بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین تفریحات شبانه در دبی (بخش اول)

روزها در دبی اگر لب ساحل و کنار آب دریا نباشید، حتما باید جایی پیدا کنید تا کولر داشته باشد و هوای گرم این شهر مدرن را برایتان قابل تحمل کند. همین است که شب‌های دبی برای مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است و مطمئنا تفریحات زیادی هم هستند که شما را نیمه شب بیدار نگه دارد. اگر می‌خواهید با چند مورد از برترین تفریحات و مکان‌هایی که می‌توانید این تفریح‌ها را تجربه کنید باخبر شوید، در ادامه همراه ما باشید.

 

The 44، تفریحات مختلف زیر یک سقف

اگر رفتن به یک مکان معمولی و سفارش چند نوشیدنی خیلی برایتان جذابیت ندارد، حتما سری به The 44 بزنید. در این مکان شما می‌توانید از یک منوی عالی مملو از نوشیدنی‌های مختلف، یکی برای خود سفارش دهید، پشت خط بولینگ بایستید و با دوستانتان بازی کنید و اگر دوست داشتید چند دستی بلیارد بازی کنید.

 

۶ تفریح معمول در سفر به دبی

 The 44

 

آدرس: Hilton Dubai Al Habtoor City (فعالیت تا 3 صبح)

 

Wavehouse، بازی‌های آرکید در کنار موج سواری!

این مکان یکی دیگر از جاهایی است که می‌توانید در آن نوشیدنی سفارش داده و بولینگ یا دیگر بازی‌های میزی را بازی کنید. اما در طبقه دوم این مجموعه، یک سالن بزرگ از انواع بازی‌های آرکید و بازی‌های واقعیت مجازی وجود دارد که می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. تازه این پایان ماجرا نیست و باید بدانید که یک استخر موج مصنوعی نیز در این محل قرار گرفته که می‌توانید موج سواری را نیز در Wavehouse تجربه کنید.

 

 Wavehouse

 

آدرس: The Avenues, Atlantis The Palm, Palm Jumeirah (فعالیت تا 1 بعد از نیمه شب)

 

Jumble، بازی فرار از اتاق

اگر در طول روز درگیر خرید و ساحل و کارهای دیگر هستید، بهتر است شب را به تفریح در یکی از مراکز بازی دبی بگذرانید. مراکز زیادی هستند که بازی‌های فرار از اتاق ارائه می‌کنند، اما Jumble با تنوع بازی‌ها و کیفیت بسیار خوب دکورهایش، از همه بهتر است. بازی‌های Jumble شما را از نظر بدنی و ذهنی به چالش می‌کشد و شما باید معماها را به صورت گروهی حل کنید تا بتوانید کلید خروج از اتاق را به دست آورید.

 

تفریحات رایگان در دبی برای سفری لذت‌بخش‌

 Jumble

 

آدرس: Al Barsha, Sheikh Zayed Road  (فعالیت تا 10 شب)

 

کروز سواری شبانه در دبی کریک

سوار شدن بر کروزهای کوچک و زیبا و گشت زدن در دبی کریک، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که می‌توانید در شب‌های دبی انجام دهید. یکی از شرکت‌های خوبی که چنین گردش‌هایی را ترتیب می‌دهد  abra است. نیاز نیست حتما سوار قایق‌های لوکس شوید، همین قایق‌های معمولی نیز به اندازه‌ی کافی لذت بخش هستند و هزینه‌ی سنگینی نیز روی دستتان نخواهند گذاشت.

 

گردشی شبانه با قایق‌های Dhow در دبی مارینا

 کروز سواری شبانه در دبی

 

Museum of Illusions، موزه‌ی طرح‌های سه بعدی و خلاقانه

Museum of Illusions مکانی عالی برای یک شب خاص در سفر با تور دبی است. اتاق‌هایی در این موزه طراحی شده که سعی شده با طراحی‌ خاص و استفاده از خطای دید، طرح‌های سه بعدی خاص و متفاوتی در آن شکل بگیرد. جایی که هم می‌توانید در آن تفریح کنید، هم این که چند عکس خوب برای اینستاگرام خوب بگیرید.

 

 Museum of Illusions

 

آدرس: Al Seef, Bur Dubai (فعالیت تا 10 شب)

 

The Hideout، تماشای استندآپ کمدی

بسیاری از بهترین برنامه‌های کمدی در دبی، در Hideout برگزار می‌شود و کمدین‌های معروفی تا به حال در این محل برنامه اجرا کرده‌اند. از جمله برنامه‌ی بسیار جالب Bonkers Bingo که اجرای آن در دبی بسیار معروف شد. البته برنامه‌ها همگی کمدی نیستند و بعضا مسابقات جالب و مفرحی نیز در این محل برگزار می‌شوند که شرکت در آن‌ها نیز خالی از لطف نیست.

 

بازدید از مراکز جدید در سفر دوباره به دبی

 The Hideout

 

آدرس: Marina Byblos Hotel, Dubai Marina (فعالیت تا 3 صبح)

 

شام بر روی آب

شرکت‌های زیادی هستند که قایق‌هایی مخصوص برای گردش در دبی کریک و دیگر بخش‌های آبی دبی برگزار کرده و جدا از تفریح و بازدید از نمای زیبای دبی، یک شام معرکه را نیز برایتان به همراه خواهند داشت. مخصوصا اگر در سفری دو نفره به دبی هستید، این فرصت را از دست نداده و حتما یک بار در این ضیافت جذاب روی آب شرکت کنید و از آن لذت ببرید. یکی از شرکت‌های معروف در این زمینه Bateaux Duba است که دفتر آن در آدرس زیر خواهد بود. برنامه‌ی شام در قایق‌های Bateaux Duba از ساعت ۸ شب آغاز شده و تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه پیدا می‌کند.

 

نوش جان کردن غذا بر فراز آسمان دبی

 Bateaux Duba

 

آدرس: Al Seef Street, Bur Dubai

 

Sketch Art Café، نقاشی در شب‌های دبی

Sketch Art Café محلی خاص در دبی است که شما در هر زمانی از طول روز می‌توانید به آن مراجعه کنید، اما حضور در شب‌های آن آرمشی خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. در این کافه‌ی خاص، شما در کنار نوشیدن و خوردن دسر، می‌توانید بر روی تابلو یا کاغذ نقاشی کشیده و آن را همراه خود ببرید. نیاز نیست نقاش یا طراح باشید، می‌توانید از مربیان آن جا کمک بگیرید یا تفریح وار چیزی با ابزارهای این محل برای خود بکشید.

 

 Sketch Art Café

 

آدرس: Villa 21, 4B Street, Al Hudaiba (فعالیت تا 10 شب)

 

Crown & Lion، شرکت در مسابقه‌ی دوشنبه‌ها

دوشنبه‌ی هر هفته ساعت ۸ شب، مسابقه‌ای بین مهمانان این کافه برگزار می‌شود که در آن حضار باید جواب‌های مجری را روی کاغذ بنویسند. این سوال و جواب انگلیسی بوده و به همین خاطر گردشگران نیز به راحتی می‌توانند در آن شرکت کنند. در هر دور یک سری از افراد حذف می‌شوند تا در نهایت نفر برنده صاحب جایزه‌ی ۳ هزار درهمی می‌شود. یک فعالیت مفرح و عالی در کنار سفارش انواع نوشیدنی‌ها.

 

تورهای خاطره‌انگیز اتوبوس‌های روباز دبی

 Crown & Lion

 

آدرس: Ground Floor,Byblos Hotel,Sheikh Zayed Rd,Tecom

 

Drai's Dubai، جشن‌های شبانه

کلاب‌های زیادی هستند که با جشن‌های مختلف شبانه، هر کدام بخشی از گردشگران را به سمت خود جذب کرده‌اند. Drai's Dubai اما از بهترین‌هاست که همیشه بزرگ‌ترین‌ها را برگزار می‌کند. بسیاری از DJهای بین‌المللی در این مکان اجرا کرده و همیشه باید از پیش برای حضور در آن جا برای خود رزرو کنید.

 

 Drai's Dubai

 

آدرس: Meydan Racecourse, Nad Al Sheba (فعالیت تا 4 صبح)

 

Rodeo Drive، گاوبازی در دبی

Rodeo Drive مکانی با استایل کاملا آمریکایی است که در آن هم می‌توانید غذا سفارش دهید و هم این که نوشیدنی بخورید. اما نکته جالبی که می‌ارزد یک شب به این مکان بروید، دستگاه گاوبازی جالبی است که اگر چه در ابتدا خیلی جذاب به نظر نمی‌آید، اما به سرعت برایتان رقابتی شده و چندین بار بازی با آن را امتحان خواهید کرد.

 

۸ انتخاب که سفر با تور دبی را تبدیل به ارزان‌ترین سفر عمرتان می‌کند

 Rodeo Drive

 

آدرس: Saaed Tower One, Sheikh Zayed Road (فعالیت تا 3 صبح)

۱۵ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران