بهترین اسکی هتل‌های دبی: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین اسکی هتل‌های دبی: بخش اول

دبی، از اوایل قرن ۲۰ میلادی به عنوان مرکز تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی فعالیت می‌کند و اقتصاد آن به درآمد حاصل از تجارت، گردشگری، هواپیمایی، املاک و مستغلات و خدمات مالی متکی است. این شهر به خاطر جاذبه‌های دیدنی متعدد و جالب توجهش، از آثار فرهنگی و فعالیت‌های تفریحی گرفته تا مراکز خرید مشهورش، خاطرات به یادماندنی و جذابی را در سفر با تور دبی برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. در این میان هتل‌های بسیار زیادی در طول سالیان برای استقبال و اسکان مسافران شکل گرفتند که در مقاله لوکس‌ترین هتل‌های دبی در ساحل جمیرا می‌توانید با مشهورترین و مجلل‌ترین آن‌ها آشنا شوید.

اما جالب است بدانید که یکی از مهمترین جاذبه‌های این شهر، پیست اسکی دبی است که یک پیست مصنوعی و داخل سالن و سرپوشیده بوده و در مرکز خرید امارات دبی واقع شده است و بزرگترین پیست سرپوشیده در دنیا به شمار می‌آید. بنابراین برخی از هتل‌های شهر که در حوالی پیست‌ واقع شده‌اند، خدماتی از جمله کرایه تجهیزات اسکی و امکانات خرید بلیط اسکی را به علاقمندان ارائه می‌دهند. در ادامه اگر از طرفداران اسکی و محیط برفی هستید، ما را در سفر به بهترین اسکی هتل‌ها در دبی همراهی کنید.

 

Kempinski

این هتل لوکس ۵ ستاره که مستقیما به مرکز خرید امارات وصل است، در نزدیکی مناطقی مانند مرکز شهر دبی، دبی مارینا و پالم جمیرا واقع شده  با ایستگاه مترو فقط ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. مهمانان این هتل می‌توانند از وای فای رایگان در سراسر ملک لذت ببرند. بعلاوه ۳۹۲ اتاق مبله و مجلل در این اقامتگاه درنظر گرفته شده‌اند که  شامل یک مکان نشیمن با یک تلویزیون LCD بزرگ مینی بار و حمام اختصاصی هستند.

جالب است بدانید که این هتل دسترسی عالی به پیست اسکی مصنوعی مرکز خرید امارات دارد و میهمانان می‌توانند به راحتی از منظره پارک برفی لذت ببرند. همچنین در اینجا می‌توان با پرداخت هزینه اضافی، در کلاس‌های اسکی شرکت کرد و یا اقدام به اجاره تجهیزات اسکی نمود. گفتنی است هر روز بعد از ظهر در این اقامتگاه چای سرو می کند. بعلاوه هتل دارای کافه ها و رستوران‌هایی است یکی از پرطرفدارترین آنها یعنی Salero Tapas & Bodega غذاهای اصیل اسپانیایی را سرو می کند.

از گزینه‌های رفاهی و تفریحی دیگر می‌توان به تراسی بزرگ با چشم اندازی عالی به فضای اطراف و همچنین مرکز سلامت پیشرفته هتل اشاره کرد که دارای یک سالن بدن سازی، استخر بسیار بزرگ و زمین‌های تنیس است. بعلاوه اسپای این اقامتگاه، خدمات درمانی بی‌نظیری ارائه می‌دهد. از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل، می‌توان به پارک آبی وایلد وادی و باشگاه گلف امارات اشاره کرد.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره داون تاون دبی

آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

 

Bonnington Jumeirah Lakes Towers

تراس تفریحی طبقه یازدهم این هتل لوکس ۵ ستاره، دارای یک ورزشگاه عالی و استخر بی‌نهایت بزرگ با چشم انداز خارق‌العاده از افق دبی است. بعلاوه در این هتل مجلل، غذاهایی لذیذ و عالی سرو می ‌ود. امکانات های تفریحی و ورزشی این اقامتگاه شامل گلف، تنیس، حمام، سونا و اسپا و مرکز سلامتی و همچنین ساحل گردی و شاتل رایگان برای رفت و آمد به ساحل است. بعلاوه این هتل امکانات و تجهیزات اسکی را ارائه می‌دهد.

گفتنی است تمام ۲۷۲ اتاق بزرگ این هتل دارای تلویزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام‌های اختصاصی بزرگ و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. رستوران Cavendish، ترکیبی از غذاهای کلاسیک انگلیسی-اروپایی را همراه با گزینه‌های خارق‌العاده خاورمیانه سرو می‌کند و کافه  The Authors 'Lounge نیز، انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهد. باید گفت این هتل، تنها ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی برج‌های دریاچه جمیرا و مرکز خرید دبی مارینا فاصله دارد. در نهایت جالب است بدانید که فرودگاه ابوظبی ۴۰ دقیقه رانندگی و فرودگاه بین‌المللی دبی، ۲۵ دقیقه رانندگی با هتل فاصله دارند.

آدرس: Cluster J, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

 

Park Island

این هتل آپارتمان ۲ خوابه، در ۵۰۰ متری مرکز خرید دبی مارینا قرار دارد شامل امکاناتی نظیر استخر بسیار بزرگ، استخر کودکان، سالن بدن سازی، سونا، جکوزی، سینما، اتاق بازی، اتاق کودکان، زمین اسکواش و امکانات باربیکیو است. نزدیک‌ترین فرودگاه به این ملک، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که در فاصله ۲۲ کیلومتری از محل اقامت قرار دارد.

گفتنی است هر واحد این آپارتمان دارای آشپزخانه بوده و مجهز به ماشین لباسشویی، تلویزیون صفحه تخت و مبلمانی عالی و رنگارنگ است. در ضمن برخی از این واحدها، از بالکنی با چشم اندازی بسیار زیبا از دریا و رودخانه بهره‌مند هستند. در این آپارتمان، یک رستوران خواهید یافت که غذاهای خاورمیانه و یونانی سرو می‌کند. از دیگر امکانات پرطرفدار این هتل می‌توان به کرایه تجهیزات اسکی، حمام در فضای باز و مرکز اسپا اشاره کرد.

 

هتل‌های ۵ ستاره در جزیره نخل جمیرا

آدرس: Al Mamsha Street Fairfield Tower, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Hilton Hotel

از این هتل بسیار مدرن تا مرکز خرید امارات تنها ۵ دقیقه پیاده روی فاصله است. این اقامتگاه شامل وای فای رایگان در مکان‌های عمومی، استخر روباز، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، سونا و اتاق بخار است. از سایر امکانات این هتل می‌توان به اجاره تجهیزات اسکی و انبار این وسایل و امکان خرید بلیط اسکی اشاره کرد.

تمام ۳۵۹ اتاق این هتل دارای تختخواب‌هایی بسیار راحت، تلویزیون صفحه تخت و امکانات تهیه چای و قهوه رایگان و همچنین یک آشپزخانه کاملا مجهز با مایکروویو، اجاق گاز و یخچال هستند. بعلاوه جالب است بدانید که مهمانان می‌توانند از طعم‌های هندی در کافه Tikka لذت ببرند. کافه بار Bistro 55  نیز تمام روز غذاهای محلی و بین المللی را سرو می‌کند.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

آدرس: Opposite to Mall of the Emirates , Al Barsha, PO Box 72584 Dubai, United Arab Emirates 

۲۶ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران