بهترین پارک‌ها و باغ‌های دبی: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین پارک‌ها و باغ‌های دبی: بخش اول

بسیاری از بازدیدکنندگان و ساکنان جدید دبی، از تعدد پارک‌ها و فضاهای سبز که در سراسر شهر گسترده شده‌اند، شگفت زده می‌شوند. در ضمن، ورودی اکثر این فضاها رایگان بوده و یا با هزینه بسیار کم می‌توانید از آنها دیدن کنید. بسیاری از آنها نیز مناسب خانواده‌ها طراحی شده‌اند. اگر شما نیز به طبیعت علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر با تور دبی، با بهترین پارکها و باغ‌های دبی آشنا شوید.

 

Al Barsha

این پارک ۵۲ هکتاری زیبا که در اطراف یک حوضچه بزرگ مصنوعی ساخته شده، با قایق‌های پدالی و خورشیدی و امکانات کرایه دوچرخه و اسکوترهای الکترونیکی برای گشت و گذار به استقبالتان می‌آید. در اینجا مکان‌هایی مناسب کودکان نوپا برای تفریح و سرگرمی نیز درنظر گرفته شده‌اند و همچنین چمن فراوان، مقدمات یک پیک نیک عالی خانوادگی را فراهم می‌کند. در ضمن اگر به دویدن و پیاده روی علاقمندید، می توانید از پیست دویدن نیز بهره‌مند شوید.

 

پارک صفا، قدیمی‌ترین پارک دبی

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب

 

Al Ittihad

این پارک طولانی در پالم جمیرا، در امتداد ۳.۲ کیلومتری مونوریل واقع شده و مسیری عالی برای کالسکه رانی و اسکوتر دارد. این پارک همچنین زمین بازی و آب نماها، و تجهیزات تناسب اندام، مغازه‌ها و کافه‌هایی را در خود جای داده که می‌توانید در حین گشت و گذار از آن‌ها برخوردار شوید.  

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

 

Al Khazzan

پیدا کردن این پارک بسیار آسان است، زیرا از مسافتی دور توسط برج راه راه سفید و آبی که در میان آن واقع شده قابل تشخیص است. این پارک که در مرکز شهر قرار دارد، دارای دو منطقه بازی سایه‌دار همراه با تاب، سرسره و سایر وسایل بازی برای کودکان نوپا و کودکان بزرگتر است. بعلاوه مکان خوبی برای پیک نیک به شمار می‌آید. در ضمن اگر فرزندتان به کتاب علاقه دارد، می‌توانید او را به کتابخانه کودکان این پارک ببرید و لحظاتی لذت بخش را برایش رقم بزنید.

 

هتل‌های ۵ ستاره پالم جمیرا در دبی

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

Al Sufouh

این پارک که در یک منطقه آرام حومه‌ای بین خیابان Hessa و جاده Al Sufouh واقع شده، یک پارک کوچک و دنج است که دارای فضای بازی کودکان، پیست دو، زمین‌های ورزشی و یک کافی شاپ کوچک بوده و اوقاتی آرامش بخش را برای گردشگران تور دبی خصوصا خانواده‌ها فراهم می کند.

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

Bay Avenue Park

این فضای سبز زیبا شامل دو سالن ورزشی در فضای باز، یک فضای اسکیت، امکانات و تجهیزات بازی برای کودکان، منطقه ترامپولین و چمنزار وسیعی است که می‌توانید همراه عزیزانتان یک پیک نیک عالی را در آن تجربه کنید. گفتنی است سوپرمارکت Spinneys در مجاورت پارک، امکانات یک شکم گردی خاطره انگیز را برایتان فراهم می‌کند. جالب است بدانید این پارک، اغلب در میان یوگیست‌ها و علاقمندان به طبیعت طرفدار دارد.  

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

 

Dubai Creek Park

این پارک، در ساحل غربی نهر دبی واقع شده و یکی از فضاهای بزرگ شهر برای برخورداری از امکانات و سرگرمی‌های فراوان به شمار می‌آید. این مکان برای پیک نیک و باربیکیو بسیار محبوبیت دارد و همچنین دارای یک باغ گیاهشناسی بزرگ، فضای مینی گلف و پیست کارتینگ است. در گوشه و کنار پارک نیز می‌توانید چندین زمین بازی مخصوص کودکان را بیابید. دلفیناریوم و شهر کودکان، مرکز آموزشی از جمله پلانتاریوم و همچنین لوکوموتیوهایی برای گردش در سراسر پارک، از دیگر امکانات جالب توجه این مکان به شمار می‌آیند.

 

پارک بازی دیجیتال جدید در دبی

ورودی: ۵ درهم

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

Dubai Hills

یکی از باورنکردنی‌ترین پارک‌های اجتماعی جدید دبی، این پارک مدرن و چند منظوره است که داخل املاک دبی هیلز واقع شده است. اینجا با وجود ۱۸۰۰ درخت، طراوت و فضای سبز بی‌نظیری را به حومه شهر هدیه می‌دهد. بعلاوه می‌توانید از فضای بازی و زمین‌های ورزشی که برای گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده شده، نهایت استفاده را ببرید.

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

 

Dubai Miracle Garden

اینجا بزرگ‌ترین باغ گل جهان از نظر تعداد و تنوع گل‌هاست و در حومه دبی واقع شده است. در این فضا می‌توانید یک پیچ و خم دل انگیز از مسیرهای پر گل و گیاه را دنبال کنید و در این بین، از دیدن تندیس‌های گل که به شکل شخصیت‌های مطرح کارتونی، موجودات و مکان‌های معروف هستند لذت ببرید.

این باغ دارای غذاخوری‌های فراوان، تاب های زیبا و فضاهای بازی و همچنین محیط هایی برای ریلکس کردن است. در این پارک می‌توانید زیباترین عکس‌های یادگاری را همراه عزیزانتان در سفر با تور دبی ثبت نمایید و از ازدحام و گرمای شهر فرار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم مقاله گردشی فراموش نشدنی در باغ گل دبی را نیز مطالعه کنید.

ورودی: ۵۵ درهم برای بزرگسالان، ۴۰ درهم برای کودکان، رایگان برای افراد زیر ۳ سال

ساعات بازدید: از اکتبر تا آوریل، از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

 

JLT Park

این تکه سبز و عالی در میان فضاهای سبز و جنگل‌های شهری محبوبیت فراوانی داشته و در حوالی دریاچه جمیرا واقع شده است و چشم انداز زیبایی به برج ها و دریاچه دارد. سه زمین بازی سایه‌دار برای گروه‌های سنی مختلف و چمنزار فراوان برای گشت و گذار و پیک نیک در اینجا به استقبالتان می‌آیند. همچنین در ماه‌های سردتر که هوا مطبوع و خنک می‌شود و از گرمای شدید خبری نیست، می‌توانید از خورد و خوراک، موسیقی زنده و سینمای روباز این پارک نهایت لذت را ببرید.

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

 

JLT Dog Park

دوست ۴ پا دارید؟ اگر بله، باید بگوییم اینجا بسیار مناسب گشت و گذار شما همراه حیوان خانگی‌تان است. پارک JLT Dog، فضایی امن را فراهم می‌کند که در آن می‌توانید حین بازدید از دریاچه جمیرا و فضای سبز، با خیال راحت حیوان خانگی تان را برای تفریح و ورزش به اینجا بیاورید.

 

معرفی پارک بازی هیجان انگیز Aventura در دبی

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب 

۲۴ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران