بهترین پارک‌های آبی دبی (قسمت اول)

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین پارک‌های آبی دبی (قسمت اول)

معمولا در امارات سخت حوصله‌تان سر می‌رود چون تعداد زیادی پارک آبی در دبی وجود دارد که می‌توانند افراد با هر نوع سلیقه ای را سرگرم کنند. اگر فقط می‌خواهید از شر گرمای شهر دبی خلاص شوید، می‌توانید به سراغ استخرهای موج بزرگ این پارک‌های آبی بروید. زمانی که کارتان با بازدید از سازه‌های باشکوه و نماهای عمومی زیبای این شهر به پایان رسید، به سراغ این پارک‌های آبی بروید. از لحظاتتان در Aquaventure Waterpark نهایت لذت را ببرید، سرسره‌های هیجان انگیز آبی Wild Wadi را تجربه کنید، در فضای رویایی پارک Dreamland Aqua  آب‌ بازی کنید، یا هر ۴۵ سرسره بی‌نظیر پارک آبی Yas را امتحان کنید. با وجود چنین لیست طولانی پارک‌های تفریحی و سرگرم کننده‌ای که به شما امکان تجربیات و فعالیت‌های غیرقابل باوری را می‌دهند ، شما قطعا از سفر با تور دبی لذت خواهید برد.

این لیست برخی از این پارک های آبی را به شما معرفی می کند:

 

Aquaventure Waterpark

Aquaventure، بزرگ‌ترین پارک آبی دبی است که شامل محبوب‌ترین سرسره‌های آبی می‌شود. در این پارک تجربه‌هایی خواهید داشت که آدرنالین‌تان را به سقف می‌رسانند؛ مانند یک زیپ‌لاین که در سرتاسر پارک کشیده شده است و تالاب‌هایی پر از کوسه! همچنین می‌توانید در سواحل خصوصی بیکران آن قدم بزنید. اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، منطقه بازی برای کودکان وجود دارد که می‌توانند در آن از سرسره‌ها و مارپیچ‌ها لذت ببرند و همچون شما از تعطیلاتی بی‌نظیر استفاده کنند.

 

خوشمزه‌ترین برگرهای دبی را اینجا نوش جان کنید

 

آدرس: Atlantis The Palm - Crescent Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

Legoland Water Park

پارک آبی Legoland دبی یک مکان سرگرم کننده برای تجربه یک روز به یاد ماندنی در فضای باز با خانواده است. این پارک برای کودکان و جوانان بین سن ۲ تا ۱۲ یک تجربه ایده‌آل است. کل پارک به سبک لگو طراحی شده است و به محض ورود به این پارک، احساس می‌کنید که به یک مجموعه سینمایی منتقل شده‌اید. در این پارک بیش از ۲۰ پیاده‌روی برای سرگرم کردن جوانان تعبیه شده است. بچه‌های بزرگ‌تر می‌توانند بازی ذهنی Build a Boat را انجام دهند که در آن می‌توانید از آجرهای لگویی برای ساخت هر نوع قایقی که فکرش را می‌کنید استفاده کنید. لگولند برای خانواده‌هایی که کودکان خردسال دارند انتخاب بسیار مناسبی در تور نوروزی ۹۹ است.

 

 

آدرس: Dubai, Sheikh Zayed Road, Opposite Palm Jebel Ali, exit 5 Saih Shuaib - Dubai - United Arab Emirates

 

IMG Worlds of Adventure

دنیای ماجراجویی IMG دبی که به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی سرپوشیده در دبی مشهور است که طیف وسیعی از موضوعات را در بر می‌گیرد. کل این پارک به چهار منطقه مگا سرگرمی تقسیم شده است که هر یک، مجموعه‌ای متفاوت از جاذبه‌های الهام گرفته از شبکه‌های کارتونی، ابرقهرمانان مارول و دایناسورها را تشکیل می‌دهند. این پارک مکان مناسبی برای سرگرم کردن بچه‌ها است و به آنها اجازه می‌دهد تا در یک محیط امن که دمایش کنترل می‌شود از شخصیت‌های محبوب خود لذت ببرند. معمولا کودکان و خردسالان بیشترین طرفداران این پارک را تشکیل می‌دهند. گرچه محیط شاد و رنگی آن هر کسی را عاشق خود می‌کند.

 

برترین برنامه‌های تفریحی دبی در نوروز 99

 

آدرس: E311 - Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

Wild Wadi Waterpark

اگر همراه با خانواده‌تان به دنبال داشتن تجربه‌ای بی‌نقص و لذت بخش در دبی هستید، Wild Wadi Waterpark  قطعا انتخاب فوق العاده‌ای خواهد بود. این پارک که احتمالا محبوب‌ترین پارک آبی دبی است، به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها از گرمای دبی فاصله بگیرید، بلکه برای لحظاتی به هیچ چیز فکر نکنید و فقط از زندگی لذت ببرید. پارک آبی وایلد وادی دبی دارای بیش از ۳۰ سرسره است و هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان جذاب و مناسب است. همچنین، این پارک در کنار برج العرب واقع شده و دسترسی به آن آسان است. در استخرهای موج با آب‌های سرد شنا کنید، در سرسره‌های پیچ خورده به پایین سر بخورید و از سرسره‌هایی مانند Tantrum Alley و Burj Surj لذت ببرید تا آدرنالین‌تان به سقف برسد.

 

 

آدرس: Jumeirah Street, Opp. Burj Al Arab Jumeirah 2 - Dubai - United Arab Emirates

 

Dreamland Aqua Park

به همراه خانواده خود به دنیای پر از شادی و غافلگیری Dreamland Aqua Park دبی  پا بگذارید تا یک روز بی‌نظیر را در دبی بگذرانید. پارک آبی دریم لند دبی، یکی از بزرگ‌ترین ونوسازترین پارک‌های آبی امارات است که در خط ساحلی زیبای Umm Al Quwain واقع شده است. فضای سرسبز با سرسره‌ها و جاذبه‌های رنگارنگ مطمئناً هر کسی را شاداب می‌کند. با انواع جاذبه‌ها و تجربیات مانند سرسره‌های آبی، سواری، زمین تنیس، استخر موج غول پیکر، منطقه ویدیویی و کمپینگ شبانه، که در مساحت ۲۵۰.۰۰۰ متر مربعی آن پراکنده شده است. این پارک آبی، یک انتخاب بی‌نظیر برای سپری کردن تعطیلات است.

 

بهترین مکان‌ها برای مراسم عروسی در دبی

 

آدرس: Umm Al Quawain - United Arab Emirates

 

Yas Water Park

این پارک آبی، یکی از مفرح‌ترین پارک‌های آبی دبی برای بزرگسالان و کودکان است. با بیش از ۴۵ سرسره مناسب برای همه سنین، با رفتن به این پارک واقعاً یک روز پر از هیجان و ماجرا برای خود در دبی رقم خواهید زد. از بالای کوه به درون آب یخ شیرجه بزنید و از سر خوردن درون یک مار غول پیکر در آب لذت ببرید. همچنین می‌توانید از مغازه‌های محلی این مجموعه سوغات خریداری کنید و در رستوران شیک آن از انواع غذاهای مختلف از جمله هندی، تایلندی و چینی لذت ببرید. برای خانواده‌هایی با پدر بزرگ و مادر بزرگ‌ها به همراه کودکان این پارک می‌تواند همه چیز تمام باشد.

 

 

آدرس: Abu Dhabi - United Arab Emirates

۱۵ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران