بهترین اسکی هتل‌های دبی: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین اسکی هتل‌های دبی: بخش دوم

در سال ۲۰۱۹ آماری از هتل‌های دبی ارائه شد که نشان می‌داد تعداد ۵۴۴ هتل در حال فعالیت هستند و مجموعا ۱۰۰.۷۴۴ اتاق را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. این تعداد هتل، تقریبا دو برابر تعدادی بود که در سال ۱۹۹۳ در مورد هتل‌های فعال در این شهر گزارش شده بود.

به هر حال آنچه مسلم است این است که تا تعداد توریست افزایش نیابد، نیازی به افزایش تعداد هتلها و سایر اقامتگاهها نخواهد بود. بنابراین آمار بدست آمده به وضوح نشان می‌دهد که طی این ۲۶ سال در فاصله سالهای ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۹، تعداد گردشگران بسیار بیشتر شده و صنعت توریسم در دبی، در این فاصله زمانی به شدت رشد یافته است. رشدی که در طی سالیان بعد نیز همچنان ادامه یافته است و البته انبوه جاذبه‌های گردشگری و مدیریت شایسته صنعت توریسم دبی نیز، در این امر بسیار تاثیر گذار بوده‌اند.

جالب است بدانید که این هتل‌ها، متناسب با انواع سلایق و اهداف سفر طراحی شده‌اند و حق انتخاب گسترده‌ای را در سفر با تور دبی برای مسافران رقم می‌زنند. و اما در ادامه مقاله قبل، از علاقمندان به اسکی و فعالیت‌های برفی دعوت می‌کنیم تا با ما برای گشت و گذار در بهترین اسکی هتل‌ها در دبی همراه شوند.

 

Auberge

این هتل آپارتمان لوکس که استخر روباز و چشم اندازی عالی از شهر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، در ۱۰۰ متری سالن اپرای دبی و فواره دبی و ۶۰۰ متری برج خلیفه واقع شده است. این اقامتگاه یک خوابه بوده و هر واحد آپارتمان دارای آشپزخانه، حمام اختصاصی، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است. بعلاوه رزرواسیون ۲۴ ساعته، سونا، انبار وسایل و تجهیزات اسکی و کرایه آنها نیز در این فضای زیبا و به یادماندنی ارائه می‌شوند.

 

زیباترین هتل‌‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۰

آدرس: Burj Residence, Tower 1, Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

 

Class

این مجموعه هتل آپارتمان که در ۲.‍۱ کیلومتری ساحل Sufouh و ۶ کیلومتری مرکز خرید امارات و ۸ کیلومتری برج العرب واقع شده وای فای رایگان، تهویه مطبوع  رستوران،استخر روباز، تراس، مرکز تناسب اندام و پارکینگ رایگان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. واحدهای این هتل آپارتمان که تعداد آنها به ۱۳۲ واحد می‌رسد، همگی دارای بالکن با چشم اندازی عالی به شهر، فضای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز و حمام اختصاصی هستند. گفتنی است در نزدیکی هتل آپارتمان‌های Class، می‌توانید از اسکی نیز لذت ببرید.

گزینه‌های صبحانه قاره‌ای و بوفه روزانه در این اقامتگاه موجود است. در نهایت باید گفت نزدیک‌ترین فرودگاه به این ملک، فرودگاه بین‌المللی دبی است که ۲۹ کیلومتر با هتل فاصله دارد. و البته هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Al Thanya Street Barsha Heights, Barsha Heights (Tecom) , Dubai, United Arab Emirates

 

Deluxe Holiday Homes

این هتل آپارتمان که در برج Cayan در منطقه دبی مارینا و ۶۰۰ متری ساحل مارینا واقع شده از مهمانانش با استخر روباز، سونا، مرکز اسپا و تناسب اندام، بار و باغ استقبال می کند. بعلاوه سرویس کرایه تجهیزات اسکی و خرید بلیط اسکی و همچنین خدمات کرایه دوچرخه را نیز ارائه می‌دهد. گفتنی است که در این اقامتگاه یک زمین بازی عالی و مجهز برای کودکان درنظر گرفته شده است، بنابراین نگرانی بابت سرگرمی و گذران اوقات فرزندتان نخواهید داشت.

واحدهای هتل آپارتمان تک خوابه بوده و از تهویه مطبوع و بالکن، حمام اختصاصی و سایر امکانات رفاهی لوکس و مدرن با رنگ‌های غالب سفید و خنثی برخوردارند. گفتنی است پرسنل این هتل مسلط به زبان های عربی، هندی، روسی و فیلیپینی بوده و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند.

 

هتل‌های ۵ ستاره در جزیره نخل جمیرا

آدرس: Al Sharta Street, Dubai Marina, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Al Majara by EMAAR

این هتل آپارتمان، در منطقه‌ای واقع شده است که علاقمندان می‌توانند به فعالیت‌هایی نظیر پیاده روی و اسکی بپردازند و قادرند از این ملک تجهیزات اسکی را کرایه کنند. این هتل که در یک کیلومتری بلوار The Walk در نوار ساحلی جمیرا قرار دارد، از رستوران و پارکینگ اختصاصی رایگان و دسترسی به یک باغ با استخر روباز برخوردار بوده و همچنین دارای یک مرکز سلامتی مشتمل بر امکانات تناسب اندام، سونا و وان آبگرم است.

بعلاوه مهمانان کم سن و سال، می‌توانند از باشگاه کودکان و نوجوانان که دارای فعالیت‌های مختلف و همچنین زمین بازی است استفاده کنند. واحدهای این آپارتمان ۲ خوابه بوده و به تهویه مطبوع، ماشین ظرفشویی و مایکروویو، ماشین لباسشویی و ۲ حمام اختصاصی مجهزند. گفتنی است ساحل مارینا ۷۰۰ متر از این هتل آپارتمان فاصله دارد و نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم است که در ۲۱ کیلومتری محل اقامت واقع شده است.

 

اقامتی لاکچری در لوکس‌ترین هتل‌های دبی

آدرس: Al Majara Al Gharbi St., Al Majara, Dubai Marina, Dubai, United Arab Emirates

 

Ibis Mall Of The Emirates

این هتل رنگارنگ و هیجان انگیز، کمتر از ۲ دقیقه پیاده روی با مرکز خرید امارات و اسکی دبی فاصله دارد و تجهیزات اسکی را به مهمانانش کرایه می‌دهد. بعلاوه در این ملک می‌توانید غذاهای لذیذ و سنتی ایتالیایی یا مدیترانه‌ای را در رستوران Amici صرف کنید و یا صبح‌ها، از صبحانه بوفه هتل همراه با  شیرینی‌های تازه و قهوه  لذت ببرید.

این هتل ۳ ستاره، مشتمل بر ۲۰۴ اتاق بوده که همگی مجهز به تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره‌ای هستند و با رنگ‌های خنثی تزئین شده‌اند و مبلمان چوبی مدرن را در خود جای داده‌اند. جالب است بدانید که این ملک در فاصله ۱۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین‌المللی دبی واقع شده است. بعلاوه باید گفت که این هتل، پارکینگ اختصاصی رایگان را در اختیار مهمانانی قرار می‌دهد که با خودروی شخصی سفر می‌کنند.

آدرس:  Sheikh Zayed Road, Al Barsha, near Mall of Emirates, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates 

۱۴ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران