمش پیداست، تم هندی داشته و همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند از بودن در آن جا لذت ببرند.

آدرس: Sheikh Zayed Road, across from Jebel Ali

 

IMG Worlds of Adventure

اگر به دنبال یک تم پارک بزرگ و هیجان انگیز هستید که سواری‌های متعددی برای تمام سنین داشته باشد، تم پارک IMG Worlds of Adventure ایده‌آل شما خواهد بود. این پارک بازی مساحتی به اندازه‌ی ۲۸ زمین فوتبال دارد که متر به متر آن پر شده از انواع بازی‌ها و فعالیت‌های مختلف خانوادگی، مناسب کودکان و نوجوانان و همچنین مختص بزرگسالان. در کنار بازی‌های متنوع، بازی‌هایی بر اساس ابرقهرمانان مارول نیز در این مکان هست، که بچه‌هایی که فیلم‌های انتقام جویان را دیده‌اند، از بازی با آن‌ها به وجد می‌آیند.

 

 IMG Worlds

 

آدرس: Mohammed Bin Zayed Road, Dubailand

 

ساحل کایت

در نهایت دبی شهری ساحلی است و اگر بخواهید بچه‌ها را برای تفریح جایی ببرید، حتما بردن آن‌ها به ساحل را باید جزو برنامه‌های سفر خود در نظر داشته باشید. در این میان ساحل کایت بهترین گزینه برای شماست، زیرا پر شده از تجهیزاتی که برای انواع فعالیت‌ها برای سنین مختلف مناسب هستند. شنا در آب، قایق سواری، محوطه بازی کودکان، دکه‌های غذای خیابانی و انواع فعالیت‌های آبی از جمله چیزهایی است که در ساحل کایت انتظار شما و خانواده‌تان را می‌کشند.

 

 ۱۰ ساحل خصوصی دبی که جزو لوکس‌ترین سواحل دنیا به حساب می‌آیند 

ساحل کایت 

 

آدرس: Umm Suqeim

 

OliOli

OliOli یکی از پارک‌های خاصی است که در سال‌های اخیر در دبی ساخته شده و طراحی آن به گونه‌ای است که خلاقیت را در بچه‌ها زنده کند. البته در نظر بگیرید که این پارک تنها مختص به بچه‌ها ۲ تا ۱۱ سال است و بازی‌هایش نیز با چیزهایی که در پارک‌های دیگر دیده‌اید، کاملا متفاوت هستند.

 

 OliOli

 

آدرس: 4th Street, Al Quoz (next to Oasis Mall)

 

پارک آبی Aquaventure

از میان پارک‌های آبی مختلف دبی، شاید پارک آبی Aquaventure بهترین گزینه برای تمامی اعضای خانواده باشد و کوچک‌ترها هم بتوانند پا به پای بزرگسالان از بودن در این مکان لذت ببرند. این پارک آبی بزرگ و زیبا در آتلانتیس جزیره‌ی نخل واقع شده و جدا از بازی‌های عالی برای سنین پایین، چندین سواری فوق‌العاده برای بزرگسالان نیز دارد. از جمله بخش‌های عالی برای کودکان نیز، منطقه بازی با آب‌پاش‌هاست که از مفرح‌ترین جاها برای سنین خیلی پایین به حساب می‌آید.

 

 راهنمای سفر ۴ روزه به دبی؛ شهر هیجان تفریح در شن‌های صحرا و آبی دریا 

 Aquaventure

 

آدرس: Atlantis, The Palm, Crescent Road, Palm Jumeirah

 

KidZania

بیشتر به صورت مفصل از دبی کیدزانیای برایتان گفته‌ایم. مجموعه‌ای زنجیره‌ای که شعبه دبی آن جزو بهترین‌هاست. کیدزانیا یک پارک بازی بزرگ است که به شکل شهری کامل ساخته شده و بچه‌ها در زمان ورود به آن، تصمیم می‌گیرند تا شغلی داشته و با نظارت کامل مربیان مجرب، به انجام این شغل در دنیای مینیاتوری کیدزانیا مشغول می‌شوند. در کیدزانیا دبی شغل‌هایی همچون آتشنشان، پلیس، دکتری، آشپزی و ... در نظر گرفته شده است. با توجه به این که پارک در مرکز خرید دبی ساخته شده، در زمان بازدید از این مکان، می‌توانید ساعتی را برای بازی کودکان در کیدزانیا در نظر بگیرید.

 

 KidZania

 

آدرس: The Dubai Mall

 

تور سافاری صحرا

شاید خیلی‌ها حواسشان به تورهای سافاری صحرای دبی نباشد، اما این فعالیت جزو خاطره‌انگیزترین بخش‌های سفر شما به این شهر خواهد بود. در طول این سافاری فعالیت‌های مختلفی برای جمع در نظر گرفته می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شتر سواری، سواری روی شن‌های صحرا و بسیاری کارهای دیگر است، کارهایی که برای بچه‌ها می‌تواند بسیار جذاب باشد.

 

 ۱۰ نکته کاربردی برای خرید سوغاتی‌ از مراکزخرید دبی 

 تور سافاری صحرا

 

خلیج دلفین

یکی دیگر از اماکنی که در آتلانتیس جزیره‌ی نخل واقع شده و در آن، همه از هر سنی می‌توانند در استخرهای مخصوص همراه دلفین‌ها شنا کند. البته از نکات خوب این مکان، نگهداری درست از دلفین‌هاست و این حیوانات در شرایط بسیار خوبی در آن جا زندگی می‌کنند. کودکانی که با این دلفین‌ها بازی کرده‌اند، احتمالا یک دوست همیشگی برای خود در دبی تصور می‌کنند.

 

 خلیج دلفین

 

آدرس: Atlantis, The Palm, Crescent Road, Palm Jumeirah

 

پیست یخ دبی

یکی از چیزهای خاصی که در مرکز خرید دبی ساخته شده، پیست یخی بزرگ در اندازه‌های استاندارد المپیک است که همه می‌توانند از آن لذت ببرند. خیلی از کشورها مثل ایران دارای تعداد زیادی پیست یخی نیستند و احتمالا تنها در سفر است که بچه‌ها می‌توانند بودن روی یخ را تجربه کنند. تجهزیات کامل در این محل، در اختیار بچه‌ها گذاشته می‌شود و حتی کسانی که یک بار هم روی یخ نرفته‌اند، می‌توانند از این فعالیت لذت ببرند.

 

 مراکز خرید جذاب در دبی؛ برای خرید و تفریح خانوادگی هیجان‌انگیز 

 پیست یخ دبی

 

آدرس: The Dubai Mall

 

Bounce Dubai

ترامپولین از آن بازی‌هایی است که تقریبا همه‌ی بچه‌ها عاشقش هستند. Bounce Dubai نیز یک پارک ترامپولین بسیار بزرگ است که بیش از ۱۰۰ ترامپولین با بازی‌های مختلف دارد که کوچک و بزرگ می‌توانند در آن به تفریح بپردازند.

 

  ۱۰ رستوران غذاهای ایرانی در دبی (قسمت اول) 

 Bounce Dubai

 

آدرس: 32, 4B Street Al Quoz

 

پارک واقعیت مجازی دبی

از جمله مراکز جدید تفریحی در دبی که از بهترین‌ها در نوع خود در دنیاست. اما پارک واقعیت مجازی دبی با تمام تجهیزات و بازی‌های متنوعی که دارد، یک مزیت عالی دارد و آن هم یک سالن مخصوص کودکان و نوجوانان است. در این سالن تنها بازی‌هایی مناسب این سنین در نظر گرفته شده که اکثر آن‌ها تم‌هایی آشنا از بازی‌ها یا انیمیشن‌های محبوب را در خود دارند.

 

 پارک واقعیت مجازی دبی

 

آدرس: Level 2, The Dubai Mall

۲۷ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران