بهترین پارک‌ها و باغ‌های دبی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین پارک‌ها و باغ‌های دبی: قسمت دوم

دبی شهر فوق العاده‌ای است با بلندترین برج جهان، بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا و انبوهی از جاذبه های گردشگری. این شهر جایی است که مدرنیته و سنت در کنار یکدیگر به آرامش رسیده‌اند و از این رهگذر می‌توان متناسب با هر سلیقه‌ای، سرگرمی در دبی پیدا کرد.

اما فضای سبز و گل‌ها و گیاهان عمدتا انتخاب بسیاری از افراد هستند، خصوصا برای مسافرانی که همراه خانواده و فرزندان کوچک سفر می‌کنند، تفریحاتی آرامش بخش را در آب و هوای دل انگیز رقم می‌زنند. اگر با تور دبی سفر می‌کنید و به این فضاها علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مقاله قبل همراه ما باشید تا با برخی دیگر از بهترین پارک‌ها و باغ‌های دبی آشنا شویم.

 

Jumeirah Beach Park

یکی دیگر از فضاهای سبز دبی که به تازگی بازسازی شده‌اند، باغ‌های زیبا و آراسته‌ای هستند که در کنار ساحل جمیرا قرار دارند. در اینجا امکانات کافی برای پیک نیک، باربیکیو و همچین بازی کودکان وجود دارد و در عین حال از چشم انداز خارق العاده‌ای به طبیعت و آب برخوردار است. گفتنی است در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، فقط بانوان می‌توانند از این پارک بازدید نمایند.

 

پارک بازی دیجیتال جدید در دبی

ورودی: ۵ درهم

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

Love Lake Dubai

در اعماق کویر و بیابان، می‌توانید یکی از منحصر به فردترین پارک‌های دبی را کشف کنید که به زیبایی هر چه تمامتر به استقبالتان می‌آیند. پیاده روی و دویدن لذت بخش دور دریاچه عشق که ساخته دست بشر بوده و در منطقه حفاظت شده کویر المرموم قرار دارد، بسیار لذت بخش است. از طرفی می‌توانید برای پیک نیک اینجا را انتخاب کرده و از امکانات باربیکیو برای شکم گردی کمک بگیرید. اینجا بسیار دنج و راحت است و یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری دبی به شمار می‌آید.

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

 

Mamzar Beach Park

این پارک، در ساحل دیره در کنار نهر دبی واقع شده و یکی دیگر از پارک‌های ساحلی شهر محسوب می‌شود. در اینجا  علاوه بر امکانات شنا و ورزش‌های آبی، یک پارک بزرگ سبز نیز وجود دارد که از وسایل بازی کودکان گرفته تا فضاهای پیک نیک و پیست‌های دویدن را به شما هدیه می‌دهد.

در ضمن تمهیدات امنیتی و نجات غریق و همچنین تسهیلات تعویض لباس نیز در این پارک در نظر گرفته شده‌اند و حتی خانه‌های کوچک ساحلی را می‌توانید برای استراحت به صورت روزانه اجاره کنید. ضمنا این مکان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، مختص بانوان است.

 

معرفی پارک بازی هیجان انگیز Aventura در دبی

ورودی: ۵ درهم. بعلاوه برای استفاده از استخر شنا، ۱۰ درهم برای بزرگسالان و ۵ درهم برای کودکان درنظر گرفته می‌شود.

ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

Mushrif

اینجا یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های طبیعی شهر است و تجربه‌ای متفاوت نسبت به سایر فضاهای سبز شهری را برایتان به ارمغان می‌آورد.  گفتنی است این پارک، برای دورهمی‌های خانوادگی و باربیکیو طرفداران بسیاری دارد و در عین حال، در تعطیلات آخر هفته زمستانی بسیار شلوغ می‌شود.

طیف وسیعی از امکانات از مسیرهای دوچرخه سواری تا زمین‌های ورزشی، شتر و اسب سواری‌، منطقه بازی کودکان زمین‌های بازی بزرگسالان، رستوران‌ها و حتی سرویس قطار مینیاتوری را در اینجا خواهید یافت. همچنین استخرهای شنای عمومی برای مردان، زنان و کودکان (با هزینه اضافی) و پارک ماجراجویی و زیپ لاین در جنگل درختان قاف در دسترس بازدیدکنندگان هستند.

ورودی: ۳ درهم

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

Nad al Sheba Cycle Park

اینجا یک پارک مخصوص دوچرخه سواران و علاقمندان به تناسب اندام است که در مجاورت میدان ریسکورس واقع شده است. در این نقطه سرسبز مسیرهای ۴ کیلومتری، ۶ کیلومتری و ۸ کیلومتری مناسب برای مبتدیان تا حرفه ای‌ها را خواهید یافت. همچنین یک مسیر مخصوص برای کودکان کوچکتر جهت آموزش وجود دارد.

 

گشت و گذار در پارک الممزر دبی

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: ۲۴ ساعته

 

Quranic

این پارک جدید زیبا در منطقه Al Khawaneej در مساحتی بالغ بر ۶۰ هکتار واقع شده و از آنجا که یک پارک خانوادگی مذهبی است، توصیه می‌شود حتما با لباسهای مناسب وارد این مکان شوید. این پارک قرآنی که البته پذیرای تمام افراد با هر مذهبی است دارای دریاچه، باغ ها، غار معجزات با نمایشگرهای تعاملی (به زبان عربی) است. بعلاوه، یک گلخانه در اینجا وجود دارد که گیاهان ذکر شده در قرآن کریم را به نمایش می‌گذارد. در کنار اینها می‌توانید از امکانات و فضای بازی و همچنین چرخ دستی‌های غذا نیز بهره‌مند شوید.

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ صبح

 

Safa Park 2

این پارک، یکی دیگر از پارک‌های شگفت انگیز و کوچک دبی است که می‌توانید آن را در خیابان Al Manara پیدا کنید. این پارک دارای سه منطقه بازی متفاوت با سایه فراوان برای پیک نیک، یک کیوسک فروش غذا و سرویس بهداشتی است. گفتنی است اینجا در طول هفته نسبتا آرام است و آخر هفته‌ها، مملو از خانواده‌ها می‌شود.

ورودی: 3 درهم

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

The Block

و در آخر باید گفت این فضای هیجان انگیز که در ساحل نهر دبی واقع شده، بخشی از Design District D3 دبی است. در اینجا فضای اسکیت، زمین بسکتبال و والیبال، دیوارهای صعود و وسایل بازی سنتی در نظر گرفته شده‌اند و در عین حال شما با مجموعه‌ای عالی از رستوران‌ها و کافه‌ها نیز برای خورد و خوراک مواجه خواهید شد.

 

معرفی پارک ساحلی جمیرا برای مسافران تور دبی

ورودی: رایگان

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب 

۰۱ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران